Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska lyssna efter frukostDå så, dags att få lite fart i denna tråd igen?!
Börja med att lyssna på detta:
Och kom gärna med feedback/åsikter Trevlig lyssning!
Trevliga köp! Har varit lite väl tyst i tråden det senaste, kul att det händer något igen
Instämmer helt med ovan. Måste säga att det var förvånande att man missar Cartier och Santos Dumont när man pratar pilotklockor och armbandsur. Bakläxa grabbar!Ser verkligen fram emot er take på ett Cartieravsnitt.
Haha, vi har koll på den, men man kan inte få med allt. Vi nämnde åtminstone länken med skruvarna när vi pratade länkar?! Du får hålla dig till Cartieravsnittet - då får du ditt lystmäte!Instämmer helt med ovan. Måste säga att det var förvånande att man missar Cartier och Santos Dumont när man pratar pilotklockor och armbandsur. Bakläxa grabbar!
Mycket annat nu ett tag. Nu växlar vi upp inför sommaren - tiden på året då uren syns som bäst och mestTrevliga köp! Har varit lite väl tyst i tråden det senaste, kul att det händer något igen
Speedmaster en dröm för mig
Informativt och roligt avsnitt. Mycket uppskattat!Då så, dags att få lite fart i denna tråd igen?!
Börja med att lyssna på detta:
Och kom gärna med feedback/åsikter Trevlig lyssning!
Tackar tackar, det värmer Coming up: Cartier!Informativt och roligt avsnitt. Mycket uppskattat!
Keep up the good work pöjkar.
Ni gick verkligen all-in med ljudeffekter och allt i börjanJaha, det vart inte Cartier utan mer rymd:
Så kan det gå. Kul hade vi i alla fall, hoppas det hörs!
Fastnade på alla snobben referenser och tänkte på min favvo, astronauternas roliga mössor "snoopy cap"Jaha, det vart inte Cartier utan mer rymd:
Så kan det gå. Kul hade vi i alla fall, hoppas det hörs!
Inte världens lättaste plagg att bära på ett värdigt sätt?!Fastnade på alla snobben referenser och tänkte på min favvo, astronauternas roliga mössor "snoopy cap"
Inte världens lättaste plagg att bära på ett värdigt sätt?!
En klassiskt musikquizhatt!Inte världens lättaste plagg att bära på ett värdigt sätt?!
Se där ja - lever du Cosmo? Vilken skönhet, 10by är grön (inte blå) av avund då han inte fått sin än...Blått är flott
In med lite gästintervjuer nu framledes vetja så att det blir lite dynamik i podden.
Den är riktigt fin! Har hört att kronan ska vara lite svajig i utdraget läge, hur upplever du den?Blått är flott
In med lite gästintervjuer nu framledes vetja så att det blir lite dynamik i podden.
Tycker jag ej att min krona är.Den är riktigt fin! Har hört att kronan ska vara lite svajig i utdraget läge, hur upplever du den?
Skönt att höra, får hoppas på att det rör sig om ett litet gäng måndagsex och att det är lättfixatTycker jag ej att min krona är.
Som helhet är jag mycket nöjd.
Claspen är lite otymplig men trots det så sitter den bekvämt.
Smidigt också att kunna snabbjustera storleken utan att behöva ta av sig klockan.
Däremot så hade det varit önskvärt om justeringen i låset hade kunnat dolts lite snyggare på insidan eller något.
Men det är väl kanske tänkt att vara mer som en dykarförlängning även om jag ser det mer som en on the fly justering.
För hur många dyker egentligen med sina klockor, förutom @Knutte75
Det är lite väl mycket utrymme mellan clasp och länk men det stör mig icke.
Funktionen överväger det hela.
Länken reflekterar ljuset på ett riktigt snyggt sätt och den blåa metallic liknande tavlan varierar mellan svart och blått och ger en bra kontrast med vridringen som är lite mörkare.
Överlag så tycker jag att finishen är schysst för prisklassen.
Känns som en trevlig sommarklocka
Måndags’ex menar du?Skönt att höra, får hoppas på att det rör sig om ett litet gäng måndagsex och att det är lättfixat
Eller så hade dom lite roligt under tillverkningen…Måndags’ex menar du?