• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uppsnack inför 2023 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vad tror ni, skall jag följa Perikles’ råd och köra Tudor?
517056CB-C16C-43EA-ABB6-6F30AC21E7A9.jpeg
Klart du ska Tudor passar alla dagar

Fick för mig att rensa lite i klockarmbandslådan med hjälp av en svensk auktionssida, det är ändå inget som passar den tilltänkta G-shocken.

Vill du göra det lite svårare kan du ju testa med en SKMEI eller SMAEL, såna där aliexpressklockor som ser ut som g-shocks, fast de har typ 3 atm vattentålighet och saknar de flesta funktionerna som g-shock har.
Tack för förslaget men jag har redan hittat en det lutar åt, frågan gällde hur andra gör under löpning då man inte får byta till löparklocka

Du ska klä upp dig som en gammal farbror? Kul för dig 🥳

Seriöst, är det @Staafen som kommer dra på sig trikåerna igen i år eller kommer ni köra tag team?
bushwackers-wwejpg.jpg
Jag har fått äran att ta på mig de tighta läderkläderna igen och @Back bär slips m.m. Alfred kommer kanske flika in med en liten tillrättavisande lavett här och där. 🦇

AddText_02-04-07.22.32.jpg

Edit.

Om ni undrar vad jag lyssnar på ovan så är det denna från OWG 2021.

Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp