• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UrSnyggt - en podd med klockan i fokus och livet i periferin

Knutte75

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Trevligt avsnitt. Håller med angående länk och clasp på chronomaster sport. Man skulle kunna snacka bort var inspirationen kommer ifrån när det gäller klockan i sig, men när länk och clasp är en direkt kopia blir det svårt att motivera att allt inte är ett väldigt medvetet försök att rida gratis på Daytonas hype.
Tack och helt enig. Det är liksom synd att de inte vågar stå lite mer på egna ben. Hade räckt med ett par små justeringar så hade de sluppit hela diskussionen. Ja ja, 1/10 sek är ändå coolt 😎
 

Tokka

Panerai
2-Faktor
Då så, vi stramade upp oss och fick ihop ett gött sommaravsnitt (om vi får säga det själva). Trevlig lyssning :)

Trevligt och efterlängtat avsnitt, kul att ni snackade om Zenith!
Har länge varit väldigt insnöad på en Chronomaster Original men när jag provade den och Sporten så fastnade jag totalt för sporten istället. Tyvärr var inte ekonomin lika sugen på att slå till just nu.

Bjuder på en halvtaskig bild som jag tidigare la upp i Zenith tråden
074C965B-FF05-4FB7-9970-733DA1FDEFF3.jpeg
 

Knutte75

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Trevligt och efterlängtat avsnitt, kul att ni snackade om Zenith!
Har länge varit väldigt insnöad på en Chronomaster Original men när jag provade den och Sporten så fastnade jag totalt för sporten istället. Tyvärr var inte ekonomin lika sugen på att slå till just nu.

Bjuder på en halvtaskig bild som jag tidigare la upp i Zenith tråden
074C965B-FF05-4FB7-9970-733DA1FDEFF3.jpeg
Förstår läget. Har själv spanat in den med ljus tavla, men den här är ju också magnifik! Kul att du gillade lyssningen!
 

Knutte75

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Lovar en volt med 🦇, kommer inom kort 👍 Kan också meddela att 10by inte fegar utan senast idag satte ett battle scar på ena luggen på Polar medelst båtankare 😳🙈 Följ gärna vår tagg #ODW30 på Insta så får ni se mer av vårt extremsportande mm 👍
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Fick bli ett action-foto när dottern klättrar på mig :D klockan är för övrigt helt insmetad med faktor 50.
Härligt att det är fler än jag som oroar mig för det 😂. Man vill ju inte få en fläckig klocka 😝
Fyller på med lite mindre action men fortfarande en fullt kvalificerad badbild
Kan vara nog så utmanande med barn i närheten.
Verkar tomt från @Knutte75 och @Watchby10 . De sitter väl hemma i skuggan och polerar boetterna. 😂
 

Knutte75

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Härligt att det är fler än jag som oroar mig för det 😂. Man vill ju inte få en fläckig klocka 😝

Kan vara nog så utmanande med barn i närheten.
Verkar tomt från @Knutte75 och @Watchby10 . De sitter väl hemma i skuggan och polerar boetterna. 😂
CDB30A67-A6B5-4A05-9AA7-85DD49BADDF5.jpeg

Åkte zipline och klängde i träd med 356 idag. Vad säger ni nu då?!? Visserligen lite skyddad av lång handske. Men ändå! 😅
 
Topp