• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UrSnyggt - en podd med klockan i fokus och livet i periferin

Syftar du på ploprofen? Den var lite otippad, snabbt in snabbt ut? 😅
Tveksamt, ser ut som ett försök på en side huslte ;)
Har väldigt svårt att se Björn köpa följande band ( 😅 ) :
1647971497586.png

Visserligen OT men man vet f ö att man är helt störd när man kikar på en trailer på Netflix för en rulle som verkar sådär typ 4 av 10, men bestämmer sig för att kolla eftersom den visar en Cartier Santos-Dumont i närbild.... 😳
Men lite mer OT är att jag idag körde ett snabbt test av S-D för första gången efter OWG failen förra veckan och inser "too soon" och slängde av mig den lika snabbt som en brännnässla en varm sommardag. 😬
....lugn, lugn den kommer att stanna. Måste bara komma över Mars lite nu känner jag.

Fresta mig inte! 😬💸🙈

Visserligen OT men man vet f ö att man är helt störd när man kikar på en trailer på Netflix för en rulle som verkar sådär typ 4 av 10, men bestämmer sig för att kolla eftersom den visar en Cartier Santos-Dumont i närbild.... 😳
Haha vafan! Inte då! jag pausar alltid filmer och förklarar för min familj om det är en klocka jag känner igen i bild, helt normalt 🐣 (om jag inte känner igen brukar jag ta upp mobilen o googla och förklara i nästa scen)

Fresta mig inte! 😬💸🙈

Haha vafan! Inte då! jag pausar alltid filmer och förklarar för min familj om det är en klocka jag känner igen i bild, helt normalt 🐣 (om jag inte känner igen brukar jag ta upp mobilen o googla och förklara i nästa scen)
Näe det fungerade inte, filmen var typ -1 av 10 och det visades bara en Explorer eller OP liknande i början. Livet är för kort....

Var det en gravöl över Rollen? Visst var det så att du sålde den nu @Olpes? Nytt på väg in? :)
Hunnit med att köpa och sälja 214270, 114270, svart 16570 samt sålt och köpt tillbaka min 16014. Blivit ett himla testande och flippande de senaste månaderna. Rollen på bilden är Cosmos nya 124270. Jag har kvar min vita 16570 och 16014, men nytt är även på G 👍

Herregud att du bara orkar hålla det tempot, blir alldeles matt bara av att läsa om det ju :) Men det är roligt att följa resan från sargen så att säga. Keep it up!

Herregud att du bara orkar hålla det tempot, blir alldeles matt bara av att läsa om det ju :) Men det är roligt att följa resan från sargen så att säga. Keep it up!
Här gäller det att hänga med i svängarna :)
Har du något nytt på span nu ?
Ska bli intressant att höra Watchbys intryck om Shellback inom en snar framtid.

Här gäller det att hänga med i svängarna :)
Har du något nytt på span nu ?
Ska bli intressant att höra Watchbys intryck om Shellback inom en snar framtid.
Håller med 👍 Jag går och lurar på om Batman ska få vara kvar eller om han ska bli utemöbler och en Tudor GMT, typ 😂 Vi får se. Och Malms kommande automater lockar också. Stay tuned. Snygg Explorer förresten 👌

• Like
Reactions: iko
Håller med 👍 Jag går och lurar på om Batman ska få vara kvar eller om han ska bli utemöbler och en Tudor GMT, typ 😂 Vi får se. Och Malms kommande automater lockar också. Stay tuned. Snygg Explorer förresten 👌
Jag förstår tänket.
Brukar finnas en del andra saker som man kan lägga slantarna på.
Du får ju ex 15 Malm för en Batman ;)

Appropå just det så fick jag ett gott intryck av grundaren och ägaren till Malm och företagsfilosofin. Trevlig intervju 👍

Jo man tackar, har ju väntat på en Explorer ett tag och plötsligt händer det likt en trisslott :)
Bild.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp