• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Stort tack för alla anmälningar och donationer till organisationen Maskrosbarn så här långt. ❤

Jag skulle vilja lyfta inte bara den hittills största enskilda donationen utan också den roligaste. 1337 kr Eliiiiiiit! Stort tack @SalvadorDali! ❤

A8B71A8CD7A38C285CEAE7FC36E14C8F75CFC466.jpg

Är det @SalvadorDali som är Wow-Jocke tro? 😂

Haha, vem vet 🤣

Stort tack till dig @Staafen och @Berns som tar er tid till detta i år igen! Det är fint gjort av er😍

Ska bli jäkligt kul att vara delaktig i år. 30 sidor i "uppsnackstråden" när det är mer än en månad kvar skvallrar om erat och hela KS engagemang❤️

Nu hoppas jag bara att klockan kommer i tid och går att få liv i. Enligt säljarens beskrivning; "Not ticking, might just needs batteries":nailbiting:;)

P0.jpg
 
Haha, vem vet 🤣

Stort tack till dig @Staafen och @Berns som tar er tid till detta i år igen! Det är fint gjort av er😍

Ska bli jäkligt kul att vara delaktig i år. 30 sidor i "uppsnackstråden" när det är mer än en månad kvar skvallrar om erat och hela KS engagemang❤️

Nu hoppas jag bara att klockan kommer i tid och går att få liv i. Enligt säljarens beskrivning; "Not ticking, might just needs batteries":nailbiting:;)

P0.jpg

Kan inte annat än att instämma! Grymt engagemang @Staafen och @Berns 🙌
 
Utveckla gärna sämre förutsättningar...? Genuint nyfiken. Väldans få som tävlade i elitklassen förra året om man säger så 😆
Jag vill inte gå in på alla mina diagnoser men kan lämna ett par omfattande intyg från olika vårdinrättningar till tävlingsledningen. Så du säger att OWG är en tävling för ”special needs”-personer från början?
Gummo min vän, det är ingen fara, vi tar hand om dig även med dina speciella behov. Du får alltid vara med oss kwela killar
Tack! Känns tryggt men skulle ändå behöva gå igenom med vårdteamet vad en sådan här utmaning skulle kunna innebära.
 
Jag vill inte gå in på alla mina diagnoser men kan lämna ett par omfattande intyg från olika vårdinrättningar till tävlingsledningen. Så du säger att OWG är en tävling för ”special needs”-personer från början?

Tack! Känns tryggt men skulle ändå behöva gå igenom med vårdteamet vad en sådan här utmaning skulle kunna innebära.
You are not alone 😁
 
Jag vill inte gå in på alla mina diagnoser men kan lämna ett par omfattande intyg från olika vårdinrättningar till tävlingsledningen. Så du säger att OWG är en tävling för ”special needs”-personer från början?

Tack! Känns tryggt men skulle ändå behöva gå igenom med vårdteamet vad en sådan här utmaning skulle kunna innebära.
 
Hur gör Norrbaggarna i år?
Steppar de upp sin OWGMarch en nivå?
Appropå 🇳🇴 så borde väl även 🇩🇰 och 🇫🇮ha ett klockforum som också vill utmana sig själva!
Någon som har ingångar i grannländerna?

heja 🇸🇪 heja 🇸🇪 heja 🇸🇪
Norge kommer tyvärr inte delta på samma sätt i år men flera kommer säkert ansluta till oss istället. Tror det berodde på tidsbrist hos forumledningen bland annat. Det kommer vara deltagare från flera olika plattformar i år så vi räknar med rekord i antal deltagare. 😃
 
Jag vill inte gå in på alla mina diagnoser men kan lämna ett par omfattande intyg från olika vårdinrättningar till tävlingsledningen. Så du säger att OWG är en tävling för ”special needs”-personer från början?
Tippar på att tävlingsledningen lagt dig i rätt tävlingsklass redan så tänk inte på det.
Min högst ovetenskapliga forskning visar på att det är precis så, ja 🥳
 
Hade siktet inställt på att beställa en Citizen från Star Wars kollektionen men det verkar inte gå att få tag på en i Europa tyvärr.


Är inte lika sugen på en Invicta på de lite mer stadigare 53mm 😅 Jakten fortsätter!

D360699C-B9D6-4D27-8653-F17C02B34BA5.jpeg
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp