• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uppsnack inför 2023 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tyvärr har jag smittats av löpning sedan senaste OWGn så jag står inför ett sjukt dilemma. Hur gör ni andra löpare? Löparklockan i fickan?
2020 hade min Garmin passande nog trasigt band så jag hade den i fickan. Fungerade hur bra som helst! Förra året körde jag Garmin och åkte ut efter en vecka 😅 i år blir det Garmin i fickan igen!

Jag är ju ingen löpexpert men antar att de knyter på sig löparskorna och sen tar det ena benet före det andra??
Ungefär så här va?!
FD611378-469E-4784-81C1-9C50A7DDF5E9.gif

Jo jag hade tänkt att vara med... men närvaro av skratt-emoji är nog ett krav. Det är ju nästan outhärdligt med uppsnack utan skratt-emoji, hur skall då själva OWG gå till....
Som att gå på konsert med favoritsrtisten men förbjudet att applådera. Eller engelsk ligafotboll med sångförbud på läktarna.
Bara för att någon kan bli kränkt på köp och sälj? Kränkt kränktare kränktast.
IMG_4047.jpg

Nej, tillbaka med skratt-emoji och gärna nåt ännu vassare till OWG. Ja, en hån-emoji vill vi ha också till dem som åker ut!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp