/threadÄntligen är den här!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
/threadÄntligen är den här!
Utanpå skjortärmen
Haha tänkte inte på det! Sjukt stöldbegärligOch riskera att någon snor den??!
Alltså jag är mållös... Blir spännande att följa i marsÄntligen är den här!
trodde inte du var så galen. Snygg!Äntligen är den här!
Ser verkligen fram emot dina checkinhistorier i årÄntligen är den här!
I år kommer jag inte behöva använda fantasin, med den här på armen kommer historierna skriva sig självaSer verkligen fram emot dina checkinhistorier i år
Din klocka är det bästa argumentet för att en skratt-emogi måste införas pronto!I år kommer jag inte behöva använda fantasin, med den här på armen kommer historierna skriva sig själva
Alltså, det där går ALDRIG i en månad!Äntligen är den här!
Muuuuuuuuuuu!Fortfarande funkar den. Kobjällran har dock inte lockat till sig några kor. Och inte heller några kommentarer skumt nog.
Glöm det! Klocksnacks ledning är som Rolex. Ger oss aldrig det vi egentligen vill ha. Ändå är vi alla här och kör på som vanligt…Din klocka är det bästa argumentet för att en skratt-emogi måste införas pronto!
Underbar!
En månad som dessutom innehåller en Muse-koncert på MSG, tre födelsedagasfiranden (varav en är min egen), samt St Patrick's Day... Kommer gå fint det här!Alltså, det där går ALDRIG i en månad!
RespektEn månad som dessutom innehåller en Muse-koncert på MSG, tre födelsedagasfiranden (varav en är min egen), samt St Patrick's Day... Kommer gå fint det här!
Vill ha tillbaka gapflabb emojjen...Så har jag klickat hem årets Owg-klocka. Förra året valde jag något ur samlingen som jag gillade. Blev ju att man sålde den i april. I år har jag valt något att hata redan från början som kan säljas direkt i April. Återkommet när den är hemma.
Precis, vi borde få dispans under mars i alla fall!Vill ha tillbaka gapflabb emojjen...
Precis, vi borde få dispans under mars i alla fall!
Ja det hade varit något att ha den där hånskratt-emojin som fanns förut och en för hjärtligt skratt, hur den nu skulle se ut.Jag tycker att vi i OWG skulle ha två skratt-emojis. En för hjärtligt skratt och en för hånskratt.
Tänk att admin är så rädda för känslor....
Jag tycker att vi i OWG skulle ha två skratt-emojis. En för hjärtligt skratt och en för hånskratt.
Tänk att admin är så rädda för känslor....
Jag köper den av dig i aprilDå va man anmäld med denna. Blir en månad utan bandbyten men det ska nog inte vara några problem.
Vi får väl se hur det blir med den sakenJag köper den av dig i april
Sugen på byte rakt av? Jag betalar frakt åt båda hållenDå va man anmäld med denna. Blir en månad utan bandbyten men det ska nog inte vara några problem.
Är det klockans lume man ser uppe i "spolarna"??Sugen på byte rakt av? Jag betalar frakt åt båda hållen