Ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…….Jag är ju ingen löpexpert men antar att de knyter på sig löparskorna och sen tar det ena benet före det andra??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…….Jag är ju ingen löpexpert men antar att de knyter på sig löparskorna och sen tar det ena benet före det andra??
Jag är ju ingen löpexpert men antar att de knyter på sig löparskorna och sen tar det ena benet före det andra??
2020 hade min Garmin passande nog trasigt band så jag hade den i fickan. Fungerade hur bra som helst! Förra året körde jag Garmin och åkte ut efter en vecka i år blir det Garmin i fickan igen!Tyvärr har jag smittats av löpning sedan senaste OWGn så jag står inför ett sjukt dilemma. Hur gör ni andra löpare? Löparklockan i fickan?
Tack för ett riktigt svar2020 hade min Garmin passande nog trasigt band så jag hade den i fickan. Fungerade hur bra som helst! Förra året körde jag Garmin och åkte ut efter en vecka i år blir det Garmin i fickan igen!
Alfred (@Back), tycker du inte att detta räknas som fickur isf och förtjänar en liten lavett redan nu?2020 hade min Garmin passande nog trasigt band så jag hade den i fickan. Fungerade hur bra som helst! Förra året körde jag Garmin och åkte ut efter en vecka i år blir det Garmin i fickan igen!
100%Alfred (@Back), tycker du inte att detta räknas som fickur isf och förtjänar en liten lavett redan nu?
Ungefär så här va?!Jag är ju ingen löpexpert men antar att de knyter på sig löparskorna och sen tar det ena benet före det andra??
Klockor hör inte hemma i fickan, hälsar AlfredAlfred (@Back), tycker du inte att detta räknas som fickur isf och förtjänar en liten lavett redan nu?
Formulerar du dig så för att antyda att du inte bär tighta läderkläder året runt?Jag har fått äran att ta på mig de tighta läderkläderna igen
Klockor hör inte hemma i fickan, hälsar Alfred
Retroaktivt ändrade regler känns inte helt okAlfred (@Back), tycker du inte att detta räknas som fickur isf och förtjänar en liten lavett redan nu?
Nej, det är bara när vi ses och under mars.Formulerar du dig så för att antyda att du inte bär tighta läderkläder året runt?
Nej, det är bara när vi ses och under mars.
Seså seså pyjamasmannen, nu taggar vi ner lite och tar några djupa andetag tillsammans
Ey, vad tänker du välja i år?
fattas bara en löparklocka så är det spot onUngefär så här va?!
Det blir tyvärr löparklocka för mig under mars.Tyvärr har jag smittats av löpning sedan senaste OWGn så jag står inför ett sjukt dilemma. Hur gör ni andra löpare? Löparklockan i fickan?
Det blir tyvärr löparklocka för mig under mars.
Får kalla det reningsbad.
Konstig din cykeldator ser ut. Hoppas den har en lång sladd om du ska ge dig utanför dörren för jag tror inte den har batteriRetroaktivt ändrade regler känns inte helt ok
Så här ser allas kommunikationer ut för mars 2023 då? Annars får jag väl springa med cykeldatorn istället
Det är en del av jojobantningskuren har jag förstått.Konstig din cykeldator ser ut. Hoppas den har en lång sladd om du ska ge dig utanför dörren för jag tror inte den har batteri
Du missade att det står Winner på tavlan också, så där har du en vinnare!Gångtestar ett av alternativen... Vad säger ni, 53mm L-L, 24mm luggar, kromcase, okänt Kinaverk, fakepushers och en klassisk, smakfull design! Nedtonat. Helt klart en utmaning!
Det står ju Winner på den så det måste ju vara en lätt match!Gångtestar ett av alternativen... Vad säger ni, 53mm L-L, 24mm luggar, kromcase, okänt Kinaverk, fakepushers och en klassisk, smakfull design! Nedtonat. Helt klart en utmaning!
Du missade att det står Winner på tavlan också, så där har du en vinnare!
Ja, det är ju ett av de starkaste argumenten faktiskt!Det står ju Winner på den så det måste ju vara en lätt match!
Men fakepushers? Kineserna skulle väl aldrig gör något fake, de som ligger så i framkant.Ja, det är ju ett av de starkaste argumenten faktiskt!
Trycker man på en av dem så skickas det upp en ballong någonstans i KinaMen fakepushers? Kineserna skulle väl aldrig gör något fake, de som ligger så i framkant.