• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
det är bra o ha alternativ 😎👍
image.jpg

För andra året i rad är Wristbuddys.com med och sponsrar OWG March, det är vi väldigt tacksamma för. 🙏🏼 Utöver att de går in med priser till varje veckoutlottning erbjuder de även 25% på allt i webbshoppen med koden "OWG25".

För er som vill fylla på med band inför OWG har de tjuvstartat med rabatten så man kan gå in från och med nu. 👍🏼

Tack Wristbuddys! ❤

JPG-file-3.jpg

www.wristbuddys.com

Jag och alla andra som är med i OWG March förväntar oss en bild varje dag kl 19:15 🤩

Bra val @Wasabi, men 07:15/19:15 är ju precis det klockslag man helst inte vill se, om man inte är Donald själv förstås. Det finns så många bättre klockslag med Triwa Comb Over på armen. Jag har en själv, men tänker dock inte utmana @Berns med den i mars.

60A0C4C4-807B-4D06-9905-5700C9998B78.jpeg

@Berns
Finns mycket content att plocka från OWGM2021.
(Akta dig för att posta GIFar, annars går @v0n i taket… :) )
Personligen tycker jag den där klockan är förpassad till pension i Florida men det kanske beror på att jag bar den 31 dagar i rad och hoppades att den inte skulle bli återvald och istället bli förpassad till historien.

10E4F9B2-E787-4FEF-AE86-EBF0DDA8F021.jpeg

0B9D4DD1-7DB1-4E04-BCC7-F3F1552AC70E.jpeg

5736135E-6BC9-42BE-8AFA-4EF283B73B0B.jpeg

Det är inte utan att man undrar vad @frere tänker rocka i mars. Ryktet om hans klocknörds död förefaller betydligt överdrivet! Blir det en vintage Enicar eller en splitterny Mudmaster?

Senast ändrad:
Detmär inte utan att man undrar vad @frere tänker rocka i mars. Ryktet om hans klocknörds död förefaller betydligt överdrivet! Blir det en vintage Enicar eller en splitterny Mudmaster?
Frågan har faktiskt gnagt i mitt huvud oavbrutet sen igår kväll! Har klarat tre år i rad i alleskönnerklassen (GS), vintageklassen (speedy) och plastklassen (swatch) så dags för något nytt isf.

Funderar på om inte den största utmaningen är att ta en riktig klocka som bara ligger sjukt långt ifrån ens vanliga stil. Liten nätt cartier, fet breitling, hublot kanske? En ren plojklocka kan man ju alltid förklara med "det är en kul grej på nätet" men en isad halvguldare på fel arm är liksom ännu konstigare... (Sen får man hålla tummarna för att inte börsen kraschar i mars och att den blir osäljbar 1/4...)

För andra året i rad är Wristbuddys.com med och sponsrar OWG March, det är vi väldigt tacksamma för. 🙏🏼 Utöver att de går in med priser till varje veckoutlottning erbjuder de även 25% på allt i webbshoppen med koden "OWG25".

För er som vill fylla på med band inför OWG har de tjuvstartat med rabatten så man kan gå in från och med nu. 👍🏼

Tack Wristbuddys! ❤

JPG-file-3.jpg

www.wristbuddys.com
Grymt! Är bandbyte tillåtet? 🤔

@Berns
Finns mycket content att plocka från OWGM2021.
(Akta dig för att posta GIFar, annars går @v0n i taket… :) )
Personligen tycker jag den där klockan är förpassad till pension i Florida men det kanske beror på att jag bar den 31 dagar i rad och hoppades att den inte skulle bli återvald och istället bli förpassad till historien.

10E4F9B2-E787-4FEF-AE86-EBF0DDA8F021.jpeg

0B9D4DD1-7DB1-4E04-BCC7-F3F1552AC70E.jpeg

5736135E-6BC9-42BE-8AFA-4EF283B73B0B.jpeg
Jahapp, här försöker man gå vidare med sitt liv men det var uppenbarligen för mycket begärt 😆

(nä, v0n går faktiskt aldrig i taket även om man kanske kan tro det ibland).

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp