• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
2020: Plastklocka
2021: Vintagedressare
2022: ?

@Staafen sluta leta i got your back :cool:
bra o ha.JPG

Trodde vi hade kommit fram till det! 😁
 
Då har även jag fixat min deltagare. Gjorde det på tok för enkelt för mig förra året så blev ju inte ens en utmaning... steppar upp i svårighetsgrad.
Behöver det vara något knasroligt för det? Tycker personligen inte det men kudos till alla som kommer extremsporta✌🏼
 
Senast ändrad:
Intressant att många säger ”den här, fast det blir för lätt” med tanke på att samma klocka oftast sitter på handleden i någon/några dagar.

Flertalet har ju också plockat upp den som man kände för den dagen och sen kommit på sig själva.

Så även om man tror det är lätt att slänga på favoriten så är det ju inte så lätt som man tror.
 
Intressant att många säger ”den här, fast det blir för lätt” med tanke på att samma klocka oftast sitter på handleden i någon/några dagar.

Flertalet har ju också plockat upp den som man kände för den dagen och sen kommit på sig själva.

Så även om man tror det är lätt att slänga på favoriten så är det ju inte så lätt som man tror.
Favoriten är nog det svåraste valet om man inte är OWG på riktigt (som ingen här är 😆).
Vad man än väljer kräks man på den efter 30 dagar #facts
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp