• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
OWG march om den hinner komma
E9FC92EC-26BE-4F93-B02E-4514CDA70A9E.png

 
Sexig på riktigt och kul att det är stål med den tavlan även om den kostar som en PT Rolex (nästan)
Det kostar att ligga på topp.
håller tummarna för att du får den till mars. Själv är jag en fegis och funderar på att köra det safe i mars med min 390. Eller om det mot förmodan skulle komma in något nytt spännande tills dess, men det är dessvärre rätt osannolikt.
 
Jag gillar den.
Jag tycker den är rätt Trevlig faktiskt, men kanske den där Sub sekunden är lite överflödig men dom kanske behövde göra något för att inte bli en AP eller Zenith eller vad alla andra heter plagiat
Håller med. Subsekunden är lite märklig för mig och förstår inte 10-sek grejen. Men säkert som du säger att de försöker ”spela safe” för att minska plagiatfokuset något?!
Tydligt att de vill rida på Nautilus och Royal oaks framgångar men det är samtidigt en nytolkning av Zenith Defy från 70-talet och en klocka som enligt mig är mer en kopia av GP Laureato än en Royal Oak.
_044a.png
Att de vill rida på vågen låter ju troligt. Däremot delar jag inte din uppfattning att det är en kopia på GP.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp