Jag körde ju AP förra året och gick alldeles utmärkt. Dessutom så har Mars 31 dagar i SverigeIngen Patek? Ingen AP? Ingen FPJ? Ingen ALS? Ingen RM?
Er disse merkene så fæle at man ikke kan bære dem i 30 dager straight?
j/k
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag körde ju AP förra året och gick alldeles utmärkt. Dessutom så har Mars 31 dagar i SverigeIngen Patek? Ingen AP? Ingen FPJ? Ingen ALS? Ingen RM?
Er disse merkene så fæle at man ikke kan bære dem i 30 dager straight?
j/k
Ser ut som en klockradio från 70-talet.Den här måste ju bara nån köpa och bära på OWGM, vill se mer av den och det lilla slanka bandet på 36mm bredd
@Mr.JohanssonAvslutad - Vestal Monte Carlo *Prisbumpad*
Säljer denna udda fågel för att jag aldrig använder den. Slängde nyss i nya batterier (den drivs av två st, ett st batteri till den digitala delen och ett st batteri till den analoga delen) Med klockan följer låda, instruktionsbok samt en ställning till klockan. Obs! klockan är 45mm bred exkl...klocksnack.se
Du skulle inte sagt något, jag hade ju världens chans att få ge en lavett 30/3.Jag körde ju AP förra året och gick alldeles utmärkt. Dessutom så har Mars 31 dagar i Sverige
Haha attans! Ber Buttman om ursäktDu skulle inte sagt något, jag hade ju världens chans att få ge en lavett 30/3.
Har du fatt nagon postavi annu @roosterman ? Trackern verkar ha stannat efter paketet anlande ArlandaBlir av nån lustig anledning även en Casio här.
Men vilken avslöjas senare. Just nu på väg hem from the US of A tack vare @FlipSwede
Nope, men det är väl tullen som ska ha sitt på vägenHar du fatt nagon postavi annu @roosterman ? Trackern verkar ha stannat efter paketet anlande Arlanda
Känns som en @Staafen -2021-incident…Nope, men det är väl tullen som ska ha sitt på vägen
Den kom fram i maj om jag minns rätt efter att ha blivit förlustanmäld.Känns som en @Staafen -2021-incident…
@roosterman min bensintanks-klocka finns här när du behöver denDen kom fram i maj om jag minns rätt efter att ha blivit förlustanmäld.
Har fortfarande inte en aning om vad man ska köra till OWGM men klockan just nu kommer säkert få er alla att må lite illa men bilden är ju fantastisk eller vad säger @roosterman @Staafen och @Back
Hahaha nu tycker jag att du är lite vrång
Men där är du ju hallongrottanHar fortfarande inte en aning om vad man ska köra till OWGM men klockan just nu kommer säkert få er alla att må lite illa men bilden är ju fantastisk eller vad säger @roosterman @Staafen och @Back
Hahaha har du saknat mig min lilla mazarinMen där är du ju hallongrottan
Undrade just när du skulle dyka upp
Klarar han aldrig!Hahaha har du saknat mig min lilla mazarin
Ska du inte utmana dig själv och köra nått annat en G i år?
Jodå klart han……näKlarar han aldrig!
Klarar han aldrig!
Klarar och klarar.. Hade det inte vart för KS hade jag fortfarande vart OWG på riktigtJodå klart han……nä
Jag skulle kunna vara game. Vi kan väl höras via PMOrkar inte köra med nån av mina eller köpa nytt. Nån som vill bytlåna under mars? Kan erbjuda random vintage (med vissa undantag)
Vilket grymt alternativ!Orkar inte köra med nån av mina eller köpa nytt. Nån som vill bytlåna under mars? Kan erbjuda random vintage (med vissa undantag)
Va det ett erbjudande eller en utmaning? Lite oklart om du frågar mig.Vilket grymt alternativ!
Jag börjar luta åt att tacka nej till @Wasabi erbjudande om låneklocka, så kanske?
@Berns börjar redan fega ur..Va det ett erbjudande eller en utmaning? Lite oklart om du frågar mig.
Ja jag det lutar åt det. Vill nog bära riktig klocka i mars.@Berns börjar redan fega ur..
Vem f*n vill inte detJa jag det lutar åt det. Vill nog bära riktig klocka i mars.
G-shock??Ja jag det lutar åt det. Vill nog bära riktig klocka i mars.