Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så bra, trodde det fortfarande var "tbd". Tack ändåDet låg redan inne. eller har jag skrivit fel? "Heuer Carrera 1964 Re-Edition"
Du har ju hela Februari på dig att hitta enAnmäld med en Sinn 556.
Om jag till slut hittar en g-shock gwn-q1000, får man ansöka om byte (innan tävlingsstart givetvis)?
Tänk på att du ska cykla. Går ju alltid att ta av klockan då iofs
Någon av dessa får det bli. Inte lätt detta!
Ja, då åker den av, har GPS så det är lugnt. Största problemet är att jag inte får använda min natt-beater.Tänk på att du ska cykla. Går ju alltid att ta av klockan då iofs
Juste du är en sån ja. Kör du G-shock har du ju lampa. Annars får du ha UV ficklampa på nattduksbordet. Men ska du sova med en Panna på armen får man hoppas du ligger still när du sover om du inte sover ensam i sängen. Lär göra ont för mottagaren annarsJa, då åker den av, har GPS så det är lugnt. Största problemet är att jag inte får använda min natt-beater.
Den och en rulle eltejp så är det ju kirrat@Denke körde ju fickur förra året så man kanske skulle slå till på en alarmklocka till årets OWG.
LEGO, Alarmklocka, Batman, Svart, 1 st
Pris: 250 kr. Typ: Fast pris. Köp & sälj begagnade & oanvända Väckarklockor på Tradera.www.tradera.com
Fy Faanmånadsklockan har anlänt och anmälan inskickad. Det blir inte en kul månad.
haha två av mina kottar har varsin. Eller ja, här verkar du le i mjugg istället@Denke körde ju fickur förra året så man kanske skulle slå till på en alarmklocka till årets OWG.
LEGO, Alarmklocka, Batman, Svart, 1 st
Pris: 250 kr. Typ: Fast pris. Köp & sälj begagnade & oanvända Väckarklockor på Tradera.www.tradera.com
Typ som @Caravelle33 liv generellt. Förvisso byter han klocka ganska frekvent. Men tror han skulle kunna gå ett år och ha ett nytt band på varje dag…Nu får det bära eller brista....
Att bära samma klocka 31 dagar i sträck räcker inte! Jag tänker även byta band eller länk varje dag!
Alltså samma klocka hela Mars men med 31 olika band/länkar...
Nån mer som kommit på denna brillianta ide'?
PAM389 på 30 olika band. Ha några till som inte fick vara medTyp som @Caravelle33 liv generellt. Förvisso byter han klocka ganska frekvent. Men tror han skulle kunna gå ett år och ha ett nytt band på varje dag…
Najs. Bevisligen blir mars en baggis för digPAM389 på 30 olika band. Ha några till som inte fick vara med
Lev efter mottot: Ny dag, nytt band....Typ som @Caravelle33 liv generellt. Förvisso byter han klocka ganska frekvent. Men tror han skulle kunna gå ett år och ha ett nytt band på varje dag…
Otroligt vacker klocka det därMin owg klocka!!
Owg startar på min födelsedag, hoppas jag vinner något fint
Nice@Berns Hittar inge bättre så du kan skriva upp mig med Seiko Padi Monster. Redo för datumväxling till den 1 mars!
Fixat@Berns Hittar inge bättre så du kan skriva upp mig med Seiko Padi Monster. Redo för datumväxling till den 1 mars!
Nästan så att du borde bära en sån här iställetVill du köpa i butik har Stjärnurmakarna den, knep min hos Sjöbackens Ur i Malmö.
Ser ut som Fröken Prysselius AKA Prussiluskan? Fet.Nästan så att du borde bära en sån här istället
https://www.swatch.com/de-de/how-majestic-gz711/GZ711.html
Tycker faktiskt att de lyckats bra med den! Hoppas de gör en med Kungen ocksåSer ut som Fröken Prysselius AKA Prussiluskan? Fet.
CorgisNästan så att du borde bära en sån här istället
https://www.swatch.com/de-de/how-majestic-gz711/GZ711.html