• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UrSnyggt - en podd med klockan i fokus och livet i periferin

Fullt möjligt, vi får nog ta en liten butikssväng och testa av lite av det vi pratat om och se om vi får anledning att ändra oss :) Men som sagt, tekniskt imponerande och bra kvalitet - yes! Tilltalande visuellt - njae. Men som sagt, vi får kanske anledning att återkomma! ;)
A38E0E8B-EAF6-41A1-B077-E2DAB8FB7C6E.jpeg

Fullt förståeligt, de har verkligen hittat något där - den där sandwichtavlan är sjukt cool och originell!
Men...är den inte MINST 3 mm för stor för dig?! :p
Jo den är nog aningen stor för mig + att jag ej är mycket för dykare men blev oväntat sugen ändå 😊
Jag gick igång på att det både är vanlig microjustering samt on the fly justering i spännet. Det bör möjliggöra en riktigt bra passform i kombination med en användbar funktion.

Senast ändrad:
Här kommer två bonusavsnitt lite "off topic" där ni kan lära känna oss lite mer på djupet. Hoppas ni gillar det, för er som är mer "faktaorienterade" är vi tillbaka med mer normalt upplägg i avsnitt #33 :)

Trevlig lyssning!

Här kommer två bonusavsnitt lite "off topic" där ni kan lära känna oss lite mer på djupet. Hoppas ni gillar det, för er som är mer "faktaorienterade" är vi tillbaka med mer normalt upplägg i avsnitt #33 :)

Trevlig lyssning!
Kul avsnitt och tack för att ni bjussar på er själva :) Vill ni fördjupa er i ämnet med karaktärsdrag så är det bara att höra av er så bjuder jag på en varsin gratisanalys utifrån det vi pratat om tidigare ;)

Björn du ska inte hålla på att köpa fler dykare nu utan gå för 356an istället då jag vet att du villhöver prova den :D

Kul avsnitt och tack för att ni bjussar på er själva :) Vill ni fördjupa er i ämnet med karaktärsdrag så är det bara att höra av er så bjuder jag på en varsin gratisanalys utifrån det vi pratat om tidigare ;)

Björn du ska inte hålla på att köpa fler dykare nu utan gå för 356an istället då jag vet att du villhöver prova den :D
Haha, big like på det! :) Kanske ett uppföljnings-/fördjupningsavsnitt med Cosmoanalys framöver, och från och med nu - fokus på Sinn 356!

Ha ha tror nog det är bäst för både poddare och lyssnare att hålla det off the air 😄
Jag kan återkoppla analyserna innan så kan Björn och Anders själva välja i efterhand om dom vill blotta sig i podden vid ett senare tillfälle 😁
Låter som en plan. Vi hör av oss inom kort för ännu ett härligt Teamsmöte Cosmo. Så har du lite tid att förbereda en vettig ljudingång också 😃👍

Okej.
Tack vare er har jag insett att det är en begränsning att inte gilla vissa klockmärken så har därför köpt en bättre begagnad Tag Heuer Aquaracer.

Har inte fått den än men återkommer i ämnet.
Har fått min Aquaracer nu. Den gamla lite mindre modellen vilket passar mig utmärkt (38 är det nya 47). Själva klockan är det inget större fel på. Länken är kass och spännet platsar nog inte ens på en billigare Moretime.
grått sailcloth?
Grön canvas?
4A27DC66-3F6E-43AB-9BC4-F9AA3E7AE886.jpeg

Senast ändrad:
Har fått min Aquaracer nu. Den gamla lite mindre modellen vilket passar mig utmärkt (38 är det nya 47). Själva klockan är det inget större fel på. Länken är kass och spännet platsar nog inte ens på en billigare Moretime.
grått sailcloth?
Grön canvas?
4A27DC66-3F6E-43AB-9BC4-F9AA3E7AE886.jpeg
Vad spännande att du gick på den modellen! Tavlan är ju riktigt snygg tycker jag, och gör också att den blir lite mer dressad. Grön canvas kan ev funka, annars tänker jag lite på rött gummi eller grönt eller rött Nato? Kul att plocka upp färgerna i märket då klockan är så...grå, typ 😃👍

Tillbaka
Topp