• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
@roosterman jag är ledsen men jag har givit upp klockor. Numera lever jag i nuet och går efter var solen står på himlen. Klocka är med andra ord nu ett minne blått……………Äh vem försöker jag lura, klart jag ska vara med även i år……och klara mer än 10 dagar…..🤣

om inget annat så måste jag ju jäklas med @Staafen för @Berns vågar jag inte ge mig på än 😅

@Brolle89 visst ska vi köra i år igen
 
@roosterman jag är ledsen men jag har givit upp klockor. Numera lever jag i nuet och går efter var solen står på himlen. Klocka är med andra ord nu ett minne blått……………Äh vem försöker jag lura, klart jag ska vara med även i år……och klara mer än 10 dagar…..🤣

om inget annat så måste jag ju jäklas med @Staafen för @Berns vågar jag inte ge mig på än 😅

@Brolle89 visst ska vi köra i år igen
5D4AD980-57AB-4F23-97E0-2814A48C45CF.gif
 
@roosterman jag är ledsen men jag har givit upp klockor. Numera lever jag i nuet och går efter var solen står på himlen. Klocka är med andra ord nu ett minne blått……………Äh vem försöker jag lura, klart jag ska vara med även i år……och klara mer än 10 dagar…..🤣

om inget annat så måste jag ju jäklas med @Staafen för @Berns vågar jag inte ge mig på än 😅

@Brolle89 visst ska vi köra i år igen
Ja det blir ju lite svårt att vara OWG med solen. Iofs så länge du inte börjar följa någon annan planet så håller du dig ju till en.
 
Aldrig varit med tidigare men det kanske är dags för lite självplågeri. Får se om jag gör det lätt för mig och kör BB36 eller om det blir lite mer spännande än så!
Mjo….. skoja inte. Har en större presentation i mitten av Mars. Känns som allt som är rimligt för den kommer att resultera i kris, panik och raseri till slutet av månaden. En BB36 hade löst problemet 😬…. Är det fortfarande kö? Kan iof bli Speedmaster. 🤔
 
Tänker att det är dags att vara med för första gången nu. Vill göra det lite halvsvårt ändå så ska leta upp en riktigt gammal och möglig dykare som ska få följa med under mars, bär verkligen aldrig vintage ur så tänker att det kan bli en liten utmaning ändå. Om någon har något som kan passa in så är det bara att höra av sig
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp