• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uppsnack inför 2023 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
@KaptenGrinkk , vi spikar ett Nintendo-tema då👍😃 Jag är på!

20230201_065324.jpg
Fan vad jag kommer ångra det här haha. Den är sjukt opraktiskt på jobbet men det blir en riktig challange! Game on 🫵

Vågar du inte av förhållandesjäl så erbjuder jag mig att bära den så alla kan få se bilder på hur fin den är.

Mitt förhållande är så nytt att jag hoppas på ”nykäreffekten” som accepterar allt som ”charmigt och gulligt”
Ha! Luras inte av nykäreffekten! En äkta kobjällraklocka tär på allt. Men om du vill utmana ödet så kan vi lösa det!

Finns det fortfarande inget regelverk för att "checka in" (?) ens en endaste gång under hela månaden, så passar jag i år.
Svintrist när osynliga lurkare/glidare/fuskare endast är med för att kunna delta i det generösa veckolotteriet.

Ingen minns en fegis. Blir 2023 året så du botaniserar i Invictas mellansegment?
Eller kanske en riktigt trött Daniel Wellington från 2013 eller en första generationens smart watch som inte längre synkar eller uppdaterar ordentligt?

Nja, jag är nog dömd att hanka mig fram på motionsnivå tyvärr, annars är det kört direkt. Lämnar det här segmentet till er som elitsatsar och siktar istället på gubbklassen med nåt vintage tror jag.

Det börjar alltså bli dags.
Trivdes verkligen i förra årets klocka men ska försöka mig på något nytt i år.
Har skjutit på det men det är dags att lägga upp strategin och det är ju faktiskt en stor del av nöjet!

Fjolåret:
E3685478-7A05-4FD2-A073-6013E2AA2DCF.jpeg

Finns det fortfarande inget regelverk för att "checka in" (?) ens en endaste gång under hela månaden, så passar jag i år.
Svintrist när osynliga lurkare/glidare/fuskare endast är med för att kunna delta i det generösa veckolotteriet.
Bra idé. Känns mer "rättvist" för dom som kämpar på👍🙂
Det var ju tyvärr en hel del skygg-deltagare förra året.
Det blir ju ännu roligare om så många som möjligt är aktiva, iaf en gång varje eller minst varannan dag🤷‍♂️🙂

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp