OMG vilket litet väggur du har fäst på din handled!!Man kanske skulle låna ut den här till damen?
60mm i diameter.
Total storlek (inklusive kronskydd):
75*70*18
Väger ca 250g
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OMG vilket litet väggur du har fäst på din handled!!Man kanske skulle låna ut den här till damen?
60mm i diameter.
75*70*18
Väger ca 250g
Tack @loevhagen och ALLA andra som är så generösa och positiva. Det är ni som gör att det blir så bra.Har sett gjennom de man samler inn penger til i år: Maskrosbarn.
Man gjør seg sine tanker om hvor heldige mange av oss er, og at mange kan gjøre noe sammen. Alt må ikke være millions of dollars, fancy kjoler og piece uique watches.
Det er kjekt å føle på at mange med sunn klokkeinteresse kan gjøre noe sammen som ikke er spektakulært - men mer målrettet og viktig. Blir litt glad å vite at mange kommer til å slutte seg til OWG og bidra. Takk til @Berns og @Staafen som leder oss i rett retning og bruker sin dyrebare tid på å lede en gjeng klokkeidioter med hundre spørsmål trygt i mål. Og takk til gjengen på Klocksnack som gir muligheten via en etablert plattform.
Smidig krona...tar den CCS kontakter eller funkar det bara med schuko?Man kanske skulle låna ut den här till damen?
60mm i diameter.
75*70*18
Väger ca 250g
Smidig krona...tar den CCS kontakter eller funkar det bara med schuko?
Till alla som är tveksamma till att ställa upp. Det är det här OWGM handlar omTack @loevhagen och ALLA andra som är så generösa och positiva. Det är ni som gör att det blir så bra.
Ahh intressant lösning! Men man kan förstå att det inte är så många som följt efterKronan är mycket mindre, sitter innanför det tjocka kronskyddet!
Det skruvar man av (är vattenskydd).
Dock, inte mindre smidigt för det
Jag har en sån om du vill köra med den.
Snacka om sommarklocka...Jaha då har man anmält sig.... nu återstår bara att se vilken klocka det blir. Mycket bra uppslag i denna tråden, men som first timer blir det nog ngt som känns rimligt att kunna klar av. Lite sugen på denna dock....
Festliga grejer, Mr Jones tror jag va? Finns/fanns några godbitar med jumping hour som jag kikade på någon gång.Jaha då har man anmält sig.... nu återstår bara att se vilken klocka det blir. Mycket bra uppslag i denna tråden, men som first timer blir det nog ngt som känns rimligt att kunna klar av. Lite sugen på denna dock....
Vilken cool!Jaha då har man anmält sig.... nu återstår bara att se vilken klocka det blir. Mycket bra uppslag i denna tråden, men som first timer blir det nog ngt som känns rimligt att kunna klar av. Lite sugen på denna dock....
FYP.Vilken pool!
Det stämmer https://mrjoneswatches.com/Festliga grejer, Mr Jones tror jag va? Finns/fanns några godbitar med jumping hour som jag kikade på någon gång.
Kul, då skulle man ju kanske valt en sån här som käkar upp tiden...ja, för mars kanske går snabbare då?
Inte vad jag minns?FYP.
PS: Var det ikke noen som brukte denne klokken i 2021?
Jag vill ha en av varje. Riktigt balla klockor!
@Sthlm-NicklasJag vill ha en av varje. Riktigt balla klockor!
Den där klockan borde ju bli som att ha en psykotisk katt med bjällerhalsband rännandes.Anmäld och betalat!
Kobjällran it is... förutsatt att damen inte massakerar den vilket inte är omöjligt utifrån reaktionen som jag fick senast jag hade den i närheten av henne...
Bra val av organisation, har varit i kontakt med dem både under studier och arbete. Hejja oss, i år slår vi föregående års rekord!
Har du testat den röda bjällran än?Anmäld och betalat!
Kobjällran it is... förutsatt att damen inte massakerar den vilket inte är omöjligt utifrån reaktionen som jag fick senast jag hade den i närheten av henne...
Bra val av organisation, har varit i kontakt med dem både under studier och arbete. Hejja oss, i år slår vi föregående års rekord!
Han lär fått smaka på den om inte annat..Har du testat den röda bjällran än?
Ingen korrelation om det var denna du syftade påHar du testat den röda bjällran än?
hahaha det var den, nå?
Gissa vem som sover på soffanhahaha det var den, nå?
Jag har 12 olika mr jones klockor.@Sthlm-Nicklas
Har du någon trevlig bild på MrJonesklockan med nöjesfältet?
Kan du inte posta bilder på de andra med?Jag har 12 olika mr jones klockor.
Men detta är en av favoriterna, helt klart
Då har jag ju inget att posta resten av året en i månadenKan du inte posta bilder på de andra med?