davestoni
Silver
Mental träningGrymt trevlig klocka.
Körde med den förra året och för mig slutade det med en rejäl lavett. Är ju sinnessvag så det var nog därför det sket sig för mig.
Får se om årets klocka funkar bättre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mental träningGrymt trevlig klocka.
Körde med den förra året och för mig slutade det med en rejäl lavett. Är ju sinnessvag så det var nog därför det sket sig för mig.
Får se om årets klocka funkar bättre
Det är en hel månad kvar ju Du hinnerGrymt fina. Nu är bara problemet att jag inte har någon..... trist om det istället för "One Watch Guy" blir "No Watch Guy"
Frågar åt en kompis..Tänk om jag kommer på att mars-klockan är den enda jag behöver?! Blir eventuellt utförsäljning i april då.
?? Om OWGM skulle bli långtråkigt......
Live från OWG headquarter.
Jag och alla andra som är med i OWG March förväntar oss en bild varje dag kl 19:15
Känns väldigt OWG2021…Bra val! Eller vad säger du @Zorin?
Make OWG great again 2022!Känns väldigt OWG2021…
Nu vet jag att den där "batman " har en snuttefilt. Säker källa !!!!! //Live från OWG headquarter.
Frågan har faktiskt gnagt i mitt huvud oavbrutet sen igår kväll! Har klarat tre år i rad i alleskönnerklassen (GS), vintageklassen (speedy) och plastklassen (swatch) så dags för något nytt isf.Detmär inte utan att man undrar vad @frere tänker rocka i mars. Ryktet om hans klocknörds död förefaller betydligt överdrivet! Blir det en vintage Enicar eller en splitterny Mudmaster?
Grymt! Är bandbyte tillåtet?För andra året i rad är Wristbuddys.com med och sponsrar OWG March, det är vi väldigt tacksamma för. Utöver att de går in med priser till varje veckoutlottning erbjuder de även 25% på allt i webbshoppen med koden "OWG25".
För er som vill fylla på med band inför OWG har de tjuvstartat med rabatten så man kan gå in från och med nu.
Tack Wristbuddys! ❤
www.wristbuddys.com
Absolut!Grymt! Är bandbyte tillåtet?
Jahapp, här försöker man gå vidare med sitt liv men det var uppenbarligen för mycket begärt@Berns
Finns mycket content att plocka från OWGM2021.
(Akta dig för att posta GIFar, annars går @v0n i taket… )
Personligen tycker jag den där klockan är förpassad till pension i Florida men det kanske beror på att jag bar den 31 dagar i rad och hoppades att den inte skulle bli återvald och istället bli förpassad till historien.
@Denke, där har du den. Det givna valet!Synd att jag inte såg denna innan jag valde.. kanske är nån som inte valt än som är sugen?