Aldrig varit med tidigare men det kanske är dags för lite självplågeri. Får se om jag gör det lätt för mig och kör BB36 eller om det blir lite mer spännande än så!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aldrig varit med tidigare men det kanske är dags för lite självplågeri. Får se om jag gör det lätt för mig och kör BB36 eller om det blir lite mer spännande än så!
@roosterman jag är ledsen men jag har givit upp klockor. Numera lever jag i nuet och går efter var solen står på himlen. Klocka är med andra ord nu ett minne blått……………Äh vem försöker jag lura, klart jag ska vara med även i år……och klara mer än 10 dagar…..
om inget annat så måste jag ju jäklas med @Staafen för @Berns vågar jag inte ge mig på än
@Brolle89 visst ska vi köra i år igen
Ja det blir ju lite svårt att vara OWG med solen. Iofs så länge du inte börjar följa någon annan planet så håller du dig ju till en.@roosterman jag är ledsen men jag har givit upp klockor. Numera lever jag i nuet och går efter var solen står på himlen. Klocka är med andra ord nu ett minne blått……………Äh vem försöker jag lura, klart jag ska vara med även i år……och klara mer än 10 dagar…..
om inget annat så måste jag ju jäklas med @Staafen för @Berns vågar jag inte ge mig på än
@Brolle89 visst ska vi köra i år igen
Skickar en PAM-enhet direkt, adress?Jag får hem en sån på tisdag. Dock inte till OWGM. Frågor på det?
Ja det blir ju lite svårt att vara OWG med solen. Iofs så länge du inte börjar följa någon annan planet så håller du dig ju till en.
Alltså, nu vill jag ju inte vara sån min kära kollega MEN solen är inte en planet ️Ja det blir ju lite svårt att vara OWG med solen. Iofs så länge du inte börjar följa någon annan planet så håller du dig ju till en.
Alltså, nu vill jag ju inte vara sån min kära kollega MEN solen är inte en planet ️
Mjo….. skoja inte. Har en större presentation i mitten av Mars. Känns som allt som är rimligt för den kommer att resultera i kris, panik och raseri till slutet av månaden. En BB36 hade löst problemet …. Är det fortfarande kö? Kan iof bli Speedmaster.Aldrig varit med tidigare men det kanske är dags för lite självplågeri. Får se om jag gör det lätt för mig och kör BB36 eller om det blir lite mer spännande än så!
Hahahahahaha. Blir en tung månad i dubbel bemärkelse
Jag fick annan info i livets hårda skola som jag gick. Solen är en planet och den roterar främst runt Medelhavet, det är därför det är så skönt där.Alltså, nu vill jag ju inte vara sån min kära kollega MEN solen är inte en planet ️
I stand correctedJag fick annan info i livets hårda skola som jag gick. Solen är en planet och den roterar runt Medelhavet främst, det är därför det är så skönt där.
Vad har man för band till den?? Läder? Gummi?? Metall? Mesh?? Ryggsäck??
Det är @Imre s problem.Vad har man för band till den?? Läder? Gummi?? Metall? Mesh?? Ryggsäck??
Too the MoonMjo….. skoja inte. Har en större presentation i mitten av Mars. Känns som allt som är rimligt för den kommer att resultera i kris, panik och raseri till slutet av månaden. En BB36 hade löst problemet …. Är det fortfarande kö? Kan iof bli Speedmaster.
Klart att du ska vara med.
kanske ska vara med ändå.. isf blir det nog denna
Nä mår redan dåligt blir nog inget owg
+1Att avslöja allt redan nu är för mig som att äta semlor innan Fettisdagen (som i år för övrigt infaller den 1:a mars), bara dumt. Var sak har sin tid och just nu finns det annat som är viktigare.
Om jag så ska åka ut till dig och bända på dig samma klocka dag efter dag i mars....
kanske ska vara med ändå.. isf blir det nog denna
Nä mår redan dåligt blir nog inget owg
Låter som en kanonbra ide.Hmm, vill ge på mig en klocka utan datum. Kanske borde köpa en BB58 inför detta?
Perfekt tillfälle för dig att lära dig uppskatta klocka utan datumHmm, vill ge på mig en klocka utan datum. Kanske borde köpa en BB58 inför detta?