Vaddå? Det räknas väl?!Nice try!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vaddå? Det räknas väl?!Nice try!
Halv poäng på den. Du kan ju ha suttit i trädgården och dragit på dig handskar och tagit bilden . Ser ingen zip line. Däremot blir det klara plus poäng för Explorer II eller GMT i ordentlig action.Vaddå? Det räknas väl?!
Halv poäng på den. Du kan ju ha suttit i trädgården och dragit på dig handskar och tagit bilden . Ser ingen zip line. Däremot blir det klara plus poäng för Explorer II eller GMT i ordentlig action.
Jäklar vad din trädgård är högt upp
Nog händer det ibland att man badar med annat än Casioak..Utmaning till alla ursnyggt lyssnare. Visa att ni inte är några safe queens
Bra där! Den där är läcker!Nog händer det ibland att man badar med annat än Casioak..
Absolut läcker, men hoppas inte den läckerBra där! Den där är läcker!
Så skall det se ut, dessa pjäser skall användas fullt utNog händer det ibland att man badar med annat än Casioak..
Kallt ute nu. Och kallt i vattnet Återkommer inom kort hoppas jag
Föredömligt, du har ju koll på detta!Alltid snack om att matcha klockan med kläderna. Så här ni menar?
Äh sånt där match tjafs.Föredömligt, du har ju koll på detta!
Kan ligga något i detAtt hävda att "det är kul med kontrast" är bara brist på intresse och engagemang, hävdas det med bestämdhet från "Ursnyggtstudion"
Där måste jag hålla med. Söt eller bräckt vatten fungerar inte riktigt.Passar på att dubbel, eller kanske t.o.m. trippelpostar i denna tråden.
Exp1 är URsnygg i saltvatten
Där måste jag hålla med. Söt eller bräckt vatten fungerar inte riktigt.
Om du vill ha hjälp att komma i vattnet så är det bara att säga tillHaha! Jag får helt enkelt ta mig till den knugliga huvudstaden och utreda saken
Om du vill ha hjälp att komma i vattnet så är det bara att säga till
Vänta? Blanda inte in mig i själva badandet Det är sjukt kallt!!TILL Vi kan satsa på ett tandem hopp
Vänta? Blanda inte in mig i själva badandet Det är sjukt kallt!!
Skämt åsido, så har du vägarna förbi så får du hojta till!
Känns ändå bättre med skinhandskar än svart latexLyssnade på senaste avsnittet. Underhållande som vanligt och kul med lite mode.
Något som verkar vara modernt är att man mitt i sommaren har skinnhandskar på sig när man fotograferar sin klocka för säljesannons.
-Ja jag tog precis ut den ur frysen så det är nog bäst att ha skinnhandskar på sig.
Skojar lite bara. ser fram emot nästa avsnitt.
Låter som att du kikat in på Jälmers Urs annonser? Han har en fäbless för att ha skinnhandskar på annonserna. Väldigt oklart varförLyssnade på senaste avsnittet. Underhållande som vanligt och kul med lite mode.
Något som verkar vara modernt är att man mitt i sommaren har skinnhandskar på sig när man fotograferar sin klocka för säljesannons.
-Ja jag tog precis ut den ur frysen så det är nog bäst att ha skinnhandskar på sig.
Och nu inser jag att du drev med 10by - hade inte sett hans annons Ska ta upp detta med honom. Känns som lite osund beundran av en Uraffär i Borås och dess ägare, men vi ska nog reda ut det helaLyssnade på senaste avsnittet. Underhållande som vanligt och kul med lite mode.
Jag förstod i alla fall ironin . Den dagen var det sjukt kallt ute så handskarna var ett måsteOch nu inser jag att du drev med 10by - hade inte sett hans annons Ska ta upp detta med honom. Känns som lite osund beundran av en Uraffär i Borås och dess ägare, men vi ska nog reda ut det hela
Sjukt kallt?! Ser ju ut som en soffa i bakgrunden. Bor du i en igloo?Den dagen var det sjukt kallt ute så handskarna var ett måste