Verkar råda delade meningar
Men nu är jag anmäld och inställd på detta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar råda delade meningar
@Zorin gillar när OWGFail-gänget snabbt ökar, så följa hans råd om du INTE vill vara med senVerkar råda delade meningar
Haha, som sagt redan anmäld med EN ”klocka”.@Zorin gillar när OWGFail-gänget snabbt ökar, så följa hans råd om du INTE vill vara med sen
Du har redan fått ett svar, men min tolkning är att man får ta av sig OWG-klockan vid träning, men inte sätta på sig en träningsklocka. En lös GPS-modul parkopplad till ett pulsband bör gå bra, men man får inte bära modulen som en klocka. Jag tar cykeldatorn med pulsband om det skulle krävas. Vilket det inte kommer.Var med 2019 och blev efter 4 år av någon anledning sugen på att hoppa på detta igen.
Men vad gäller - kan man ha träningsklocka när man tränar och ta av sig OWG-klockan då?
Tyvärr hänger det lite på detta, vill inte ha en Garmin på uteslutande en hel månad
Älskar när OWGFail-gänget ökar…@Zorin gillar när OWGFail-gänget snabbt ökar, så följa hans råd om du INTE vill vara med sen
Jo men det ska väl funka. Viktigt bara att du foto-dokumenterar varje klockbyte och postar i tråden.Var med 2019 och blev efter 4 år av någon anledning sugen på att hoppa på detta igen.
Men vad gäller - kan man ha träningsklocka när man tränar och ta av sig OWG-klockan då?
Tyvärr hänger det lite på detta, vill inte ha en Garmin på uteslutande en hel månad
Men det var ett jävla tjat!Jo men det ska väl funka. Viktigt bara att du foto-dokumenterar varje klockbyte och postar i tråden.
What could possibly go wrong...
Men det var ett jävla tjat!
Nu kan jag reglerna och är anmäld,
visserligen med den tråkigaste ”klockan” jag har,
men ska fasen ta mig igenom detta!
Du menar min nya dress-jobb-löpar-fiske-gada-klocka?Härligt!!
Du får tänka att det alltid finns dom som har det värre. Kolla bara på @Mic1 och hans Tesla-Watch
Du menar min nya dress-jobb-löpar-fiske-gada-klocka?
Hahahaha Kallar du det där tjatMen det var ett jävla tjat!
Nu kan jag reglerna och är anmäld,
visserligen med den tråkigaste ”klockan” jag har,
men ska fasen ta mig igenom detta!
Ja det är ju en annan liga.
Bra vågat, @Mic1 !
Hahahaha Kallar du det där tjat
Nää, tjat är att fråga i den här jävla tråden om det är ok med träningsklocka parallellt med annan klocka under owg!! DET ÄR TJAT DET!!
Typ den mest söndertjatade frågan i världshistorien!
Hahahaha Kallar du det där tjat
Nää, tjat är att fråga i den här jävla tråden om det är ok med träningsklocka parallellt med annan klocka under owg!! DET ÄR TJAT DET!!
Typ den mest söndertjatade frågan i världshistorien!
Älskar när OWGFail-gänget ökar…
Jag håller med, det är inte träningsKLOCKA, det är ett träningsREDSKAP, alltså borde det inte räknas. sätter mig ner på huk och skyddar huvudet för alla påhopp som kommer straxVar med 2019 och blev efter 4 år av någon anledning sugen på att hoppa på detta igen.
Jag håller med, det är inte träningsKLOCKA, det är ett träningsREDSKAP, alltså borde det inte räknas. sätter mig ner på huk och skyddar huvudet för alla påhopp som kommer strax
Jag undrar om @Back har något att tillägga?Jag håller med, det är inte träningsKLOCKA, det är ett träningsREDSKAP, alltså borde det inte räknas. sätter mig ner på huk och skyddar huvudet för alla påhopp som kommer strax
Gäller samma sak när man jobbar då? Har ett grisjobb som klockan kan ta mycket stryk i och använder då en g-shock men så fort jag kommer hem åker Oris på...Ja det är inga problem. Se till att posta bilder på båda klockorna samma dag så man kan se att du har bytt.
Allt hänger ju egentligen på hur fort man vill hamna i failtrådenGäller samma sak när man jobbar då? Har ett grisjobb som klockan kan ta mycket stryk i och använder då en g-shock men så fort jag kommer hem åker Oris på...
I'm watching you.Var med 2019 och blev efter 4 år av någon anledning sugen på att hoppa på detta igen.
För övriga, ...som t.ex. jag själv, instruktionsmailet kanske kommer under helgen?Ni som redan har anmält er kommer få ett mail med instruktionerna.
Haha Jo sant, finns väll för visso ingen som någonsin vet om man har på sig annan klocka under arbetet/träningen ändå, det är väll snarare för sitt eget intresse att hålla sig till enAllt hänger ju egentligen på hur fort man vill hamna i failtråden
Anmälan idag men inget mail ännu eller namn på listan på sidan men det kommer väll inom kort gissar jag påFör övriga, ...som t.ex. jag själv, instruktionsmailet kanske kommer under helgen?
Jag håller med, det är inte träningsKLOCKA, det är ett träningsREDSKAP, alltså borde det inte räknas. sätter mig ner på huk och skyddar huvudet för alla påhopp som kommer strax
Det kommer... Läggs in för hand, vartefter.Anmälan idag men inget mail ännu eller namn på listan på sidan men det kommer väll inom kort gissar jag på