• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hehe jag kan inte låta bli ett skratta åt alla som anstränger sig som tusan för att hitta ett riktigt hemskt åbäke för att det skall "bli en utmaning" och sedan bryter ihop dag tre för att man bara måste få bära sin speedy för att det är tisdag 🤣🤣🤣
Helst ska man ju en Batman-klocka
F45FE723-52E7-4896-8FF5-ABE8D43C5F9F.jpeg
 
Jag skall vara med igen, skall nog göra precis som förra året, börja en vecka före och avsluta en vecka efter mars, totalt 6 veckor. Får skylla på att jag alltid behöver extra tid för att få saker gjorda ordentligt.
 
Träningsklocka?! Nääää, säger jag. Människor med vår sjukdom får ju ut något av det, att man för en stund upplever variation på handleden liksom. Inte lika tråkigt och jobbigt då! Och det ska ju vara just det - jobbigt 😁

Körde inte @martaSM30 löpturer med träningsklockan i fickan, eller minns jag fel? Är ju en bra lösning om det funkar 🙏🏼
 
Träningsklocka?! Nääää, säger jag. Människor med vår sjukdom får ju ut något av det, att man för en stund upplever variation på handleden liksom. Inte lika tråkigt och jobbigt då! Och det ska ju vara just det - jobbigt 😁

Körde inte @martaSM30 löpturer med träningsklockan i fickan, eller minns jag fel? Är ju en bra lösning om det funkar 🙏🏼
Håller med.
Och är det så viktigt att logga sina pass så får man väl vara tråkig och välja sin träningsklocka till OWGM.
 
Håller med.
Och är det så viktigt att logga sina pass så får man väl vara tråkig och välja sin träningsklocka till OWGM.
Gjorde det förra året. 31 dagar med en Garmin Instinct. Praktiskt, men för jävligt på många andra plan.

Den visade dock notiser, så varje gång mobilen vibrerade någonstans kunde jag bara kolla ner på klockan. Little did I know att det i själva verket var en förbannelse. Jag har än idag, 10 månader senare, vid de flesta tillfällen mobilen vibrerar som automatisk respons att direkt kolla ner på klockan. Hjärnan har fortfarande inte kopplat att min Garmin inte längre är på handleden och att en BB36 inte visar notiser...

EDIT: Glömde den (nästintill) obligatoriska GIF:en.

superbad-fml.gif
 
Träningsklocka?! Nääää, säger jag. Människor med vår sjukdom får ju ut något av det, att man för en stund upplever variation på handleden liksom. Inte lika tråkigt och jobbigt då! Och det ska ju vara just det - jobbigt 😁

Körde inte @martaSM30 löpturer med träningsklockan i fickan, eller minns jag fel? Är ju en bra lösning om det funkar 🙏🏼
Nope, Apple Watch på handleden.

Jag vill bara påtala att detta är en helt annan sjukdom- att all träning måste loggas, annars är det ogjord. :angel:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp