Olpes
Silver
Tveksamt, ser ut som ett försök på en side huslteSyftar du på ploprofen? Den var lite otippad, snabbt in snabbt ut?
Har väldigt svårt att se Björn köpa följande band ( ) :
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tveksamt, ser ut som ett försök på en side huslteSyftar du på ploprofen? Den var lite otippad, snabbt in snabbt ut?
Haha ja den var speciell… rysk caviar?Tveksamt, ser ut som ett försök på en side huslte
Tveksamt, ser ut som ett försök på en side huslte
Haha, man kan väl försöka!? Njae, den var en del i en deal med en kompis kan man säga. Dock inget för en kille med 16,5 cm handleder kan jag meddelaHar du gått och blivit klockhandlare @Knutte75?
Haha, ni är bara avis!Haha ja den var speciell… rysk caviar?
Testade @burners som är lite äldre och mindre(?). Sitter bättre på honom än på mig men satt ändå förvånansvärt braHaha, man kan väl försöka!? Njae, den var en del i en deal med en kompis kan man säga. Dock inget för en kille med 16,5 cm handleder kan jag meddela
Passar bra i Oligarch tiderHaha ja den var speciell… rysk caviar?
Ja den har ju inga luggar vilket är bra. Men bredden, den bredden...Testade @burners som är lite äldre och mindre(?). Sitter bättre på honom än på mig men satt ändå förvånansvärt bra
Bojkott, vi får anmäla annonsenPassar bra i Oligarch tider
Man ska ha bredd i en klocksamlig. Den är skitsnygg. Lite sugen blir manJa den har ju inga luggar vilket är bra. Men bredden, den bredden...
Kom och köp!Man ska ha bredd i en klocksamlig. Den är skitsnygg. Lite sugen blir man
Fresta mig inte!Kom och köp!
Haha vafan! Inte då! jag pausar alltid filmer och förklarar för min familj om det är en klocka jag känner igen i bild, helt normalt (om jag inte känner igen brukar jag ta upp mobilen o googla och förklara i nästa scen)Visserligen OT men man vet f ö att man är helt störd när man kikar på en trailer på Netflix för en rulle som verkar sådär typ 4 av 10, men bestämmer sig för att kolla eftersom den visar en Cartier Santos-Dumont i närbild....
Näe det fungerade inte, filmen var typ -1 av 10 och det visades bara en Explorer eller OP liknande i början. Livet är för kort....Fresta mig inte!
Haha vafan! Inte då! jag pausar alltid filmer och förklarar för min familj om det är en klocka jag känner igen i bild, helt normalt (om jag inte känner igen brukar jag ta upp mobilen o googla och förklara i nästa scen)
Får bara gratulera till två vansinnigt snygga klockor. Båda värda en episk lavett.
Dumonten är riktigt bra.Får bara gratulera till två vansinnigt snygga klockor. Båda värda en episk lavett.
Var det en gravöl över Rollen? Visst var det så att du sålde den nu @Olpes? Nytt på väg in?
Hunnit med att köpa och sälja 214270, 114270, svart 16570 samt sålt och köpt tillbaka min 16014. Blivit ett himla testande och flippande de senaste månaderna. Rollen på bilden är Cosmos nya 124270. Jag har kvar min vita 16570 och 16014, men nytt är även på GVar det en gravöl över Rollen? Visst var det så att du sålde den nu @Olpes? Nytt på väg in?
Här gäller det att hänga med i svängarnaHerregud att du bara orkar hålla det tempot, blir alldeles matt bara av att läsa om det ju Men det är roligt att följa resan från sargen så att säga. Keep it up!
Mycket intressant och bra avsnitt!Kolla här då! Nya avsnittet med kanonbra intervju med Marcus Malm från Malm Watches! Mycket nöje!
49. Ursnyggt - Malm, intervju med grundaren Marcus
UrSnyggt - Med klockan i fokus och livet i periferin · Episodeopen.spotify.com
Not our finest hour, kan hålla med om det. Vi var "in the zone" helt enkelt Vi ska skärpa oss.Skäms! Marcus på MALM säger att han pluggat i Malmö och ni missar guldläget för ordvits… Är ni verkligen äkta Göteborgare?
Håller med Jag går och lurar på om Batman ska få vara kvar eller om han ska bli utemöbler och en Tudor GMT, typ Vi får se. Och Malms kommande automater lockar också. Stay tuned. Snygg Explorer förrestenHär gäller det att hänga med i svängarna
Har du något nytt på span nu ?
Ska bli intressant att höra Watchbys intryck om Shellback inom en snar framtid.
Tack för det Så kände vi ocksåMycket intressant och bra avsnitt!
Man blir helt klart sugen på att testa en malm framöver
Jag förstår det när ni fick klämma å känna på flertalet av Malms modeller Jag har varken klämt eller sett nån irl men ni sa att de var bättre irl så jag skyller på er om så inte är falletTack för det Så kände vi också
Helt okej, är du inte nöjd köper vi dem ;-)Jag förstår det när ni fick klämma å känna på flertalet av Malms modeller Jag har varken klämt eller sett nån irl men ni sa att de var bättre irl så jag skyller på er om så inte är fallet
Jag förstår tänket.Håller med Jag går och lurar på om Batman ska få vara kvar eller om han ska bli utemöbler och en Tudor GMT, typ Vi får se. Och Malms kommande automater lockar också. Stay tuned. Snygg Explorer förresten