S
Staafen
Guest
Den var ju helt sjuk!Haha!! Jag letade efter den O.J. klockan på ebay igår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var ju helt sjuk!Haha!! Jag letade efter den O.J. klockan på ebay igår
Jag har ett jättefint, stort fickur på väg in. En nyservad Smiths, värdig The White Rabbit, i Alice i Underlandet. Kan det vara ett alternativ? Det är inte det minsta diskret.
Never miss a speedy tuesday...Hehe jag kan inte låta bli ett skratta åt alla som anstränger sig som tusan för att hitta ett riktigt hemskt åbäke för att det skall "bli en utmaning" och sedan bryter ihop dag tre för att man bara måste få bära sin speedy för att det är tisdag
Helst ska man ju en Batman-klockaHehe jag kan inte låta bli ett skratta åt alla som anstränger sig som tusan för att hitta ett riktigt hemskt åbäke för att det skall "bli en utmaning" och sedan bryter ihop dag tre för att man bara måste få bära sin speedy för att det är tisdag
Kan man ersätta sabeln med en riktigt stor hand och göra den uppvridningsbar så man kan få sig en ordentlig lavett när man försöker ta av sig klockan?Helst ska man ju en Batman-klocka
Håller med.Träningsklocka?! Nääää, säger jag. Människor med vår sjukdom får ju ut något av det, att man för en stund upplever variation på handleden liksom. Inte lika tråkigt och jobbigt då! Och det ska ju vara just det - jobbigt
Körde inte @martaSM30 löpturer med träningsklockan i fickan, eller minns jag fel? Är ju en bra lösning om det funkar
Gjorde det förra året. 31 dagar med en Garmin Instinct. Praktiskt, men för jävligt på många andra plan.Håller med.
Och är det så viktigt att logga sina pass så får man väl vara tråkig och välja sin träningsklocka till OWGM.
Frågetecken? Trodde vi hade tagit beslut på det här. Ska du börja krångla ändå?2020: Plastklocka
2021: Vintagedressare
2022: ?
Finns inte en chans att man klarar en månad med den där haha!Frågetecken? Trodde vi hade tagit beslut på det här. Ska du börja krångla ändå?
Inte med den attitydenFinns inte en chans att man klarar en månad med den där haha!
❤Inte med den attityden
Mycket snack från dig om vad andra ska ha men du själv då?Jag räknar med att han fixar det. @Denke vet ju att det är klockradion eller Flavor Flav style som är alternativen som står till buds i år.
Nope, Apple Watch på handleden.Träningsklocka?! Nääää, säger jag. Människor med vår sjukdom får ju ut något av det, att man för en stund upplever variation på handleden liksom. Inte lika tråkigt och jobbigt då! Och det ska ju vara just det - jobbigt
Körde inte @martaSM30 löpturer med träningsklockan i fickan, eller minns jag fel? Är ju en bra lösning om det funkar
Ja, det är som att glömma telefonen så att stegräknaren inte får registrera några steg, ...har man då ens varit ute och gått?Nope, Apple Watch på handleden.
Jag vill bara påtala att detta är en helt annan sjukdom- att all träning måste loggas, annars är det ogjord.
Exakt!Ja, det är som att glömma telefonen så att stegräknaren inte får registrera några steg, ...har man då ens varit ute och gått?
Jag har inte ens klurat ut om jag tror att jag klarar det. Skulle behöva vara någon billig kvartsklocka med datum. Någon som kan få en repa eller två utan att jag blir ledsen.Mycket snack från dig om vad andra ska ha men du själv då?
Jag vet fortfarande inte hur man kortar länken@Casual Bum började med svaga ben
sen kom @osc10 dag 2 och fick den första av många lavetter
MEN KOM IHÅG
Haha. Vafan, du har ju haft ett helt år på dig att ta reda på hur det utförsJag vet fortfarande inte hur man kortar länken
Var det inte en utmaning du skulle ha????Finns inte en chans att man klarar en månad med den där haha!
Låter som du egentligen letar efter en anadigi G-shock tycker jagJag har inte ens klurat ut om jag tror att jag klarar det. Skulle behöva vara någon billig kvartsklocka med datum. Någon som kan få en repa eller två utan att jag blir ledsen.