Sluta spring. Bra att låta kroppen vila…Tyvärr har jag smittats av löpning sedan senaste OWGn så jag står inför ett sjukt dilemma. Hur gör ni andra löpare? Löparklockan i fickan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sluta spring. Bra att låta kroppen vila…Tyvärr har jag smittats av löpning sedan senaste OWGn så jag står inför ett sjukt dilemma. Hur gör ni andra löpare? Löparklockan i fickan?
Jag springer mycket men aldrig med klocka. Om jag får för mig att logga så tar jag mobilen i fickan.Tyvärr har jag smittats av löpning sedan senaste OWGn så jag står inför ett sjukt dilemma. Hur gör ni andra löpare? Löparklockan i fickan?
Börja inte ens, då slipper man sluta.Sluta spring. Bra att låta kroppen vila…
Det finns bilar och motorcyklar av en anledningSluta spring. Bra att låta kroppen vila…
Klart du ska Tudor passar alla dagarVad tror ni, skall jag följa Perikles’ råd och köra Tudor?
Rätt inställningBörja inte ens, då slipper man sluta.
SnajsigNy klocka inhandlad kan bli denna som får vara med i mars
Tuff! Är den helt i ceramic?Ny klocka inhandlad kan bli denna som får vara med i mars
Ja och helt vitTuff! Är den helt i ceramic?
Ja den skall visst vara 5 mm tjockSnajsig
Är den så tunn som den ser ut att vara??
Finns en uppsjö av ärtiga G-Shocks med alla funktioner du behöver för löprundan? @roosterman kan säkert guida dig vidare i djungelnTyvärr har jag smittats av löpning sedan senaste OWGn så jag står inför ett sjukt dilemma. Hur gör ni andra löpare? Löparklockan i fickan?
OWG med G-Shock är för enkelt, det gjorde jag ju förra året…Finns en uppsjö av ärtiga G-Shocks med alla funktioner du behöver för löprundan? @roosterman kan säkert guida dig vidare i djungeln
Vill du göra det lite svårare kan du ju testa med en SKMEI eller SMAEL, såna där aliexpressklockor som ser ut som g-shocks, fast de har typ 3 atm vattentålighet och saknar de flesta funktionerna som g-shock har.OWG med G-Shock är för enkelt, det gjorde jag ju förra året…
Sant sant, svårighetsgraden skulle skruvas upp en smula jaOWG med G-Shock är för enkelt, det gjorde jag ju förra året…
@Back ???Sant sant, svårighetsgraden skulle skruvas upp en smula ja
(säger jag som förmodligen inte ens ska vara med i år...)
Jag fuskar lite bara, det får man
Tack för förslaget men jag har redan hittat en det lutar åt, frågan gällde hur andra gör under löpning då man inte får byta till löparklockaVill du göra det lite svårare kan du ju testa med en SKMEI eller SMAEL, såna där aliexpressklockor som ser ut som g-shocks, fast de har typ 3 atm vattentålighet och saknar de flesta funktionerna som g-shock har.
Ursäkta?Sant sant, svårighetsgraden skulle skruvas upp en smula ja
Sant sant, svårighetsgraden skulle skruvas upp en smula ja
Seså seså pyjamasmannen, nu taggar vi ner lite och tar några djupa andetag tillsammans
Seså seså pyjamasmannen, nu taggar vi ner lite och tar några djupa andetag tillsammans
Du ska klä upp dig som en gammal farbror? Kul för dig
Detta året är jag uppklädd
Du ska klä upp dig som en gammal farbror? Kul för dig
Seriöst, är det @Staafen som kommer dra på sig trikåerna igen i år eller kommer ni köra tag team?
Jag har fått äran att ta på mig de tighta läderkläderna igen och @Back bär slips m.m. Alfred kommer kanske flika in med en liten tillrättavisande lavett här och där.Du ska klä upp dig som en gammal farbror? Kul för dig
Seriöst, är det @Staafen som kommer dra på sig trikåerna igen i år eller kommer ni köra tag team?
Jag är ju ingen löpexpert men antar att de knyter på sig löparskorna och sen tar det ena benet före det andra??Tack för förslaget men jag har redan hittat en det lutar åt, frågan gällde hur andra gör under löpning då man inte får byta till löparklocka