• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

UrSnyggt - en podd med klockan i fokus och livet i periferin

För er som gillar BB Pro sÄ tror jag att ni ej nÀmnde en av dess bÀsta features.
T-Fit clasp med microjustering on the go.
Mer av den varan vill jag se i Tudors modeller framöver.
Tack för input, minns nu att jag hörde nÄgot om det...konstigt att de inte lyfter upp det mer pÄ hemsidan? Verkar ju vara en kanonfeature!?

Tack för input, minns nu att jag hörde nÄgot om det...konstigt att de inte lyfter upp det mer pÄ hemsidan? Verkar ju vara en kanonfeature!?
Ja det Àr faktiskt anmÀrkningsvÀrt att dom inte marknadsför det nya lÄset tydligare.
För min del sÄ Àr det en stor uppgradering.
NĂ€r man kollar hemsidan sĂ„ stĂ„r det endast sĂ„ hĂ€r nĂ€r man klickar pĂ„ egenskaper om lĂ€nken, Bracelet: Riveted steel bracelet with polished and satin finish đŸ€·â€â™‚ïž

Ja det Àr faktiskt anmÀrkningsvÀrt att dom inte marknadsför det nya lÄset tydligare.
För min del sÄ Àr det en stor uppgradering.
NĂ€r man kollar hemsidan sĂ„ stĂ„r det endast sĂ„ hĂ€r nĂ€r man klickar pĂ„ egenskaper om lĂ€nken, Bracelet: Riveted steel bracelet with polished and satin finish đŸ€·â€â™‚ïž
Skulle kunna köpa BB Pro, dra pĂ„ ett NATO och sedan lĂ„ta lĂ€nken vandra mellan de andra 20mm Tudor klockorna 😉

Blivit med sub igen
FA19295E-1E0A-403F-9448-3365B62CDC2B.jpeg

Apsnygg, Àr det en 11610? (enda subreferensen jag kan....)
Haha nÀ 11610 Àr ingen sub ref. Du syftar pÄ 16610 / 116610. 16610 Àr dock varianten med datum och 116610 Àr varianten med datum men nyare med keramisk bezel och maxi case lik din batman. Min Àr en 14060m. M'et lades till efter att de uppgraderade urverket runt sekelskiftet. Min Àr dock frÄn 2012 sÄ samma Är de gick över till keramiska modellen 114060.

Senast Àndrad:
Haha nÀ 11610 Àr ingen sub ref. Du syftar pÄ 16610 / 116610. 16610 Àr dock varianten med datum och 116610 Àr varianten med datum men nyare med keramisk bezel och maxi case lik din batman. Min Àr en 14060m. M'et lades till efter att de uppgraderade urverket runt sekelskiftet. Min Àr dock frÄn 2012 sÄ samma Är de gick över till keramiska modellen 114060.
Vilka Àr de första intrycken och vilka referenser har du haft tidigare?

Vilka Àr de första intrycken och vilka referenser har du haft tidigare?
Av just sub har jag bara Ă€gt 14060m. Dock sĂ„lde jag och köpte nu tillbaka en i bĂ€ttre skick. Supernöjd, kunde Ă€ven tĂ€nka mig en 16610 men har ett par andra rollar med datumbubbla sĂ„ kĂ€ndes kul utan. SĂ„g att du införskaffat en tritium 16610, riktigt fin 👍

Av just sub har jag bara Ă€gt 14060m. Dock sĂ„lde jag och köpte nu tillbaka en i bĂ€ttre skick. Supernöjd, kunde Ă€ven tĂ€nka mig en 16610 men har ett par andra rollar med datumbubbla sĂ„ kĂ€ndes kul utan. SĂ„g att du införskaffat en tritium 16610, riktigt fin 👍
Ah förstÄr, dom Àr riktigt bra!
Jag var ocksĂ„ lite sugen pĂ„ nĂ„got utan bubbla, blir inte alltid som man tĂ€nkt đŸ€·

Tack!

16610 var det ju 🙈 Fort och fel. Det Ă€r snyggt utan datum - den dĂ€r cyklopen Ă€r faktiskt inte helt sjĂ€lvklar...pĂ„ nĂ„gon modell IMHO.

Hahaha! Om ni bara visste, den har varit bÄde i VÀrnamo och Ullinge (!) i veckan och gÄr det som tÀnkt ska den till Malmö imorgon. SÄ det sÄ, YOLO :cool:
Oj Malmö sÄ dÄ har den snart varit nere pÄ kontinenten och snurrat ocksÄ, inte illa. Vart Ullinge nu ligger har jag ingen aning om men exotiskt lÄter det.

Tillbaka
Topp