S
Staafen
Guest
Hahaha, jag tänkte skriva exakt det men ville inte kränka någon.Trycker man på en av dem så skickas det upp en ballong någonstans i Kina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha, jag tänkte skriva exakt det men ville inte kränka någon.Trycker man på en av dem så skickas det upp en ballong någonstans i Kina
Hahaha, jag tänkte skriva exakt det men ville inte kränka någon.
Bra tänkt. Man vill ju gärna inte att kommentarsmöjligheten ska försvinna också bara för att någon blir kränkt…Hahaha, jag tänkte skriva exakt det men ville inte kränka någon.
Bra tänkt. Man vill ju gärna inte att kommentarsmöjligheten ska försvinna också bara för att någon blir kränkt…
Hmm, varför blinkar det en liten lampa under klockan som det står "tracking" för?Hahaha, jag tänkte skriva exakt det men ville inte kränka någon.
"Steel Back"? Så klockan är alltså inte i stål?Hmm, varför blinkar det en liten lampa under klockan som det står "tracking" för?
Här kommer en bild på baksidan och det vackert dekorerade urverket för den nyfikne.
Haha nej nej inga sådana extravaganser som boett i stål! Uran eller nått som fått ett tunt lager krom."Steel Back"? Så klockan är alltså inte i stål?
Lampan som blinkar är inget att tänka på. De vill nog bara hålla koll så att du inte flippar den direkt efter köp med stor vinst. Isf är du portad från vidare köp.
Ny klocka inhandlad kan bli denna som får vara med i mars
Om du står ut med den klockan lovar vi att stå ut med dig.Gångtestar ett av alternativen... Vad säger ni, 53mm L-L, 24mm luggar, kromcase, okänt Kinaverk, fakepushers och en klassisk, smakfull design! Nedtonat. Helt klart en utmaning!
Tur att det står BACK på baklocket så du inte råkar gå med klockan felvänd en dag eller två ...Hmm, varför blinkar det en liten lampa under klockan som det står "tracking" för?
Här kommer en bild på baksidan och det vackert dekorerade urverket för den nyfikne.
Kör,kör den snällaGångtestar ett av alternativen... Vad säger ni, 53mm L-L, 24mm luggar, kromcase, okänt Kinaverk, fakepushers och en klassisk, smakfull design! Nedtonat. Helt klart en utmaning!
Tur att det står BACK på baklocket så du inte råkar gå med klockan felvänd en dag eller två ...
Haha den ligger bra till! Du får övertala mig på onsdag!Kör,kör den snälla
Absolut skall tjata på dig
Haha den ligger bra till! Du får övertala mig på onsdag!
Haha den ligger bra till! Du får övertala mig på onsdag!
Rummet är fixatAbsolut skall tjata på dig
Bra att du har graverat in mitt nickHmm, varför blinkar det en liten lampa under klockan som det står "tracking" för?
Kör alla tre hörde att det är nytt för iår att man får göra det!Det här går ju lysande....
Just köpt den tredje möjliga OWGM-Gn..
Beslutsångest deluxe
@Berns är bossen och jag har svårt att se att han skulle tillåta detta trick…
Ja det är helt ok, gör det du.
Nej, varför säger du så blanda inte in mig i ditt försök att köra flera klockorJag är benägen att skylla på @rstattin faktiskt...
Fast hur länge va den med i OWG 22?Får man egentligen köra OWG F&M?
Konstigt nog ser armbandet nästan oanvänt ut trots att klockan bytt ägare….
Fasen va bra!!Nu börjar mer och mer av förberedelserna falla på plats. Insamlingsorganisationen blir "Min Stora Dag" precis som för 2 år sedan. Vi har hittills 10 stycken sponsorer men det finns alltid plats för fler, hjälp gärna till att berätta om oss för de som kan vara intresserade.
GW-B5600BC/HR????Mina leveransbekräftelse börjar rulla in på massa onödiga länkar, nato och gummin.
Allt för att om möjligt hålla ny klock köpen borta
Så förberedelse för OWG 23 håller tidsschemat.