• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har inte bestämt mig ännu. Funderar på en '58, men har också övervägt Tanken. Det enda som hindrar mig är att vilja kunna träna utan att bandet känns sjukt äckligt efter ett par svettiga pass.
Det tänkte jag med på, men det får bli en månad av träning utan klocka. Snittar 2/3 löprundor i månaden så det blir inget större problem för mig haha

Så strikt har det inte varit förut. Tror det står något lite vagt i reglerna men det ska nog va ok att ta av vid träning. Eller hur @Berns ?

Edit: Från owgmarch.com "The selected watch can be removed during sleep and short periods."
Ja, man får ta av sig klockan vid tillfällen där den normalt inte brukar vara med, som träning eller om man badar och har en klocka som inte tål vatten osv..

Lagt beställning på en drös remmar från watchwear.se tur att man får variera sig där i alla fall. Det blir en färgglad mars...

Bilagor

• H77d57e5d3e3d4cbe9575c40881c392d7L.jpg
    H77d57e5d3e3d4cbe9575c40881c392d7L.jpg
    52.9 KB · Visningar: 3
  • H0b3cfe04981c4bc5885b0e22fd8a38c0Z.jpg
    H0b3cfe04981c4bc5885b0e22fd8a38c0Z.jpg
    56.6 KB · Visningar: 4
Är nu officiellt anmält på owgmarch.com!
…kan ev. ha blivit ett klockbyte.
AB0ABAFB-8174-4002-A4A8-6761D6232DC6.jpeg

Inte för att vara taskig MEN ingen kommer att ha lika fin marsklocka som jag💁🏼‍♀️

Den där skulle min 4-åriga dotter sälja sin far för att komma över. Vart har du köpt den??
Nevermind! Provade det där med att googla 🙄
Perfekt, då har vi 5-års presenten kirrad nu till maj

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp