Köp en Tiffany dial till frugan så blir det win-win
Timmar av surfande på jobbet är inte helt osannolikt…men någon swatch blir det inte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp en Tiffany dial till frugan så blir det win-win
Timmar av surfande på jobbet är inte helt osannolikt…men någon swatch blir det inte!
Min hade ett vågat baklock…När det väl kommer till kritan så blir det nog inte så för många. Det var lite samma snack inför förra men det var bara ett fåtal som valde en lite mer vågad klocka då.
Man vet aldrig så noga med henne..
Lite galet att kalla sig själv för galning…Man vet aldrig så noga med henne..
Men misstänker att hon tycker det räcker med en galning i huset
Tror folk måste jobba in lite komptid inför OWGM!Jobbar alla eller??? Inte ett inlägg sen 06:37
Jag får inte ha mer än 100timmar på min kompbank.....Tror folk måste jobba in lite komptid inför OWGM!
Känner igen det, HR började skruva på sig när min var uppe i 120h innan jul.Jag får inte ha mer än 100timmar på min kompbank.....
Jobbe?Jobbar alla eller??? Inte ett inlägg sen 06:37
Driver också eget. Håller givetvis stängt 1-31/3Har sagt opp fast jobb og startet eget firma, så da kan jeg henge på OWGM 24/7...nesten.
Hmm ja allt är ju KS fel egentligen. De får en hooked och erbjuder sen "behandling" i form av OWGM... Lite som om en knarklangare också skulle erbjuda drogbehandling, eller om det fanns aa-möten på systembolaget. Luktar mig till en konspiration!!Egentligen så är ju hela den här grejen KS fel... Hade man inte hamnat här så hade jag fortfarande kört någon (läs en) slags Casio Edifice eller G-shock tills den typ dödde.
Men lika väl som att köpa bilar, motorcyklar eller multitools så kunde man ju köpa klockor oxå
Längtar faktiskt till min OWGM-G.
Hittade en som jag haft span på länge, men inte lyckats köpa förrän nu
Dock inte denna som @livinl0ud ´s dotter fick överta från mig för ett tag sen
Varje dag på jobbet innebär ju nya chanser att få sparken
Så lenge den ikke skal innom PostNord....fingers crossed.Hoppas att den hinner fram i tid!!
Så lenge den ikke skal innom PostNord....fingers crossed.
Inte för jag håller postnord högt men när det gäller just UPS skulle jag vara betydligt lugnare om Postmord tog över. UPS är klappruttna to the bone. Hat flera helt otänkbara stories från UPS leveranser varav en inkluderar att lägga en klocka i 25k klassen utanför dörren utan avisering. Den låg visserligen kvar när jag kom hem men...Är rädd att USPS plockas upp av PostNord när den kommer till Sverige
Inte för jag håller postnord högt men när det gäller just UPS skulle jag vara betydligt lugnare om Postmord tog över. UPS är klappruttna to the bone. Hat flera helt otänkbara stories från UPS leveranser varav en inkluderar att lägga en klocka i 25k klassen utanför dörren utan avisering. Den låg visserligen kvar när jag kom hem men...
Oerhört coolt köp är bärsen alkoholad?OWG-Klockan är här! Ångesten är total redan nu men vad gör man inte för att plåga sig själv lite? What doesn’t kill you…