Aha, nu kopplade jag det majestätiska temat. Hoppas de inte gör en med Kungen ocksåTycker faktiskt att de lyckats bra med den! Hoppas de gör en med Kungen också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aha, nu kopplade jag det majestätiska temat. Hoppas de inte gör en med Kungen ocksåTycker faktiskt att de lyckats bra med den! Hoppas de gör en med Kungen också
Det där borde stryka någon mothårs i alla fall! Så mycket dykare på läder! (Även fast det är panerai)PAM389 på 30 olika band. Ha några till som inte fick vara med
Panerai på läder är helt ok, enda undantaget typ.Det där borde stryka någon mothårs i alla fall! Så mycket dykare på läder! (Även fast det är panerai)
Inser att jag lätt kan köpa fler band utan att få dåligt samvete.PAM389 på 30 olika band. Ha några till som inte fick vara med
Några av bilderna är till på köpet dykare på alligator, jag vet att det är för mycket men var ju tvungen att testa.Det där borde stryka någon mothårs i alla fall! Så mycket dykare på läder! (Även fast det är panerai)
Så länge du har bra förvaring så behöver du aldrig ha dåligt samvete!Inser att jag lätt kan köpa fler band utan att få dåligt samvete.
Bra valmånadsklockan har anlänt och anmälan inskickad. Det blir inte en kul månad.
Bortsett från keramiska ringen, datumet, Sub sekunden och rotorn och all text på tavlan är den rätt braPAM389 på 30 olika band. Ha några till som inte fick vara med
Jag röstar på Certinan! Snygg jävel och tröttnar du så låt den vila lite så ökar suget igen....Är nere på dom här tre alternativen nu.
withings
+Går att byta band, kan kolla hur jag sover och går.
-Ful och sitter inte helt 100 på armen.
Certina
+funkar i alla lägen. Har både länk och olika band.
-vill inte tröttna på den
Citizen
+Cool
-kan inte förändra utseendet på den alls.
Den vänstra ger mig panikångestÄr nere på dom här tre alternativen nu.
withings
+Går att byta band, kan kolla hur jag sover och går.
-Ful och sitter inte helt 100 på armen.
Certina
+funkar i alla lägen. Har både länk och olika band.
-vill inte tröttna på den
Citizen
+Cool
-kan inte förändra utseendet på den alls.
Den kanske du kan köra på en månad dåDen vänstra ger mig panikångest
Dyker den upp i min brevlåda har du en enemy for lifeDen kanske du kan köra på en månad då
Jag lånar gärna ut den.
Känns skitskumt att ha en klocka utan krona eller knappar.
Satan!Jag frågade min bror idag om han vill ha min 60 mm klocka till #OWGMarch
Han sa F….NO
Nu får du förklara digEtter OWG så satser man på å bli PJAGSG.
Potentially Just A Grand Seiko Guy - da lite annet interesserer meg egentlig. Det er noe helt spesielt med GS-finish på armen. Hadde aldri trodd jeg skulle ende opp her...Nu får du förklara dig
Haha! Jag tyckte ändå den var rätt snygg för att vara just en "funktionsklocka". Men jag gillar ju Rysk kranskommunsgrått och vodka förståsDesignmöte på Withings..
”Vad kör vi för färg på tavlan grabbar? Jag gillar Rysk kranskommunsgrå med toner av lätt fimpad vodka”
(Du sa själv att den var ful @Fisherking så antar att du inte tar illa upp )
Jösses! Jag hade helt missat att det finns klockor med glimlampor, och då var jag ändå med när glimlampor fortfarande användes som någorlunda aktuell teknik i exempelvis kontrollpaneler i processindustri.Jag frågade min bror idag om han vill ha min 60 mm klocka till #OWGMarch
Han sa F….NO
Jag vill ha den!Jag frågade min bror idag om han vill ha min 60 mm klocka till #OWGMarch
Han sa F….NO
Med ketchup?Jag har ätit pannkaka
Stekt i smör eller margarin?Jag har ätit pannkaka