Tar en bild när jag kommer hemVad är det för Nintendo klocka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tar en bild när jag kommer hemVad är det för Nintendo klocka?
Jag har ju bara 5610an kvar. Alla andra gshocks fick lämna så att man kan hitta andra roliga modeller jag personligen hade kört den i owg pågrund av jobbet jag har( Betonghåltagare ) vill inte ha vilken som helst på jobbetMen det blir G-shock iaf??
Körde något mer färgglattMina OWGMARCH-klockor 2022 och 2021:
Golvur?
Nja, det var flera bra gissningar där.Grattis till gökuret, det är garanterat första gången i OWG. Nu gäller det bara att hitta en passande rem.
Man ska aldrig säga aldrig, men du får nog räkna med annan! Istället kan du ju få mig att köra den i mars så att den är till salu 5/3@Limeee Kan jag räkna med Tudor Suben för min del för OWGM eller behöver jag försöka hitta en annan klocka?
bra tänkt där. Självklart ska du köra den i marsMan ska aldrig säga aldrig, men du får nog räkna med annan! Istället kan du ju få mig att köra den i mars så att den är till salu 5/3
Fin pasha! Hoppas du har den kvarMina OWGMARCH-klockor 2022 och 2021:
Nja, det var flera bra gissningar där.
Jag kan säga att klockan är i svart resinplast och är konstruerad så att den skall vara extra stöttålig. Jag förstår att det är klurigt...
Tyvärr inte. nu i efterhand ångrar jag verkligen att jag sålde den.Fin pasha! Hoppas du har den kvar
Förstår det, mycket bra ref.Tyvärr inte. nu i efterhand ångrar jag verkligen att jag sålde den.
PR-516Hm, min tänkte OWG klocka åkte just in på garantiärende….får ta mig en funderare
jag tror att jag är frälst. Det här måste ju vara den perfekta exitpjäsen! Vem tar en för laget?Jahaa dåå fattar jag!
"Gladiator"-kollektionen från Invicta
Gladiator - Official Invicta Store - Buy Online!
www.invictastores.eu
Skal man delta i år igjen? JA FOR SØREN. 2021 ble OWGFAIL. 2020 og 2022 ble OWGWIN. Det må bli en GS isåfall, siden det var GS som ledet til OWGWIN.
En sån däringa smartklocka som heter Garmin??Nja, det var flera bra gissningar där.
Jag kan säga att klockan är i svart resinplast och är konstruerad så att den skall vara extra stöttålig. Jag förstår att det är klurigt...
jag tror att jag är frälst. Det här måste ju vara den perfekta exitpjäsen! Vem tar en för laget?
Men om du vill kan jag köpa den som bojsänke åt dig vännen.Bär man den pjäsen innebär det nog en exit från både vänner, familj och arbetsplats också
En äkta dykarklocka alltsåMen om du vill kan jag köpa den som bojsänke åt dig vännen.
Men om du vill kan jag köpa den som bojsänke åt dig vännen.
Här har du den den kör en fin 8 bitars melodi som alarmVad är det för Nintendo klocka?
Var den av eller hur var det?Drömmigt! Får nog sätta in en ny fjäder i såna fall
Här har du den den kör en fin 8 bitars melodi som alarm
Show me the tetris klocka! Kör du den så kör jag min nintendo. Sjukt opraktiskt för mig men mer av en matchDen där var ju riktigt frän!! Jag vill minnas att jag hade något liknande fast min var mindre och satt i en nyckelring
Nu blev jag sugen på att köra med min gamla Tetrisklocka från 1992
jag tror att jag är frälst. Det här måste ju vara den perfekta exitpjäsen! Vem tar en för laget?