Jag ser att det finns en Playstation-klocka ocksåHär har du den den kör en fin 8 bitars melodi som alarm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag ser att det finns en Playstation-klocka ocksåHär har du den den kör en fin 8 bitars melodi som alarm
Var den av eller hur var det?
Tål att nämnas: vissa av er har vi redan span på…I år har jag fått den äran att ta på mig läderklädrna igen och dela ut lavetter. Med mig kommer jag ha Alfred (@Back) som kan dela ut en bonuslavett här och där om man ens tänker tanken att byta klocka.
Vi har dessutom uppfunnit en sorts apparatur som känner av fusk och mygel så nu är vi redo.
Skal man delta i år igjen? JA FOR SØREN. 2021 ble OWGFAIL. 2020 og 2022 ble OWGWIN. Det må bli en GS isåfall, siden det var GS som ledet til OWGWIN.
Show me the tetris klocka! Kör du den så kör jag min nintendo. Sjukt opraktiskt för mig men mer av en match
I år har jag fått den äran att ta på mig läderklädrna igen och dela ut lavetter. Med mig kommer jag ha Alfred (@Back) som kan dela ut en bonuslavett här och där om man ens tänker tanken att byta klocka.
Vi har dessutom uppfunnit en sorts apparatur som känner av fusk och mygel så nu är vi redo.
Låter lockande! Bild?Vad säger du @Gummo ? Är du sugen på en utmaning i form av 34mm kvartsare med tvivelaktigt motiv?
Låter lockande! Bild?
Bärs med fördel med en svart handskeKommer här!
Fördelar: Elegant, tidlös, smakfull.
Nackdel: Några repor i plas... förlåt hesaliten.
Sekundvisaren utgörs av en biljakt där en vit Ford Bronco outtröttligt gäckar poliserna.
Cool! Börjar ångra att jag gjorde mig av med min Nintendoklocka.Här har du den den kör en fin 8 bitars melodi som alarm
Det är ju precis det som är grejen. Ha många klockor och bara använda en under en månad. Jag har 30+ i min samling och den samlingen är underbar att återupptäcka den 1 mars…OWG och klocksamlande är totalt motsägelsefullt. Varför utsätta sig åt självspäkning och bara använda en enda klocka under en hel månad? Gillar man klockor ska dom användas (med eller utan plast). Att ha en klock samling på låt oss säga 30+ och inte använda dom är som att gå på systemet och köpa dyra viner som man sen spolar ner i slasken.
Jag är för bildandet av den inofficiella föreningen VVO (våga vägra OWG)
Många klockor varje dag
Jag kan förstå grejen men faktum är att det inte finns något aktivt motståndsrörelse mot OVG filosofin. Vist kan även jag under en längre period använda bara en klocka men när det är OVG vill jag byta så många gånger som möjligt under dagen.. bara för att retasDet är ju precis det som är grejen. Ha många klockor och bara använda en under en månad. Jag har 30+ i min samling och den samlingen är underbar att återupptäcka den 1 mars…
Du får köra den uppdaterade versionen iställetCool! Börjar ångra att jag gjorde mig av med min Nintendoklocka.
Är lite sugen på den faktiskt.Du får köra den uppdaterade versionen istället
Otroligt trevlig låda.OWG och klocksamlande är totalt motsägelsefullt. Varför utsätta sig åt självspäkning och bara använda en enda klocka under en hel månad? Gillar man klockor ska dom användas (med eller utan plast). Att ha en klock samling på låt oss säga 30+ och inte använda dom är som att gå på systemet och köpa dyra viner som man sen spolar ner i slasken.
Många klockor varje dag
Missade du den här?OWG och klocksamlande är totalt motsägelsefullt. Varför utsätta sig åt självspäkning och bara använda en enda klocka under en hel månad? Gillar man klockor ska dom användas (med eller utan plast). Att ha en klock samling på låt oss säga 30+ och inte använda dom är som att gå på systemet och köpa dyra viner som man sen spolar ner i slasken.
Många klockor varje dag
”Motståndsrörelse mot OVG filosofin”?Jag kan förstå grejen men faktum är att det inte finns något aktivt motståndsrörelse mot OVG filosofin. Vist kan även jag under en längre period använda bara en klocka men när det är OVG vill jag byta så många gånger som möjligt under dagen.. bara för att retas
Jahapp och hur var det med att den som skriver i tråden....OWG och klocksamlande är totalt motsägelsefullt. Varför utsätta sig åt självspäkning och bara använda en enda klocka under en hel månad? Gillar man klockor ska dom användas (med eller utan plast). Att ha en klock samling på låt oss säga 30+ och inte använda dom är som att gå på systemet och köpa dyra viner som man sen spolar ner i slasken.
Många klockor varje dag
@roosterman Nä nu du! har du den hemma så säljer du den till mig ganska omedelbart. Capish??Du får köra den uppdaterade versionen istället