Fan vad jag kommer ångra det här haha. Den är sjukt opraktiskt på jobbet men det blir en riktig challange! Game on
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad jag kommer ångra det här haha. Den är sjukt opraktiskt på jobbet men det blir en riktig challange! Game on
Vad händer om den skulle gå sönder innan mars är slut? Eller om armbandet pajar är det ok att slå på ett annat?
Jag har inte den, men fasen vet om det inte var nån i G-shocktråden som skulle flippa sin. Kolla där@roosterman Nä nu du! har du den hemma så säljer du den till mig ganska omedelbart. Capish??
Det beror på vad man kör för bil, antagligen är det en BMV.”Motståndsrörelse mot OVG filosofin”?
Hur menar du nu? Antingen är man OWG och/eller med i OWG March - eller så är man inte det….
I år är det ditt år min vän, klart att du ska vara med.Hmm, kan man blockera hela trådar?
Sluta larva digJag kanske ska försöka i år igen. Har ju typ varit OWG sen i början på januari, då kanske det bara är att fortsätta?
Två wins i rad men sedan klantfailade jag förra året pga foto för ett klocksälj .
Alla tre försök hittills med GADA-aktiga modeller. I år funderar jag på att göra det åtminstone lite svårt utan att för den skull gå all in i plastträsket.
Troligen blir det Oris som får äran i år.
Maskulin!Dare to be square march '23!
@Back ... Skriver du upp @Scaramanga på deltagarlistan?
Du har alltid en hedersplats på startlinjen. Vi minns dina otroliga prestationer de senaste årenJag kanske ska försöka i år igen. Har ju typ varit OWG sen i början på januari, då kanske det bara är att fortsätta?
Vågar du inte av förhållandesjäl så erbjuder jag mig att bära den så alla kan få se bilder på hur fin den är.Jag är på! Klarar vi mer än förra året är frågan?!?!?!
Ha! Luras inte av nykäreffekten! En äkta kobjällraklocka tär på allt. Men om du vill utmana ödet så kan vi lösa det!Vågar du inte av förhållandesjäl så erbjuder jag mig att bära den så alla kan få se bilder på hur fin den är.
Mitt förhållande är så nytt att jag hoppas på ”nykäreffekten” som accepterar allt som ”charmigt och gulligt”
Ha! Luras inte av nykäreffekten! En äkta kobjällraklocka tär på allt. Men om du vill utmana ödet så kan vi lösa det!
Hugaligen, det där är den svåraste kategorin. Antingen tar man ju en klocka som är OWG-material på riktigt, eller en vansinnig plojklocka som signalerar att man är en del av ett jippo. De här som faller mittemellan kräver sin bärare...Dare to be square march '23!
Ingen minns en fegis. Blir 2023 året så du botaniserar i Invictas mellansegment?Hugaligen, det där är den svåraste kategorin. Antingen tar man ju en klocka som är OWG-material på riktigt, eller en vansinnig plojklocka som signalerar att man är en del av ett jippo. De här som faller mittemellan kräver sin bärare...
Är det segmentet mellan 50 och 60 mm?Ingen minns en fegis. Blir 2023 året så du botaniserar i Invictas mellansegment?
Eller kanske en riktigt trött Daniel Wellington från 2013 eller en första generationens smart watch som inte längre synkar eller uppdaterar ordentligt?Ingen minns en fegis. Blir 2023 året så du botaniserar i Invictas mellansegment?
Bra idé. Känns mer "rättvist" för dom som kämpar påFinns det fortfarande inget regelverk för att "checka in" (?) ens en endaste gång under hela månaden, så passar jag i år.
Svintrist när osynliga lurkare/glidare/fuskare endast är med för att kunna delta i det generösa veckolotteriet.
Du kanske ska låna nåt kul G-igt här