• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uppsnack inför 2023 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Var med 2019 och blev efter 4 år av någon anledning sugen på att hoppa på detta igen.
Men vad gäller - kan man ha träningsklocka när man tränar och ta av sig OWG-klockan då?
Tyvärr hänger det lite på detta, vill inte ha en Garmin på uteslutande en hel månad 😬

tumblr_5b645e28f606e5bb72ae90facf32a93d_e9529f3c_540.gif

Sluta med det och anmäl dig nu😍
Det gör jag nog till 99%. Funderar mer pengar klockval. Kan ju göra det enkelt och köra safe som jag gjort två år tidigare, men hur kul är det egentligen?! Vill heller inte ta något som jag vet är mer eller mindre än omöjlighet. Något mellanting vore bra… Ska se över klocklådan ikväll tror jag

Sitter och funderar på hur jag ska reda ut denna situationen, känner att jag satte mig i skiten nu.
Bör fasen kunna lösa detta
Ett gammalt knep är att slänga träningsklockan och låta mobilen logga istället.👍
Eller så skaffar du en träningsklocka du kan byta skins i och kör bara den..? ;)
Eller så skit i träningen en månad och ta semester:woot:

MEN, OWGM = endast en klocka, oavsett modell;)
Lycka till så ses vi i Mars😁

Var med 2019 och blev efter 4 år av någon anledning sugen på att hoppa på detta igen.
Men vad gäller - kan man ha träningsklocka när man tränar och ta av sig OWG-klockan då?
Tyvärr hänger det lite på detta, vill inte ha en Garmin på uteslutande en hel månad 😬
Ja det är inga problem. Se till att posta bilder på båda klockorna samma dag så man kan se att du har bytt.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp