Grattis till 50 avsnitt!
Nu ska det lyssnas!
Edit: BB Pro hÄller 14,7mm i tjocklek. Inte 15,5mm
Nu ska det lyssnas!
Edit: BB Pro hÄller 14,7mm i tjocklek. Inte 15,5mm
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄg att Àven den nya BB36:an har det.För er som gillar BB Pro sÄ tror jag att ni ej nÀmnde en av dess bÀsta features.
T-Fit clasp med microjustering on the go.
Mer av den varan vill jag se i Tudors modeller framöver.
Ja sÄg att 36 S&G hade det.SÄg att Àven den nya BB36:an har det.
Japp Tfit och den nya kronan. Gillar Àven lollipop visarenJa sÄg att 36 S&G hade det.
Vore nice om det kunde komma till vanliga stÄlmodellen framledes samt med det uppdaterade verket och gÄngreserv.
Tack för input, minns nu att jag hörde nÄgot om det...konstigt att de inte lyfter upp det mer pÄ hemsidan? Verkar ju vara en kanonfeature!?För er som gillar BB Pro sÄ tror jag att ni ej nÀmnde en av dess bÀsta features.
T-Fit clasp med microjustering on the go.
Mer av den varan vill jag se i Tudors modeller framöver.
Ja det Àr faktiskt anmÀrkningsvÀrt att dom inte marknadsför det nya lÄset tydligare.Tack för input, minns nu att jag hörde nÄgot om det...konstigt att de inte lyfter upp det mer pÄ hemsidan? Verkar ju vara en kanonfeature!?
Skulle kunna köpa BB Pro, dra pÄ ett NATO och sedan lÄta lÀnken vandra mellan de andra 20mm Tudor klockornaJa det Àr faktiskt anmÀrkningsvÀrt att dom inte marknadsför det nya lÄset tydligare.
För min del sÄ Àr det en stor uppgradering.
NÀr man kollar hemsidan sÄ stÄr det endast sÄ hÀr nÀr man klickar pÄ egenskaper om lÀnken, Bracelet: Riveted steel bracelet with polished and satin finish
Ja det vore en typ av lösning.Skulle kunna köpa BB Pro, dra pÄ ett NATO och sedan lÄta lÀnken vandra mellan de andra 20mm Tudor klockorna
Apsnygg, Àr det en 11610? (enda subreferensen jag kan....)Blivit med sub igen
Haha nÀ 11610 Àr ingen sub ref. Du syftar pÄ 16610 / 116610. 16610 Àr dock varianten med datum och 116610 Àr varianten med datum men nyare med keramisk bezel och maxi case lik din batman. Min Àr en 14060m. M'et lades till efter att de uppgraderade urverket runt sekelskiftet. Min Àr dock frÄn 2012 sÄ samma Är de gick över till keramiska modellen 114060.Apsnygg, Àr det en 11610? (enda subreferensen jag kan....)
Vilka Àr de första intrycken och vilka referenser har du haft tidigare?Haha nÀ 11610 Àr ingen sub ref. Du syftar pÄ 16610 / 116610. 16610 Àr dock varianten med datum och 116610 Àr varianten med datum men nyare med keramisk bezel och maxi case lik din batman. Min Àr en 14060m. M'et lades till efter att de uppgraderade urverket runt sekelskiftet. Min Àr dock frÄn 2012 sÄ samma Är de gick över till keramiska modellen 114060.
Av just sub har jag bara Àgt 14060m. Dock sÄlde jag och köpte nu tillbaka en i bÀttre skick. Supernöjd, kunde Àven tÀnka mig en 16610 men har ett par andra rollar med datumbubbla sÄ kÀndes kul utan. SÄg att du införskaffat en tritium 16610, riktigt finVilka Àr de första intrycken och vilka referenser har du haft tidigare?
Ah förstÄr, dom Àr riktigt bra!Av just sub har jag bara Àgt 14060m. Dock sÄlde jag och köpte nu tillbaka en i bÀttre skick. Supernöjd, kunde Àven tÀnka mig en 16610 men har ett par andra rollar med datumbubbla sÄ kÀndes kul utan. SÄg att du införskaffat en tritium 16610, riktigt fin
16610 var det ju Fort och fel. Det Àr snyggt utan datum - den dÀr cyklopen Àr faktiskt inte helt sjÀlvklar...pÄ nÄgon modell IMHO.Haha nÀ 11610 Àr ingen sub ref. Du syftar pÄ 16610 / 116610. 16610 Àr dock varianten med datum och 116610 Àr varianten med datum men nyare med keramisk bezel och maxi case lik din batman. Min Àr en 14060m. M'et lades till efter att de uppgraderade urverket runt sekelskiftet. Min Àr dock frÄn 2012 sÄ samma Är de gick över till keramiska modellen 114060.
Fram med vÀrmepistol och morakniv sÄ blir Àven din batman utan bubbla16610 var det ju Fort och fel. Det Àr snyggt utan datum - den dÀr cyklopen Àr faktiskt inte helt sjÀlvklar...pÄ nÄgon modell IMHO.
Bra, ska övervÀga det.... nej jag tror den fÄr sitta kvarFram med vÀrmepistol och morakniv sÄ blir Àven din batman utan bubbla
Skick före datums vara eller icke vara imo.Ah förstÄr, dom Àr riktigt bra!
Jag var ocksÄ lite sugen pÄ nÄgot utan bubbla, blir inte alltid som man tÀnkt
Tack!
Ja det Àr vÀl sÄ, Àven svÄrt att motstÄ vissa chanser som kommer upp.Skick före datums vara eller icke vara imo.
Lugn nu! Att bara lyfta den frÄn silkeskudden ut ur kassaskÄpet Àr ett stort steg för @Knutte75Fram med vÀrmepistol och morakniv sÄ blir Àven din batman utan bubbla
Hahaha! Om ni bara visste, den har varit bÄde i VÀrnamo och Ullinge (!) i veckan och gÄr det som tÀnkt ska den till Malmö imorgon. SÄ det sÄ, YOLOLugn nu! Att bara lyfta den frÄn silkeskudden ut ur kassaskÄpet Àr ett stort steg för @Knutte75
SpÀnnande! Dela gÀrna med dig av resan i denna trÄd https://klocksnack.se/threads/owg-pÄ-resa.160456/Hahaha! Om ni bara visste, den har varit bÄde i VÀrnamo och Ullinge (!) i veckan och gÄr det som tÀnkt ska den till Malmö imorgon. SÄ det sÄ, YOLO
Oj Malmö sÄ dÄ har den snart varit nere pÄ kontinenten och snurrat ocksÄ, inte illa. Vart Ullinge nu ligger har jag ingen aning om men exotiskt lÄter det.Hahaha! Om ni bara visste, den har varit bÄde i VÀrnamo och Ullinge (!) i veckan och gÄr det som tÀnkt ska den till Malmö imorgon. SÄ det sÄ, YOLO
Kollade trÄden och fick svÄr prestationsÄngest - kan ju inte gÀrna lÀgga upp en resa till Ullinge VÀrdshus nÀr du Äker till Capri?!?SpÀnnande! Dela gÀrna med dig av resan i denna trÄd https://klocksnack.se/threads/owg-pÄ-resa.160456/
Kom igen Ullinge vÀrldshus ser ju ut som Sveriges lake ComoKollade trÄden och fick svÄr prestationsÄngest - kan ju inte gÀrna lÀgga upp en resa till Ullinge VÀrdshus nÀr du Äker till Capri?!?
Batmanen vÀger upp mellanskillnaden!Kollade trÄden och fick svÄr prestationsÄngest - kan ju inte gÀrna lÀgga upp en resa till Ullinge VÀrdshus nÀr du Äker till Capri?!?