Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En och en halv månads uppsnack innan OWG-mars i år alltså, allt kommer ju redan att vara sagt när det drar igång!
Bra och hjälpsamma förslag!Ingen som känner någon på Invicta?
Tänker mig spons för flertalet av oss (+ några timmar hos psykolog i april)
Här kommer andra spännande förslag
Ingen som känner någon på Invicta?
Det vet du.VoF-tröja?
Haha, det är godkänt.Vad säger reglerna om att någon annan också får bära den klocka du väljer för OWGMarch, @Staafen ? Tänker att det kommer gå fint att sno 3-åringens Paw Patrol-klocka dagtid. Desto svårare när han är hemma från förskolan och på helgerna. Nu har han även börjat sova med den...
Då har vi en potentiell kandidat för min del.Haha, det är godkänt.
Inte bara Blocket! Är på en sån sjuk j*vla loppisturné i Västerbotten i en vild jakt på OWG-klocka!
Kan vara beredd att instämma med alla som förordar träningsdator över "klocka".... enda alternativet är ju att köra speedmastern men som andra påpekat. Om det inte loggats har det inte hänt. Eller så blir det att köra med ett j-a äpple på handleden en hel månad.@Berns, ur ett folkhälsoperspektiv tycker jag att att en "träningsdator" (för något annat vill jag inte kalla den) må bäras i samband med idrottsutövning under OWG March 2022. Eventuellt mot en tilläggsavgift vid anmälan, som då går till den välgörenhetsorganisation som du väljer för eventet i sin helhet. Det vore skönt att slippa se en massa Garmin, Suunto och Apple Watch i tråden bara för att de nuvarande reglerna är sådana. Win-win!
Skaffa en mobiltelefon så är det löst.Kan vara beredd att instämma med alla som förordar träningsdator över "klocka".... enda alternativet är ju att köra speedmastern men som andra påpekat. Om det inte loggats har det inte hänt. Eller så blir det att köra med ett j-a äpple på handleden en hel månad.
Jo, men det är väl egentligen redan klart. Vann ju förra året och kommer väl fortsätta även i år, det blir pannan om det inte kommit in något nytt som har det den har.
andra året i rad…
Du har missuppfattat.”vann”
Hörde att du ’vann’ Secret Santa för ett par år sedan också…
Ska du köra Explorer 2 igen?”vann”
Hörde att du ’vann’ Secret Santa för ett par år sedan också…
Bara tron på tomten och digDu har missuppfattat.
Han förlorade!
Stort!
Både Secret Santa och tron på mänskligheten.
Är man grinig i ett helt år pga ett paket så får man bjuda på det.Bara tron på tomten och dig
Vem är grinig? Är man med i spelet får man spelet tåla, eller gäller det inte alla?Är man grinig i ett helt år pga ett paket så får man bjuda på det.
Ledsen om det ströddes salt i gamla sår men jag var inte med i secret santa så mig kan du inte beskylla.Vem är grinig? Är man med i spelet får man spelet tåla, eller gäller det inte alla?
Nejdå! Jag var och inte arg, vad får dig att tro det? Jag bara sa vad min avatar tyckte om presenten och jag trodde det här var ett forum där man kunde göra det.Ledsen om det ströddes salt i gamla sår men jag var inte med i secret santa så mig kan du inte beskylla.
Kan tycka att den är lite charmigFår ändå lite livsgnista av någon tagit sig tiden (pun intended) att skapa en OJ-klocka.
Ingen som känner någon på Invicta?
Haha!! Jag letade efter den O.J. klockan på ebay igår
Kööööp!Haha!! Jag letade efter den O.J. klockan på ebay igår