Vilken tur att jag har köpt en till Reverso
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken tur att jag har köpt en till Reverso
Jag och min chef hade genomgång månad för månad av min budget för 2021. Kan säga att mars inte var min bästa månad, det var faktiskt min sämsta.Jaha ja! Det är snart dags igen alltså.
Hoppas @Staafen har förberett både arbetsgivare och familj inför vad som komma ska, med tanke på förra årets galna aktivitet i tråden
Jobb är inte allt här världen, ibland måste man få prioritera viktigare saker tycker jag.Jag och min chef hade genomgång månad för månad av min budget för 2021. Kan säga att mars inte var min bästa månad, det var faktiskt min sämsta.
@Berns har haft möten med några väl valda organisationer. Mer info kommer framöver.Jobb är inte allt här världen, ibland måste man få prioritera viktigare saker tycker jag.
Har ni snackat om några passande välgörenhetsorganisationer än förresten?
@Berns har haft möten med några väl valda organisationer. Mer info kommer framöver.
Tjusigt, stort av er att ta er an detta megaprojekt än en gång ❤@Berns har haft möten med några väl valda organisationer. Mer info kommer framöver.
Jaa! Jag är absolut på. Det blir premiär för mig i år Hur ska man tänka med klocka? Är rädd för att ta någon jag gillar, då kanske man tröttnar på denBörjar bli dax att skaffa klocka klart man är med eller hur @SalvadorDali @Deskdiversthlm
Haha ganska talandeJag och min chef hade genomgång månad för månad av min budget för 2021. Kan säga att mars inte var min bästa månad, det var faktiskt min sämsta.
Kom igen nu gubbar! @Margarinkungen @Fliegerchronograph🚁
Japp så får det bli eller hur @Cosmo, @Olpes och @ArtVandelayBörjar bli dax att skaffa klocka klart man är med eller hur @SalvadorDali @Deskdiversthlm
Beställde en idag. Har dock innan funderat lite på en sån här CasiOak.
HA, missade den lilla bjällran Tjöööp @Nissestr !Den där lär ju din sambo älska! Utöver att den är riktigt sexig så kommer hon alltid att kunna höra vart du är i lägenheten
Aldrig varit med förr men tanken är absolut att vara med i år. Har också nytt på ingång (bör trilla in nästa vecka). Osäker på om man bör börja med att utsätta nyförvärv för en månad av användning, känns som en minst sagt tuff (men kanske rättvis) introduktion
Dispens från att motivera menar du? Med den behövs ingen motivering tycker jag.
Den där lär ju din sambo älska! Utöver att den är riktigt sexig så kommer hon alltid att kunna höra vart du är i lägenheten
HA, missade den lilla bjällran Tjöööp @Nissestr !
Undrar varför denna kom upp i mitt huvud nu??? GO FOR IT!!!
En välgörenhet kan ju vara att hjälpa @Staafen med sin budget för mars 2022…?Jobb är inte allt här världen, ibland måste man få prioritera viktigare saker tycker jag.
Har ni snackat om några passande välgörenhetsorganisationer än förresten?
Om jag mina rätt så gick 2020 väldigt bra. Typ 100 dagar eller var det ännu mer? Visst var det då du hittade din nya kärlek GS?2020 gikk bra i over 31 dager. 2021 gikk åt skogen etter kun noen få dager. Satser på at det er en trend her og at man klarer seg i 2022.
Vi hade tack vare @Aros en egen extra "slap/batman" i G-shocktrådenVad betyder det ens?...måste lära mig G tugget nu, läs annan tråd nära dig
Som tempot är i den hör tråden är det lika bra att ta tjänstledigt redan nu. Varit på barnkalas några timmar och ser att dwt finns 6 nya sidorÄr det någon mer än @Staafen som kommer ta en månads tjänstledigt under mars för att följa med i tråden?
Detta står jag bakom till 100%