• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uppsnack inför 2023 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Verkar råda delade meningar 😬
Men nu är jag anmäld och inställd på detta 😅
1676552158816.gif

Var med 2019 och blev efter 4 år av någon anledning sugen på att hoppa på detta igen.
Men vad gäller - kan man ha träningsklocka när man tränar och ta av sig OWG-klockan då?
Tyvärr hänger det lite på detta, vill inte ha en Garmin på uteslutande en hel månad 😬
Du har redan fått ett svar, men min tolkning är att man får ta av sig OWG-klockan vid träning, men inte sätta på sig en träningsklocka. En lös GPS-modul parkopplad till ett pulsband bör gå bra, men man får inte bära modulen som en klocka. Jag tar cykeldatorn med pulsband om det skulle krävas. Vilket det inte kommer.

Var med 2019 och blev efter 4 år av någon anledning sugen på att hoppa på detta igen.
Men vad gäller - kan man ha träningsklocka när man tränar och ta av sig OWG-klockan då?
Tyvärr hänger det lite på detta, vill inte ha en Garmin på uteslutande en hel månad 😬
Jo men det ska väl funka. Viktigt bara att du foto-dokumenterar varje klockbyte och postar i tråden.😉
What could possibly go wrong...
what-could-possibly-go-wrong-296800.jpg

Men det var ett jävla tjat! :banghead:
Nu kan jag reglerna och är anmäld,
visserligen med den tråkigaste ”klockan” jag har,
men ska fasen ta mig igenom detta!
Hahahaha 🤣 Kallar du det där tjat 🙄
Nää, tjat är att fråga i den här jävla tråden om det är ok med träningsklocka parallellt med annan klocka under owg!! DET ÄR TJAT DET!!
Typ den mest söndertjatade frågan i världshistorien! 😔

Jag håller med, det är inte träningsKLOCKA, det är ett träningsREDSKAP, alltså borde det inte räknas. sätter mig ner på huk och skyddar huvudet för alla påhopp som kommer strax 😎

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp