Smart! Får kika på det när jag får klockanSwatch kanske har några smala band du kan modda?
Swatch band till din klocka | Swatch® Sverige
Välj band och länkar i läder, gummi eller stål som är kompatibla med din Swatch klocka.www.swatch.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smart! Får kika på det när jag får klockanSwatch kanske har några smala band du kan modda?
Swatch band till din klocka | Swatch® Sverige
Välj band och länkar i läder, gummi eller stål som är kompatibla med din Swatch klocka.www.swatch.com
@livinl0udHej!
Ligger efter med att läsa ikapp inklusive förra årets tråd. Någon som minns - var det någon som körde en G-Shock DW-5610DN-9ER till slut förra året? Kanske @Derix vet? Är sugen på den i år.
![]()
/B
Jag tänkte köra den men sålde innan.Hej!
Ligger efter med att läsa ikapp inklusive förra årets tråd. Någon som minns - var det någon som körde en G-Shock DW-5610DN-9ER till slut förra året? Kanske @Derix vet? Är sugen på den i år.
![]()
/B
FegisJag tänkte köra den men sålde innan.![]()
Den gick inte ens under manschetten på skjortan.
Hear hear! Hela owgm håller på att bli en parad av clownklockor så bra att nån kör på något som faktiskt är ett ärligt försök till seriös owg klockaDet är 40 dagar kvar tills mars och jag är redan nu stressad! Jag vill minnas att i april förra året skrev att jag kommer att delta igen 2022...och denna intention hade jag ännu några dagar sedan. Men aktiviteten i denna uppsnack-tråd fick mig att minnas stressen pga. de 1000tals inläggen och GIFsen i 2021 OWG tråden som är omöjliga att hänga med i om man inte tar semester typ hela månaden. Det tänker jag inte göra! Jag tänker heller inte plåga mig själv med en seriefigursklocka i 28mm eller dylikt.
Jag inser dock att jag redan anmält mig själv till OWGM 2022 med att skriva detta inläggFine, so be it. Men jag kommer att göra det på mina egna villkor! Jag kommer att välja en jävligt snygg och bra klocka (Expy,Speedy eller GS), jag kommer inte ens försöka läsa allt som skrivs i OWG tråden och jag kommer inte att posta en enda GIF!
![]()
Är väl lite det som är poängen? Tror du Musse gick under manschetten på @Jakob Häll ??Den gick inte ens under manschetten på skjortan.![]()
Kavla upp skjortan eller kör kortärmatDen gick inte ens under manschetten på skjortan.![]()
Vad hade du för klocka på dig på den bilden?Kavla upp skjortan eller kör kortärmat
![]()
Ingen tror dig! Det kommer sluta med en swatch och timmar av surfande på jobbet…..Det är 40 dagar kvar tills mars och jag är redan nu stressad! Jag vill minnas att i april förra året skrev att jag kommer att delta igen 2022...och denna intention hade jag ännu några dagar sedan. Men aktiviteten i denna uppsnack-tråd fick mig att minnas stressen pga. de 1000tals inläggen och GIFsen i 2021 OWG tråden som är omöjliga att hänga med i om man inte tar semester typ hela månaden. Det tänker jag inte göra! Jag tänker heller inte plåga mig själv med en seriefigursklocka i 28mm eller dylikt.
Jag inser dock att jag redan anmält mig själv till OWGM 2022 med att skriva detta inläggFine, so be it. Men jag kommer att göra det på mina egna villkor! Jag kommer att välja en jävligt snygg och bra klocka (Expy,Speedy eller GS), jag kommer inte ens försöka läsa allt som skrivs i OWG tråden och jag kommer inte att posta en enda GIF!
![]()
AP ConceptVad hade du för klocka på dig på den bilde?
Frågetecken? Trodde vi hade tagit beslut på det här. Ska du börja krångla ändå?
![]()
Finns inte en chans att man klarar en månad med den där haha!
Hej!
![]()
/B
Det är väldigt mycket ursäkter nu @Staafen. Dags att ta sig i kragen och välja någon av konstverken här ovanför. Led med exempel!Den gick inte ens under manschetten på skjortan.![]()
Det är väldigt mycket ursäkter nu @Staafen. Dags att ta sig i kragen och välja någon av konstverken här ovanför. Led med exempel!
Sälja klocka? Köpa större skjorta?Den gick inte ens under manschetten på skjortan.![]()
Timmar av surfande på jobbet är inte helt osannoliktIngen tror dig! Det kommer sluta med en swatch och timmar av surfande på jobbet…..![]()
…men någon swatch blir det inte!Jag tror att jag har hittat min, vad säger panelen?![]()
![]()
Håller med. Tycker det är kul med en mix men bara skämtklockor blir ju lite tradigt. Hade jag inte blivit ”tvingad” att köra swatchen hade jag nog testat något nytt ”seriöst” men som skiljer sig från vad jag har i samlingen idag. Får bli nästa år. Med det sagt uppskattar jag knasiga inskag också.Hear hear! Hela owgm håller på att bli en parad av clownklockor så bra att nån kör på något som faktiskt är ett ärligt försök till seriös owg klocka![]()
Tycker du har en poäng här. Tanken från start var väl kanske att härdas lite tillsammans med en bra klocka för att motverka byten flera gånger om dagen. Clown klocka i en månad är kanske kul (?) men det är ju lite av en annan tävling. Man kan lika gärna köra nwg march isf.Hear hear! Hela owgm håller på att bli en parad av clownklockor så bra att nån kör på något som faktiskt är ett ärligt försök till seriös owg klocka![]()
Ja, utmaningen för mig är att som klocknörd pröva om jag klarar av att trivas med en och samma klocka i en månad. Vilken klocka hade jag seriöst valt ifall jag tvingades vara owg?Tycker du har en poäng här. Tanken från start var väl kanske att härdas lite tillsammans med en bra klocka för att motverka byten flera gånger om dagen. Clown klocka i en månad är kanske kul (?) men det är ju lite av en annan tävling. Man kan lika gärna köra nwg march isf.
HahahaSer ut som att den spelar ljud? Är det en minute repeter??Lycka till!
![]()
funderar på att ta Daytonan från AD eller kanske AP:n som jag också blev erbjuden vad tror ni, det var bara en hake dom ville att jag skulle köpa en damklocka också men jag vill ju inte ha någon damklocka
: