Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Here we go again…Var med 2019 och blev efter 4 år av någon anledning sugen på att hoppa på detta igen.
Men vad gäller - kan man ha träningsklocka när man tränar och ta av sig OWG-klockan då?
Tyvärr hänger det lite på detta, vill inte ha en Garmin på uteslutande en hel månad
Jag funderar…55 anmälda
Sluta med det och anmäl dig nuJag funderar…
Tyvärr inteVar med 2019 och blev efter 4 år av någon anledning sugen på att hoppa på detta igen.
Men vad gäller - kan man ha träningsklocka när man tränar och ta av sig OWG-klockan då?
Tyvärr hänger det lite på detta, vill inte ha en Garmin på uteslutande en hel månad
En träningsklocka + OWGM-klocka = två klockor = Inte OWGMVar med 2019 och blev efter 4 år av någon anledning sugen på att hoppa på detta igen.
Fan!En träningsklocka + OWGM-klocka = två klockor = Inte OWGM
Jag funderar…
Det gör jag nog till 99%. Funderar mer pengar klockval. Kan ju göra det enkelt och köra safe som jag gjort två år tidigare, men hur kul är det egentligen?! Vill heller inte ta något som jag vet är mer eller mindre än omöjlighet. Något mellanting vore bra… Ska se över klocklådan ikväll tror jagSluta med det och anmäl dig nu
Jag safade blev 39:anDet gör jag nog till 99%. Funderar mer pengar klockval. Kan ju göra det enkelt och köra safe som jag gjort två år tidigare, men hur kul är det egentligen?! Vill heller inte ta något som jag vet är mer eller mindre än omöjlighet. Något mellanting vore bra… Ska se över klocklådan ikväll tror jag
Sitter och funderar på hur jag ska reda ut denna situationen, känner att jag satte mig i skiten nu.Du har ju just utmanat dig att köra med bara en klocka, så bara göört
Eller hur @Back
Ett gammalt knep är att slänga träningsklockan och låta mobilen logga istället.Sitter och funderar på hur jag ska reda ut denna situationen, känner att jag satte mig i skiten nu.
Bör fasen kunna lösa detta
Så då är man anmäld för fjärde gången.
Även donerat en liten slant.
Bara att invänta 1/3
Så jag tänker med 58:an. Har kört den två ggr tidigare och det har inte ens varit svårt. Men hur kul är det egentligen?! Nu ska jag inte säga för mycket för då kanske jag landar in i den ändåJag safade blev 39:an
Radon hon har ju 4 st om man räknar in min.Snyggt!!!!
Frugan ska inte ställa upp med Radon i år då?
Förstår inte riktigt hur dom tänker, våra älsklingarRadon hon har ju 4 st om man räknar in min.
Nja hon måste ju matcha klockor med kläder och hon vill nog inte ha samma kläder 1 månad
Det här tycker jag är värt att nämnas
Thread 'Knasklockor 50% till välgörenhet' https://klocksnack.se/threads/knasklockor-50-till-välgörenhet.173708/
Kul!Anmäld.
Detta kommer bli slutet på mitt klockintresse.
Ja, så är det!Kul!
Det kommer bli bra ska du se
Tänk så mycket trevligare och roliga alla dina andra klockor kommer vara resten av året
Kan man få WOW före Staafen på KS tror du? WOW-Staafen. Jättesnällt!@Staafen lärde mig det ifjol
Då har man lagt in en liten slant.Tror nog jag ska göra ett försök iår Oris Diver 65 får pryda, har tre olika band till den så kan ju leka lite haha. 21mm länk hade varit pricken över i
Jag funderar…
Ja det är inga problem. Se till att posta bilder på båda klockorna samma dag så man kan se att du har bytt.Var med 2019 och blev efter 4 år av någon anledning sugen på att hoppa på detta igen.
Känner mig som Maverick när jag pilotar min Bayerische LuftWagen. Kan låtsas att loggan är en vit propeller mot blå himmel trots att det är från flaggan.
Tyvärr inte
En träningsklocka + OWGM-klocka = två klockor = Inte OWGM
Ja det är inga problem. Se till att posta bilder på båda klockorna samma dag så man kan se att du har bytt.