Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp två Tag Heuer och du är med.
Allt ska vara så PK nu för tiden...Spinner vidare på det politiskt korrekta ämnet. "Det var en gång... en annan tid"
Allt ska vara så PK nu för tiden...
När min banknisse undrade hur jag ville fördela pensionspengarna tyckte jag att tobak och vapen verkade bra
Det tyckte inte han...
Men testen kan ju visa positivt i flera veckor efteråt så det ska man inte göra och gå efter. 7 dagar karantän sen är du fri som en fågel. Själva satt vi i karantän julafton..Jag tar tillbaka det jag sa.
Yes jag läste det efter. Har däremot en hel del symtom kvar vilket gör att jag inte är välkommen tillbaka.Men testen kan ju visa positivt i flera veckor efteråt så det ska man inte göra och gå efter. 7 dagar karantän sen är du fri som en fågel. Själva satt vi i karantän julafton..
Du har ju en hel helg på dig att bli frisk till chefens glädjeYes jag läste det efter. Har däremot en hel del symtom kvar vilket gör att jag inte är välkommen tillbaka.
Du får krya på dig, tur iaf att det inte var en mancold! Vem vet hur du hade mått idag!Yes jag läste det efter. Har däremot en hel del symtom kvar vilket gör att jag inte är välkommen tillbaka.
Kommer precis ur en mancold. Inte att rekommendera! Har varit döende i flera dagar, men det värsta är att ingen tar en på allvar. Måste ändå plocka disk och tvätt och dammsuga osv.Du får krya på dig, tur iaf att det inte var en mancold! Vem vet hur du hade mått idag!
VälkommenHar sikte på att köpa en Citizen aqualand Enzo och lyckas jag köpa en innan mars är jag med owg mars
Hoppas att du hittar en, jag håller tummarna! Det är faktiskt ett av mina alternativ inför i år.Har sikte på att köpa en Citizen aqualand Enzo och lyckas jag köpa en innan mars är jag med owg mars
Sålde inte du din?Hoppas att du hittar en, jag håller tummarna! Det är faktiskt ett av mina alternativ inför i år.
Nej det kommer jag nog aldrig göra. Jag sålde min i stål, titanen finns kvar.Sålde inte du din?
Sen har man en RM för den nätta summan USD 969 000Vad passar bättre som marsklocka än just en Mars-klocka?
En tvåtidare som visar både jordisk tid och marsiansk tid. (Ett marsianskt dygn är ju något längre än ett jordiskt, så det är väl konstruerat så att marsvisningen tar något längre tid för att gå runt ett varv.)
Det borde vara en perfekt släktklenod till barnbarnbarnbarnbarnen eller så när de har koloniserat Mars och vill kunna hålla koll på jord-tiden här hemma.
Någon som vet om den bars av den första som gick på Mars?Sen har man en RM för den nätta summan USD 969 000
Någon som vet om den bars av den första som gick på Mars?
Kan ha varit!Var inte det Matt Damon??
Japp. Han hette Mr SnickersNågon som vet om den bars av den första som gick på Mars?
Så klart, man kan ju inte åka till mars utan en tourbillon, att jag inte tänkte på det...Sen har man en RM för den nätta summan USD 969 000
Det lilla jag ser av den på bilden ser ut som en SRPE27Uthämtad! Någon som kan gissa vad det är innan jag berättar?
SRPB99Uthämtad! Någon som kan gissa vad det är innan jag berättar?
Rätt! Padi Monster blev detDet lilla jag ser av den på bilden ser ut som en SRPE27