Det här kräver fasen en låt!! Nu äre party!!Får man egentligen köra OWG F&M?
Konstigt nog ser armbandet nästan oanvänt ut trots att klockan bytt ägare….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det här kräver fasen en låt!! Nu äre party!!Får man egentligen köra OWG F&M?
Konstigt nog ser armbandet nästan oanvänt ut trots att klockan bytt ägare….
GW-B5600BC/HR????
En klassiker!Det här kräver fasen en låt!! Nu äre party!!
Var det 4 dagar eller 4 timmar?Fast hur länge va den med i OWG 22?
Kommer det en länk till ”vår” insamling? Jag skall betala min ”die Glocke” dit enligt ök med säljaren.Nu börjar mer och mer av förberedelserna falla på plats. Insamlingsorganisationen blir "Min Stora Dag" precis som för 2 år sedan. Vi har hittills 10 stycken sponsorer men det finns alltid plats för fler, hjälp gärna till att berätta om oss för de som kan vara intresserade.
Om gudarna bara visste! Den har fått handledstid, dock går antalet säkert att räkna med en hand! Owg22 så låter det rimligt att den höll 4h innan jag gav upp.Var det 4 dagar eller 4 timmar?
Men jag tänker att det var en vardagsklocka som fick mycket handledstid även före och efter OWGM -22
Eller hur @Nissestr ?
Ja senast under nästa vecka kommer insamlingssidan att vara uppe. Jag lägger ut länken i den officiella OWG-tråden som ska vara igång då.Kommer det en länk till ”vår” insamling? Jag skall betala min ”die Glocke” dit enligt ök med säljaren.
Åh vad fint ändamål ❤Nu börjar mer och mer av förberedelserna falla på plats. Insamlingsorganisationen blir "Min Stora Dag" precis som för 2 år sedan. Vi har hittills 10 stycken sponsorer men det finns alltid plats för fler, hjälp gärna till att berätta om oss för de som kan vara intresserade.
Klart du ska vara med Inget OWGM utan @v0nÅh vad fint ändamål ❤
Nu måste jag nog vara med ändå. Säkert flera av er som minns min och andras personliga koppling till denna underbara organisation.
Insamlingsbiten är det absolut bästa med hela OWGM enligt mig.
Dykdator blev Diktator i autocorrect haha. En av dem är ok, du får klura ut vilken själv.Du som vet vad jag brukar pyssla med @Staafen . Måste ha dykdator vid flertal tillfällen i mars månad, dispens på den va?
OWGM är kul, men inte riktigt värt att riskera livhanken för
Schysst, har alltid önskat mig att ha en liten charmig diktator på armenDykdator blev Diktator i autocorrect haha. En av dem är ok, du får klura ut vilken själv.
Kör dykdatorn som owg, problem solvedDu som vet vad jag brukar pyssla med @Staafen . Måste ha dykdator vid flertal tillfällen i mars månad, dispens på den va?
OWGM är kul, men inte riktigt värt att riskera livhanken för
Du har inte sett den, det hör jag det Verktyg/nödvändigt hjälpmedel only.Kör dykdatorn som owg, problem solved
Släng upp ett wristshot dåDu har inte sett den, det hör jag det Verktyg/nödvändigt hjälpmedel only.
Eller ankelshot…Släng upp ett wristshot då
Rammstein är för jävla bra!En klassiker!
Och flera från tiden då man tog bil eller buss till alperna …
Men numera är jag mer för Rammstein….
En varning, som de flesta Rammsteinvideos måttligt NSFW
Hade klockan på jobbet idag, fullt synlig. Inte ett höjt ögonbryn…
Släng upp ett wristshot då
Äsch då. Det är ju inte mars än
Vet vi ännu om de banners som utlovades förra året har hunnit fixas till i år?Nu har vi vår egen avdelning för OWG.
Det är tydligen okej, så du kan ladda upp med ett antal band för variation.Ni som är experter! Vad gäller vid bandbyte? Är det fail då eller är man safe?
Ni som är experter! Vad gäller vid bandbyte? Är det fail då eller är man safe?
Även bezelbyte ska vara ok.Det är tydligen okej, så du kan ladda upp med ett antal band för variation.
Är det segmentet mellan 50 och 60 mm?