• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Uppsnack inför 2023 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tyckte du gjorde det lite väl lätt för dig häromsistens. Dags att skruva upp volymen en smula...till elva, minst! 😬
1675436635311.gif

Med risk för att jag ångrar mig dag 2 så tänker jag att den här ska vara min OWG under mars. Funderade på någon mer ”vanlig” klocka men vafan, det ska ju vara en utmaning också 😊
DBBBAED9-6BE4-4C32-AB8D-1FC357CFCC7B.jpeg

Fixar jag fixar du! Inte för att skryta men jag vann stort förra året, känn ingen press...😁
Gd6RtCC.jpg

ZNwjwyW.jpg

Rockade också oceanplast förra rundan. Plättlätt!

IMG_20220327_143305_721.jpg
De där är ju coola. Ingen stor utmaning åtminstone. Var nära att köpa en själv häromdagen men fegade ur för jag ville ha en spexigare färg än en grå eller vad det nu var.

Men satans fan! Är det dags igen 🙄
Vettefan hur jag ska göra i år?! Kan göra det sjukt lätt för mig och ta 58:an i år igen, men hur kul är det när det är noll och ingen utmaning?! Vann ju med den både 2020 och 2022. 2021 vann jag med min Panerai men fick betala ett högt pris. Kärleken tog slut därefter så den emigrerade till Norge 😳
Jag har en livsstil som gör att dressare går fetbort som OWG, och gissningsvis för feg för att köra något extremt. Har någon tanke faktiskt och såhär initialt står det nog mellan två kvartsare. Men om inte 🤣-emojin är tillbaka (eller ett fullgott substitut) så skiter jag i allt! Avreggar mig och skänker klocklådan till myrornas

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp