Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart man är med! Mars är det nya december Ingen aning vilken klocka det kommer bli dockEn ny deltagare till årets OWGM @Back
Vad blir det för fin dinka i år??
Tyckte du gjorde det lite väl lätt för dig häromsistens. Dags att skruva upp volymen en smula...till elva, minst!Klart man är med! Mars är det nya december Ingen aning vilken klocka det kommer bli dock
Tyckte du gjorde det lite väl lätt för dig häromsistens. Dags att skruva upp volymen en smula...till elva, minst!
Älskar när folk plockar upp bra referenser (allmänkunskap?...tveksamt va)
Hej jag heter @Staafen
I fix! Är din adress fortfarandeHej jag heter @Staafen
Jaaa jag är ruskigt sugen. Om Robin i egen hög person har vägarna förbi i mars så tar vi en till honom också, tack!
Jaaa det stämmer. Jag jobbar natt så helst leverans på dagtidI fix! Är din adress fortfarande
1 Batcave Rd, Gotham?
Ge oss en hint. Vad är på ingång?Ny klokke til OWG-mars er på vei. Angrer litt allerede.
Haha, nja!
Med risk för att jag ångrar mig dag 2 så tänker jag att den här ska vara min OWG under mars. Funderade på någon mer ”vanlig” klocka men vafan, det ska ju vara en utmaning också
Fixar jag fixar du! Inte för att skryta men jag vann stort förra året, känn ingen press...
De där är ju coola. Ingen stor utmaning åtminstone. Var nära att köpa en själv häromdagen men fegade ur för jag ville ha en spexigare färg än en grå eller vad det nu var.Rockade också oceanplast förra rundan. Plättlätt!
Vem är du nu då?Haha, nja!
Ingen större utmaning, håller med. Funkade till min förvåning med diverse band också, nästan fusk faktiskt.De där är ju coola. Ingen stor utmaning åtminstone. Var nära att köpa en själv häromdagen men fegade ur för jag ville ha en spexigare färg än en grå eller vad det nu var.
Ge oss en hint. Vad är på ingång?
Vem är du nu då?
Det klarar du lätt!1 månad med denna?
OM jag ska vara med är det nog bäst att jag väljer nåt vattentätt.Det klarar du lätt!
Det är helt ok. Så gör ju ”normala” människor emellanåt. Du får alltså bara använda en klocka under mars, men måste inte använda den 24/7 givetvis.OM jag ska vara med är det nog bäst att jag väljer nåt vattentätt.
Fråga, är man ute om man tar av sig klockan och kör helt utan en stund?
Inte om en stund är hela månadenOM jag ska vara med är det nog bäst att jag väljer nåt vattentätt.
Nej det är såklart ok. Bara man inte testar eller använder någon annan klocka. Man ska alltså leva som att man bara ägde en klocka, vet att det känns avlägset haha.OM jag ska vara med är det nog bäst att jag väljer nåt vattentätt.
Man får bara använda en klocka och den ska användas varje dag. Sen om man tar av den på gymmet, i duschen eller när man är ute och röjer i trädgården etc så är det min tolkning att det är okOM jag ska vara med är det nog bäst att jag väljer nåt vattentätt.