Väggklocka?2020: Plastklocka
2021: Vintagedressare
2022: ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väggklocka?2020: Plastklocka
2020: Plastklocka
En vecka med samma klocka!? Jag byter varje dag.Fegade förra året…. Hänger på i år, men hur 17 ska det gå ihop, kan ju knappt ha en ny klocka på mig en vecka utan att byta……
️Får man byta band, är det tillåtet??
En vecka med samma klocka!? Jag byter varje dag.
Ibland flera gånger.
En vecka med samma klocka!? Jag byter varje dag.
Ibland flera gånger.
Ja, den är redo att skickas till den hugade!För den riktigt modige kan man ju alltid flagga upp intresse för den eviga snåldraken
Vem har den nu?? Är det @Mikko Luiro
Ja, den är redo att skickas till den hugade!
Haha ja jo men jag menade en NY klocka, en helt ny baby i samlingenEn vecka med samma klocka!? Jag byter varje dag.
Ibland flera gånger.
Ja kanske. Enzo eller Calypso?Svart PVD kanske?
Då sätter jag kniven i klockan, ha ha! Nä, skämt åsido, jag blir gärna av med den.Kniven i bakgrunden känns som ett illa dolt hot.. Vad händer om man inte tar klockan?
Vill du kavla upp och få alla andra att känna sig små och lite töntiga så tar du Enzo. Om du vill ta den lätta vägen och glida igenom månaden på ett smidigt sätt tar du Calypson. Du väljer hur du vill bli ihågkommen 2022Ja kanske. Enzo eller Calopsy?
Jobbigt att bära runt på en vägg bara.Väggklocka?
Så jävla biffig som du är så är du en vandrande vägg!Jobbigt att bära runt på en vägg bara.
I wish!Så jävla biffig som du är så är du en vandrande vägg!
Svär, när jag tog emot klockstället från IFWL lottningen så gick jag till närmaste vägg och hämtade det direkt från digI wish!
Vet inte varför men denna poppade upp igen när jag såg den klockan.@roosterman i mitt desperata sökande för en OWG sprang jag på denna, ett tips till dig
obs fråga ej hur eller varför jag fick upp denna!
Tasty!!Vet inte varför men denna poppade upp igen när jag såg den klockan.
Liksom det som är utmaningen, ja Du är inte ensam.Samma klocka i en månad? Jag kan knappt ha samma klocka i en dag
Favoriten är nog det svåraste valet om man inte är OWG på riktigt (som ingen här är ).Intressant att många säger ”den här, fast det blir för lätt” med tanke på att samma klocka oftast sitter på handleden i någon/några dagar.
Flertalet har ju också plockat upp den som man kände för den dagen och sen kommit på sig själva.
Så även om man tror det är lätt att slänga på favoriten så är det ju inte så lätt som man tror.