Fria bandbyten, så börja bunkra upp med måååånga band redan nuI år ska jag vara med.
Det står säker någonstans men jag orkar inte leta. Man kan byta band va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fria bandbyten, så börja bunkra upp med måååånga band redan nuI år ska jag vara med.
Det står säker någonstans men jag orkar inte leta. Man kan byta band va?
Omöjligt att du väntat ett år då mars slutade för ca 10,5 månad. It’s a factYes! Äntligen! Har väntat ett helt år på detta!
Var det där alla @roosterman? Tror jag har 80st totalt men vet inte om det är någon som aldrig postades pga att jag gjorde en ny.
Jag har ca 37500 gifs så jag är så ordentligt redo att giffa (ordet ”giffa” ska jag få in hos SAOL som nytt ord 2022)88st inkl uppstartslap och bonusarna
Några har bytt namn sen förra året men dom kom med oxå
Klart [J]iffsen ska med! Kom igen nu gubbar! @Margarinkungen @Fliegerchronograph🚁Jag har ca 37500 gifs så jag är så ordentligt redo att giffa (ordet ”giffa” ska jag få in hos SAOL som nytt ord 2022)
Jag har bara en gifJag har ca 37500 gifs så jag är så ordentligt redo att giffa (ordet ”giffa” ska jag få in hos SAOL som nytt ord 2022)
@oddface Fixar strap
Ha! Jag synar din bluff, du har ingen handledsklocka på 50mm.Nu snackar vi, är lätt på om du råkar sitta på något färggladare? 19mm känns spontant lagom manligt för min manlighet.
Då får du låna något i 50mm + av mig då?
Fråga @Denke
Hur många vill du låna??Ha! Jag synar din bluff, du har ingen handledsklocka på 50mm.
Väl?
sKa dU iNtE fÖrSöKa mEd PeGgY iGeN
Hur många vill du låna??
Ugh är sämst på å bluffa Tror 45mm är min största men den bärs lite större, funkar? Trygg i sin kvinnlighet osv...Ha! Jag synar din bluff, du har ingen handledsklocka på 50mm.
Väl?
Började vänta på OWG 2022 redan i januari 2021 för jag visste att jag inte skulle klara OWG2021. Lite som beach 2022. Man måste satsa långsiktigt.Omöjligt att du väntat ett år då mars slutade för ca 10,5 månad. It’s a fact
Tveksam om jag är tillräckligt trygg för det…Ugh är sämst på å bluffa Tror 45mm är min största men den bärs lite större, funkar? Trygg i sin kvinnlighet osv...
Ja det har väl alla gjortDet är väl självklart att vi alla förlägger semestern under mars, det har jag gjort i flera år
Passar fint! Allt annat är bara förväntningar och oro! Jag säger kör/köpTveksam om jag är tillräckligt trygg för det…
Ser väl helt ok ut, inga konstigheter!Tveksam om jag är tillräckligt trygg för det…
Vad betyder det ens?...måste lära mig G tugget nu, läs annan tråd nära digUndrar om @Aros snackat ihop sig med G-shockryssen även i år?