Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag ska göra mitt bästa för att inte trilla dit igenPING @Virknisse @Lord_tito88 @Olipheus @Pompom @Chuck @Hammerthrow @Urkvinnan @DRW @Scaramanga @MaBr missa nu inte åretsjulaftonOWG!
OWG-nördarnas motsvarighet till "ett äpple åt fröken "
Kommer självklart att vara med även detta år!PING @Virknisse @Lord_tito88 @Olipheus @Pompom @Chuck @Hammerthrow @Urkvinnan @DRW @Scaramanga @MaBr missa nu inte åretsjulaftonOWG!
OWG-nördarnas motsvarighet till "ett äpple åt fröken "
Länge leve nörd-pride!
Måste hitta något som slår soluret i fickformat bara…PING @Virknisse @Lord_tito88 @Olipheus @Pompom @Chuck @Hammerthrow @Urkvinnan @DRW @Scaramanga @MaBr missa nu inte åretsjulaftonOWG!
Vad sägs om ett på handleden? Endast $17Måste hitta något som slår soluret i fickformat bara…
Självklart kör vi i år igen, det är ju klockårets höjdpunkt!PING @Virknisse @Lord_tito88 @Olipheus @Pompom @Chuck @Hammerthrow @Urkvinnan @DRW @Scaramanga @MaBr missa nu inte åretsjulaftonOWG!
Nästan fara för att man "åker dit", om man har en sån på armen. Lite av ett vapen för gatustrid Så brott mot knivlagen, ...typ.Vad sägs om ett på handleden? Endast $17
Bb58Fasiken, lutar åt den här, annars kommer det aldrig att gå…
Inget undgår dina ögon!
Konstaterade förra året att solur i Sverige i mars är ingen bra idé. Tror jag lyckades läsa av vad klockan (ungefär) var två gånger. Så inget solur för min del i år (tyvärr). Möjligtvis om någon kan lösa en sån här innan första mars: https://www.seiko-design.com/powerdesignproject2024/en/sunnyman.htmlNästan fara för att man "åker dit", om man har en sån på armen. Lite av ett vapen för gatustrid Så brott mot knivlagen, ...typ.
Cool, å inbyggt vattenpass har den också. Väldigt behändigt att ha lite rakvatten på hands!Konstaterade förra året att solur i Sverige i mars är ingen bra idé. Tror jag lyckades läsa av vad klockan (ungefär) var två gånger. Så inget solur för min del i år (tyvärr). Möjligtvis om någon kan lösa en sån här innan första mars: https://www.seiko-design.com/powerdesignproject2024/en/sunnyman.html
Cool, å inbyggt vattenpass har den också. Väldigt behändigt att ha lite rakvatten på hands!
Självklart ska jag delta även i år!PING @Virknisse @Lord_tito88 @Olipheus @Pompom @Chuck @Hammerthrow @Urkvinnan @DRW @Scaramanga @MaBr missa nu inte åretsjulaftonOWG!
Jag kanske får köra dubbelpipigt och rota fram något hemskt till högerhanden
Rekryteringen har påbörjats aSs we Speak Lutar åt denna gooding :PING @Virknisse @Lord_tito88 @Olipheus @Pompom @Chuck @Hammerthrow @Urkvinnan @DRW @Scaramanga @MaBr missa nu inte åretsjulaftonOWG!
Längesen min hand och din kind sågs, kanske dags för en träff? Ska vi säga 3/3 klockan 15?Rekryteringen har påbörjats aSs we Speak Lutar åt denna gooding :
Wat, får man inte ha dubbla? Ens om man åtar sig att bära bägge under hela utmaningen??
Testa och se vad som händer… Det är One Watch Guy March du anmält dig till, inte Two Watch Guy MarchWat, får man inte ha dubbla? Ens om man åtar sig att bära bägge under hela utmaningen??
Try me ill be backLängesen min hand och din kind sågs, kanske dags för en träff? Ska vi säga 3/3 klockan 15?
Jaja Chuck off med dig sötnosTry me ill be back
Jag ska min själ försöka. Det ena är med de flesta mått mätt en dator och ingen klockaTesta och se vad som händer… Det är One Watch Guy March du anmält dig till, inte Two Watch Guy March