Haft blåa, men blir nog en blå ifall jag inte hittar en 925a.Svart eller blå 58?
Jo, men lär slå till på en svart eller blå 1-2 veckor innan mars, till dess letar jag 925an.Det finns ett par ute nu så bara att slå till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haft blåa, men blir nog en blå ifall jag inte hittar en 925a.Svart eller blå 58?
Jo, men lär slå till på en svart eller blå 1-2 veckor innan mars, till dess letar jag 925an.Det finns ett par ute nu så bara att slå till
Ja, band får man såklart byta!Fegade förra året…. Hänger på i år, men hur 17 ska det gå ihop, kan ju knappt ha en ny klocka på mig en vecka utan att byta……
️Får man byta band, är det tillåtet??
Byta band okFegade förra året…. Hänger på i år, men hur 17 ska det gå ihop, kan ju knappt ha en ny klocka på mig en vecka utan att byta……
️Får man byta band, är det tillåtet??
Ja, band får man såklart byta!
Phheeeyyww!!! Ja men då så, det tar mig typ 2 v i alla fallByta band ok
Ja, må nok muligens satse på noe japansk en gang til.Om jag mina rätt så gick 2020 väldigt bra. Typ 100 dagar eller var det ännu mer? Visst var det då du hittade din nya kärlek GS?
Ja, må nok muligens satse på noe japansk en gang til.
“Not the wristwatch @Staafen deserved, but the one he needed.”En liten insamling kanske är på sin plats?
Det är inte illa faktiskt!
Håper det. SBGA407 kom 29. februar 2020 og ble brukt i hele mars. Satser på at SBGA413 kanskje kommer med like god timing.Hinner du få din SBGA413 till Mars tro?
Roligt att folk gillar tråden och kommande evenemang.Det är inte illa faktiskt!
Håper det. SBGA407 kom 29. februar 2020 og ble brukt i hele mars. Satser på at SBGA413 kanskje kommer med like god timing.
Men vännen.. Betänk att det är ca 1,5 månad dit och vi som känner dig och dina flipparförmågor... Lova inte för mycket att det är just den OWGM-klockan du köptJahopp då var OWG klockan för mars beställd .
Haha . OWGM klockan ska få ligga kvar i boxen tills Dagen-D är här .Men vännen.. Betänk att det är ca 1,5 månad dit och vi som känner dig och dina flipparförmågor... Lova inte för mycket att det är just den OWGM-klockan du köpt
Emergency?Om jag minns rätt så klarade jag faktiskt OWG 2021… för första gången…
Ställer givetvis upp i år igen med ett för dagen inköpt ur…
Var för lätt med Aerospacen så jag utmanar mig själv…
Dock håller jag mig till titan Quartz och B…
Den som gissar rätt bör ju rimligtvis få ett pris…
Nej men näraEmergency?
CockpitNej men nära
Nu finns det inte många alternativ kvarCockpit
Nu finns det inte många alternativ kvar
Lägger in en ledtråd… gul
Så rätt såBreitling Chrono Avenger M1
Grattis till trevlig klocka och det skall bli trevligt att se mer av den framöver.Så rätt så
Du får PMa för pris
Svart PVD kanske?2020: Plastklocka
2021: Vintagedressare
2022: ?