Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är rädd för att detta kommer beslutas kollektivt som alla andra regler i sann OWG andaFörbjud eller vi är OUT, håller med
Det är aldrig för sent att ge upp! Som någon vis person en gång saDet enda jag lärt mig är att man aldrig ska försöka för det kan bara gå åt h-e!
...vem kan glömma,Yes! Äntligen! Har väntat ett helt år på detta!
OWGM på ena armen och 31WGM på andra???Tycker det borde köras en 31WG-March samtidigt. Jag får hjärtflimmer bara av att tänka på att inte få byta på en hel månad.
Älskar när folk är lösningsfokuserade!OWGM på ena armen och 31WGM på andra???
Dubbelpipigt, inte ok sa vi Fan @Gummo , lämna bort samlingen till någon annan tillfälligt? Har man inget val (bokstavligen) är det busenkelt!OWGM på ena armen och 31WGM på andra???
Missade du 30WGApril ifjol?Tycker det borde köras en 31WG-March samtidigt. Jag får hjärtflimmer bara av att tänka på att inte få byta på en hel månad.
Spontana känslan är att det var ett fåtal som failade ändå utifrån antalet deltagare.
Ja ved roligt @Affe!Haha…i år ska vi vara med från start!
Kommer inte vara någon av dom mest exklusiva klockor man har i sin samling! Annars blir det ju ingen större utmaning
Shhh. Du skulle ju inte sagt nåtDubbelpipigt, inte ok sa vi Fan @Gummo , lämna bort samlingen till någon annan tillfälligt? Har man inget val (bokstavligen) är det busenkelt!
88st inkl uppstartslap och bonusarnaVar det där alla @roosterman? Tror jag har 80st totalt men vet inte om det är någon som aldrig postades pga att jag gjorde en ny.