Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade varit kul om alla deltagare kör samma avatar LOL...out loudStresser mer med avatar enn klokke til mars. Lover godt.
Fick hem den så, ramlade av en massa glassplitter när jag öppnade paketetJag kan skicka upp en bit 3mm plexi och lite silikon så blir den vattentät deLuxe
Men vad fasen har hänt med den?? Landade den så eller har du klotat med den?
Klart du ska!Jag har en klocka liggande, som jag inte använt på, ehm, elva månader. SKall jag ha den kanske?
Klart du ska!
Det har inte varit något krav tidigare år att posta bild varje dag men i år har det växt fram ett starkt önskemål om att alla deltagare ska checka in och bekräfta att man fortfarande är med.För att delta, måste man posta bild varje dag på klockan man bär? Kört samma klocka och låtit de övriga vila varje dag sen typ november så känns inte så svårt mer utmanande att behöva komma ihåg att lägga upp bild varje dag.
Det är inte många valetter som ges, däremot så skickas det runt en hel del lavetter!Hur långt kan man gå under OWG utan att få en valett?
Dra igång andra klockor och förfyltta de i handen mellan punkt A och B ?
Nice då kanske man kan klara OWG månaden.Det är inte många valetter som ges, däremot så skickas det runt em hel del lavetter!
Man får förflytta andra klockor om man håller i dem, inte sätta dem på handleden vid förflyttning från A till B.
Nytt för i år.Hur långt kan man gå under OWG utan att få en valett?
Dra igång andra klockor och förfyltta de i handen mellan punkt A och B ?
Nytt för i år.
Man måste sälja andra klockor innan 1/3 så att enbart OWG-klockan är kvar i ens ägo under mars.
Edit. Nä nu skojade jag.
Nytt för i år.
Man måste sälja andra klockor innan 1/3 så att enbart OWG-klockan är kvar i ens ägo under mars.
Edit. Nä nu skojade jag.
Så trögt som det går att sälja på K&S lär ju alla förlora
Jag har för mig att jag såg en gräns på 8000 men kan ha felKlart man ska vara med. Fanns det nån bestämmelse som reglerade antalet bandbyten?
Den var roligast idag
Nein, nein - es wird eineNu är OWG March klockan beställd, det luktar tyskt iår Kommer bli 3-4 roliga dagar med samma klocka (innan jag failar)
Hmm nästan, har beställt dennaNein, nein - es wird eineSündeSINN sein.
innan också försvinner…
Aldrig hört talas om SMS-lån?Hmm nästan, har beställt denna
Eller jaha beloppet var alltså i SEK?? Trodde det var i Vietnamesisk Dong (=434kr). Får nog avbeställa den isåfall
Nymans Ur 1851
Auktoriserade återförsäljare av klockor och smycken till några av de mest exklusiva och traditionella varumärkena i världen.nymansur.com
En U-båtNu är OWG March klockan beställd, det luktar tyskt iår Kommer bli 3-4 roliga dagar med samma klocka (innan jag failar)
Bra tips!Aldrig hört talas om SMS-lån?
Det där är fasen helt rätt tänkt. Bara KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖPBra tips!
Just nu lutar det dock åt Klarna Faktura - Betala 30 dagar. Då kan jag hämta ut den 1 mars och köra till 30 mars, sen får jag lämna tillbaka den eller sälja lägenheten, svårt val
Enda negativa är att jag måste behålla alla stickers, men det är ju normalt för alla Rolex-nördar. Så här lär väl jag se ut i MarsDet där är fasen helt rätt tänkt. Bara KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP