• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ingen som känner någon på Invicta?
Tänker mig spons för flertalet av oss (+ några timmar hos psykolog i april)
BF1E2C01-185D-4165-96AD-6A9926F17CD7.jpeg


Här kommer andra spännande förslag
154C396D-26D8-414E-B3CB-B9F8368749EB.jpeg
5F4E1C63-A71F-45FE-A518-9380F2A65A08.jpeg
D1129D54-D03B-480A-B202-BD9692D19A40.jpeg
E0F1FCF5-15E6-4107-A995-7422C49021FC.jpeg
84FA4D42-E59E-4447-B7FE-2BC49216186D.jpeg
 
Hej alla,
Kul att se sånt engagemang och iver att vara med i owg. Vi har lite viktiga beslut att fatta tillsammans (träningsklocka mm) och diskussioner om val av klocka mm. Men för att vi inte ska bli förpassade till lifestyle-sektionen så vill jag att vi håller oss lugna med giffar och vilda utsvävningar om sånt som inte är klock- eller owg-relaterat.

Den här uppsnackstråden hoppas jag ska få fler sugna på att vara med och ge oss chansen att utmana varandra på olika sätt inför utmaningen i mars.

Hoppas ni är med mig så blir alla glada. ❤️
 
Hade missat det här i flera sidor sen inser man att det är typ en förmiddags postade 😅

Inte säker på om jag ska vara med eller inte 🤔 det svåra är att hitta en klocka som inte är så bananas som vissa förslag här men inte för enkelt heller.

Förra årets guldseiko var nästan lite för enkel. Det värsta var att springa med en trasslig jubilee länk som skavde på armen under löpträningen.... Svårare i år med roligare klockor i samlingen som pockar.
 
@Berns, ur ett folkhälsoperspektiv tycker jag att att en "träningsdator" (för något annat vill jag inte kalla den) må bäras i samband med idrottsutövning under OWG March 2022. Eventuellt mot en tilläggsavgift vid anmälan, som då går till den välgörenhetsorganisation som du väljer för eventet i sin helhet. Det vore skönt att slippa se en massa Garmin, Suunto och Apple Watch i tråden bara för att de nuvarande reglerna är sådana. Win-win!

wellguides_running-jumbo-v2.gif
Kan vara beredd att instämma med alla som förordar träningsdator över "klocka".... enda alternativet är ju att köra speedmastern men som andra påpekat. Om det inte loggats har det inte hänt. Eller så blir det att köra med ett j-a äpple på handleden en hel månad. :oops:
 
Ledsen om det ströddes salt i gamla sår men jag var inte med i secret santa så mig kan du inte beskylla. :)
Nejdå! Jag var och inte arg, vad får dig att tro det? Jag bara sa vad min avatar tyckte om presenten och jag trodde det här var ett forum där man kunde göra det.
ber om ursäkt om du trodde att jag tog något av det personligt?
 
Jag kommer inte att aktivt delta, men aktivt följa. Förra året (eller var det förr-förra?) så lyckades jag knipa en klocka jag "lobbat" på att få ta över.
Just efter OWGM fick jag ett PM om att ägaren nu var helt klar med den, och jag fick gladeligen köpa den :cool:
Även om det bara är en klocka skulle det för mig kännas som att bära samma skjorta i en hel månad, varken kul för mig eller omgivningen tänker jag. Men jag lyckönskar alla deltagare, och förvarnar om att om, om ni skulle råka bära något trevligt under OWGM, så kan det komma skamliga förslag i PM under april ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp