• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uppsnack inför 2023 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Får man egentligen köra OWG F&M?

Konstigt nog ser armbandet nästan oanvänt ut trots att klockan bytt ägare….

5311E8F6-FE5B-4A69-A428-76D4703ABCA9.jpeg
Det här kräver fasen en låt!! :D Nu äre party!!

Nu börjar mer och mer av förberedelserna falla på plats. Insamlingsorganisationen blir "Min Stora Dag" precis som för 2 år sedan. Vi har hittills 10 stycken sponsorer men det finns alltid plats för fler, hjälp gärna till att berätta om oss för de som kan vara intresserade.
Kommer det en länk till ”vår” insamling? Jag skall betala min ”die Glocke” dit enligt ök med säljaren.

Var det 4 dagar eller 4 timmar?
Men jag tänker att det var en vardagsklocka som fick mycket handledstid även före och efter OWGM -22
Eller hur @Nissestr ?
Om gudarna bara visste! Den har fått handledstid, dock går antalet säkert att räkna med en hand! Owg22 så låter det rimligt att den höll 4h innan jag gav upp.

Apropå jobbet och inga höjda ögonbryn, jobbar du på en verksamhet bland dövblinda?

Men den stora frågan är givetvis hur dejten gick igår med klockan på :nailbiting:

Nu börjar mer och mer av förberedelserna falla på plats. Insamlingsorganisationen blir "Min Stora Dag" precis som för 2 år sedan. Vi har hittills 10 stycken sponsorer men det finns alltid plats för fler, hjälp gärna till att berätta om oss för de som kan vara intresserade.
Åh vad fint ändamål ❤
Nu måste jag nog vara med ändå. Säkert flera av er som minns min och andras personliga koppling till denna underbara organisation.

Insamlingsbiten är det absolut bästa med hela OWGM enligt mig.

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp