• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Man kanske skulle låna ut den här till damen?

60mm i diameter.

Total storlek (inklusive kronskydd):
75*70*18

Väger ca 250g

20211225_123752.jpg
OMG vilket litet väggur du har fäst på din handled!!
 
Har sett gjennom de man samler inn penger til i år: Maskrosbarn.

Man gjør seg sine tanker om hvor heldige mange av oss er, og at mange kan gjøre noe sammen. Alt må ikke være millions of dollars, fancy kjoler og piece uique watches.

Det er kjekt å føle på at mange med sunn klokkeinteresse kan gjøre noe sammen som ikke er spektakulært - men mer målrettet og viktig. Blir litt glad å vite at mange kommer til å slutte seg til OWG og bidra. Takk til @Berns og @Staafen som leder oss i rett retning og bruker sin dyrebare tid på å lede en gjeng klokkeidioter med hundre spørsmål trygt i mål. Og takk til gjengen på Klocksnack som gir muligheten via en etablert plattform.

:)
Tack @loevhagen och ALLA andra som är så generösa och positiva. Det är ni som gör att det blir så bra. :heart::heart:
 
Anmäld och betalat!
Kobjällran it is... förutsatt att damen inte massakerar den vilket inte är omöjligt utifrån reaktionen som jag fick senast jag hade den i närheten av henne...

Bra val av organisation, har varit i kontakt med dem både under studier och arbete. Hejja oss, i år slår vi föregående års rekord!
 
Anmäld och betalat!
Kobjällran it is... förutsatt att damen inte massakerar den vilket inte är omöjligt utifrån reaktionen som jag fick senast jag hade den i närheten av henne...

Bra val av organisation, har varit i kontakt med dem både under studier och arbete. Hejja oss, i år slår vi föregående års rekord!
Den där klockan borde ju bli som att ha en psykotisk katt med bjällerhalsband rännandes. 🤔
Och en totalt kass sovklocka.. Alarmet går på varje gång du rör dig😁
 
Anmäld och betalat!
Kobjällran it is... förutsatt att damen inte massakerar den vilket inte är omöjligt utifrån reaktionen som jag fick senast jag hade den i närheten av henne...

Bra val av organisation, har varit i kontakt med dem både under studier och arbete. Hejja oss, i år slår vi föregående års rekord!
Har du testat den röda bjällran än? 😁
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp