Skämt åt sido så lockar en catalina i brons eller nya airwolf viggen med sellita verk i rätt rejält! Frågan är bara vilken baraHelt okej, är du inte nöjd köper vi dem ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skämt åt sido så lockar en catalina i brons eller nya airwolf viggen med sellita verk i rätt rejält! Frågan är bara vilken baraHelt okej, är du inte nöjd köper vi dem ;-)
Men bra avsnitt annars! Trevlig intervjuNot our finest hour, kan hålla med om det. Vi var "in the zone" helt enkelt Vi ska skärpa oss.
Tackar tackarTrevligt avsnitt, Grymt jobbat pojkar!
Inte alls efter. Alla kan inte hinna lyssna första dagen Tack och gött att du gillade detLite efter på bollen men bra avsnitt och skönt tugg. Inte riktigt min typ av klockor (förutom Commander) men kan definitivt uppskatta entreprenörskapet i det hela.
Skoj!
Svårt val. Catalinan är sjukt snygg men man vill ju egentligen ha automat... En av varje?Skämt åt sido så lockar en catalina i brons eller nya airwolf viggen med sellita verk i rätt rejält! Frågan är bara vilken bara
Låter väldigt sunt tycker jag,varför krångla till det?Svårt val. Catalinan är sjukt snygg men man vill ju egentligen ha automat... En av varje?
Svårt val. Catalinan är sjukt snygg men man vill ju egentligen ha automat... En av varje?
Snart har ni väl en Catalina i brons med automatiskt urverk, bästa av två världarLåter väldigt sunt tycker jag,varför krångla till det?
Trevligt avsnitt, har själv även varit där..blev då köp av en ny klocka. Tyvärr störde jag mig extremt mycket på att baklocket med text var snett så min klocka som jag köpte åkte tyvärr snabbt vidare. Sedan så skall man ha öppen glasbaksida som de har på Airwolf så behöver man jobba mer med estistiken (enligt mig).Kolla här då! Nya avsnittet med kanonbra intervju med Marcus Malm från Malm Watches! Mycket nöje!
49. Ursnyggt - Malm, intervju med grundaren Marcus
UrSnyggt - Med klockan i fokus och livet i periferin · Episodeopen.spotify.com
Tackar tackar, riktigt kul att höra! Och den där ser ju onekligen ut att "ticka alla boxar"Snart har ni väl en Catalina i brons med automatiskt urverk, bästa av två världar
Och tack @Knutte75 för ett riktigt bra podd-avsnitt, hade inte hittat till er podd tidigare, men denna intervju med Malm lockade! Lär bli att lyssna på många fler avsnitt framöver
Tack för det, vi knegar vidare med små inkrementella förbättringar längs vägenTrevligt avsnitt, har själv även varit där..blev då köp av en ny klocka. Tyvärr störde jag mig extremt mycket på att baklocket med text var snett så min klocka som jag köpte åkte tyvärr snabbt vidare. Sedan så skall man ha öppen glasbaksida som de har på Airwolf så behöver man jobba mer med estistiken (enligt mig).
ni grabbar på Ursnyggt är verkligen helt rätt i er podd. Ändra er inte
Du menar Rolex och Tudors? Det kan du tro att det kommer. Vi bokstavligen bubblar av åsikter, som vanligt Ska försöka få till det innan hypen hunnit lägga sig. Vi har även lite om Moonswatch som vi redan bandat som ligger och gottar till sig... Stay tuned!Hade varit kul med ett avsnitt där ni går igenom de nya släppen, men det kanske ni redan har planerat?
Finns ju lite allt möjligt skoj, GS, Cartier osv. Men vill gärna ha en lång utläggning om Rolex felvända GMTDu menar Rolex och Tudors? Det kan du tro att det kommer. Vi bokstavligen bubblar av åsikter, som vanligt Ska försöka få till det innan hypen hunnit lägga sig. Vi har även lite om Moonswatch som vi redan bandat som ligger och gottar till sig... Stay tuned!
Killgissning bonanza m a oFinns ju lite allt möjligt skoj, GS, Cartier osv. Men vill gärna ha en lång utläggning om Rolex felvända GMT
Den kommer att komma upp, det vågar jag lova...Finns ju lite allt möjligt skoj, GS, Cartier osv. Men vill gärna ha en lång utläggning om Rolex felvända GMT
Ni levererar som vanligt!Den kommer att komma upp, det vågar jag lova...
Hallå där?! Nu blev vi kränkta...och nu gick det över igen Vi ska läsa på, lagom mycket som vanligt.Killgissning bonanza m a o
(j/k).
Blir grymt! Ser fram emot det.Hallå där?! Nu blev vi kränkta...och nu gick det över igen Vi ska läsa på, lagom mycket som vanligt.
Jodå, men vi anser nog att vi har radioutseende och gör oss bäst i det mediet Skämt åsido, vi diskuterar det då och då, men som läget är nu med jobb och andra intressen så känner vi att insatsen avseende tid skulle bli för stor. Skulle vi göra det vill vi ju utnyttja bildmediet till fullo och inte bara spela in två tjommar som sitter och snackar liksom - det klarar ni er nog utan. Men inget är skrivet i stenNi har inte funderat på att spela in video också?
Håller med. Drog tillbaka min Malm Dalton 2 från försäljning pga avsnittet.Nyss lyssnat på senaste avsnittet, bäst hittills! mycket trevlig intervju och man blev ju inte mindre sugen på en Malmklocka nu, får dock nöja mig med att kolla på polarens två Malmklockor så länge
Vi bugar och bockar Och kämpar på med balansenVäl värt tiden att lyssna på er podd killar! Och så vet vi verkligen hur man ska balansera precis på gränsen till att ni blir jobbigt snackiga, men precis, precis utan att gå över på fel sida. Bortsett från det där med klockorna är det nog det jag är mest imponerad av!
Tack för att ni förgyller mina morgon-promenader!
Coolt! In & köp!Er podd är en stor fara för mig och min plånbok!
Senaste avsnittet var kanon från Linköping!
Btw min farfar var med o byggde tunnan! Så älskar historian bakom alla plan o så