VoF-tröja?Jag med…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
VoF-tröja?Jag med…
Då vill jag ha mitt pris. Vem kontaktar jag? @StaafenFjolårets vinnare definitivt, hatten av!
Jag vann en nyckelring förra året efter ha plöjt ner en halv förmögenhet i lotter, blir det bra?Då vill jag ha mitt pris. Vem kontaktar jag? @Staafen
Då vill jag ha mitt pris. Vem kontaktar jag? @Staafen
Kör! Men suben lät bättreJag vann en nyckelring förra året efter ha plöjt ner en halv förmögenhet i lotter, blir det bra?
Den tunna linjen
Jag vann @Denke 's bok som levererades två månader senareJag vann en nyckelring förra året efter ha plöjt ner en halv förmögenhet i lotter, blir det bra?
Jag är verkligen tacksam att du tjatade på mig om hur bra det är med läder på dykare. Förstår helt vad du menar nu!Yes, du har en Sub med läderband att casha in från @Staafen
Personlig leverans då får man anta?Jag vann @Denke 's bok som levererades två månader senare
Ja, han gick till fots upp till Västerbotten, därför det tog sån tid. Men det var det värt!Personlig leverans då får man anta?
Ja, han gick till fots upp till Västerbotten, därför det tog sån tid. Men det var det värt!
Oroväckande tyst från @Denke, något är lurt.
Folk talar om det änMåste ju ändå ha varit en av de härligaste grejerna som hänt Västerbotten!
WORD BROTHER!@Berns, ur ett folkhälsoperspektiv tycker jag att att en "träningsdator" (för något annat vill jag inte kalla den) må bäras i samband med idrottsutövning under OWG March 2022. Eventuellt mot en tilläggsavgift vid anmälan, som då går till den välgörenhetsorganisation som du väljer för eventet i sin helhet. Det vore skönt att slippa se en massa Garmin, Suunto och Apple Watch i tråden bara för att de nuvarande reglerna är sådana. Win-win!
Folk talar om det än
Det var väl egentligen det ända folk pratade om under Norrlands GTGn. Härliga tider!Folk talar om det än
"Det var roligt att han kom, än roligare när han gick" var väl kontentan?Det var väl egentligen det ända folk pratade om under Norrlands GTGn. Härliga tider!
WORD!, och vi ska ju springa 6-timmars i skövde...... det måste loggas.....Äntligen!
MEN! Jag föreslår en regeländring. Att träningsklockor/pulsklockor/gpsklockor under träningstillfälle ses som redskap eller verktyg snarare än klockor under mars månad och att de undantas från reglerna.
Konkret föreslår jag att träningsklocka får bäras endast i samband med träning och ska tas av omgående efter avslutat pass och man får inte posta bild på sin träningsklocka i något sammanhang under mars månad.
Jag vill gärna delta i owgmarch i år men det här är något som kan få mig att avstå för jag har ingen lust att vandra runt med en tråkgarmin på armen i 31 dagar men i år kommer jag att behöva den i mars.
Big NO NO på den tidigare år.Om man vill träna med batman ja
Det var så jag uppfattade det i alla fall!"Det var roligt att han kom, än roligare när han gick" var väl kontentan?
Oroväckande tyst från @Denke, något är lurt.
Stämmer det @Denke?Tror han scannar blocket febrilt efter en månfas på perlon
Vi glömmer aldrig, big up!Någon som kommer ihåg den här bjässenTror att den är svår att bräcka.
I år blir det NOG betydligt mer städat
Stämmer det @Denke?