• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UrSnyggt - en podd med klockan i fokus och livet i periferin

Halv poäng på den. Du kan ju ha suttit i trädgården och dragit på dig handskar och tagit bilden 😝. Ser ingen zip line. Däremot blir det klara plus poäng för Explorer II eller GMT i ordentlig action. 🫣
1AB71B07-A7AA-4DD3-B361-5B1D956EE4C9.jpeg

😅👍

Att hävda att "det är kul med kontrast" är bara brist på intresse och engagemang, hävdas det med bestämdhet från "Ursnyggtstudion" :)

Lyssnade på senaste avsnittet. Underhållande som vanligt och kul med lite mode.
Något som verkar vara modernt är att man mitt i sommaren har skinnhandskar på sig när man fotograferar sin klocka för säljesannons.
-Ja jag tog precis ut den ur frysen så det är nog bäst att ha skinnhandskar på sig.
Skojar lite bara. ser fram emot nästa avsnitt.

Något som verkar vara modernt är att man mitt i sommaren har skinnhandskar på sig när man fotograferar sin klocka för säljesannons.
-Ja jag tog precis ut den ur frysen så det är nog bäst att ha skinnhandskar på sig.
Känns ändå bättre med skinhandskar än svart latex 😳

Låter som att du kikat in på Jälmers Urs annonser? 😅 Han har en fäbless för att ha skinnhandskar på annonserna. Väldigt oklart varför 🤔

Och nu inser jag att du drev med 10by - hade inte sett hans annons 😅😅😅 Ska ta upp detta med honom. Känns som lite osund beundran av en Uraffär i Borås och dess ägare, men vi ska nog reda ut det hela 😉

Tillbaka
Topp