• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UrSnyggt - en podd med klockan i fokus och livet i periferin

Nytt avsnitt ute nu!
In och lyssna på svamlet vettja! ❤️

Tips, @Kreacon gör riktigt schyssta klockställ helt i trä, dessutom en väldigt trevlig fyr att ha att göra med ✌🏼
Har ett klockställ som jag köpte från den trevliga Kreacon som ej används.
Kan skickas mot fraktkostnad och valfritt belopp till BCF, min stora dag eller liknande välgörande ändamål :)
Hörde i podden att Watchby10 är på jakt efter ett.
1616939846436.jpeg

Senast ändrad:
Har ett klockställ som jag köpte från den trevliga Kreacon som ej används.
Kan skickas mot fraktkostnad och valfritt belopp till BCF, min stora dag eller liknande välgörande ändamål :)
Hörde i podden att Watchby10 är på jakt efter ett.
1616939846436.jpeg
Snyggt! Skicka gärna ditt Swish i PM och så slänger jag in ett par hunkor till BCF direkt 👍

• Like
Reactions: v0n
Nytt avsnitt med lite nytt upplägg ute nu - allas vår Cosmo får sträcka ut i etern och jag och Watchby10 gör en snabb genomgång av de nya Tudorsläppen. Mycket nöje!

Tack ska ni ha för ett lättsamt och trevligt avsnitt. Jag kände mig som hemma och väl omhändertagen :)
Gillade Tudor tugget om nysläppen inledningsvis.

Jag passar även på att helgardera och reservera mig för ev felsägningar från min sida under avsnittets gång 🤓

Senast ändrad:
Tack för en bra pod och fint nytt avsnitt!
Toppen att det blev lite längre och även kul med gäst 👍
Jag har kört alla era avsnitt (minst en gång 😂). Mixa och matcha var kanon, kanske dags för en uppföljare med vårens färger och trender?!

Tack för en bra pod och fint nytt avsnitt!
Toppen att det blev lite längre och även kul med gäst 👍
Jag har kört alla era avsnitt (minst en gång 😂). Mixa och matcha var kanon, kanske dags för en uppföljare med vårens färger och trender?!
Tack för den fina feedbacken! Och imponerande att du står ut med oss, inte bara en, utan tom TVÅ gånger per avsnitt! :)
Håller helt med om att vi måste tillbaka till modevinkeln. Det är så trist med kläder nu bara när man inte har någon användning för dem på hemmakontoret, men vi får peppa upp oss och köra ändå! Håll ögon och öron öppna.

Trevligt avsnitt och kul att höra @Cosmo i etern, nyktert resonemang kring det mesta faktiskt, snyggt 👍🏼
Cosmo, har du kikat upp Halios?
7c3072e984f639a10235eddbfa9c55d8.jpg

Halios-Seaforth-2.jpg

photo-apr-07-7-57-36-pm-jpg.15814131
Tack för din feedback Von :)
Har aldrig kikat på Halios faktiskt men jag gillar den där översta gulingen skarpt.
Snygg och stilren.
Vad är det för diameter på den ?

• Like
Tack för din feedback Von :)
Har aldrig kikat på Halios faktiskt men jag gillar den där översta gulingen skarpt.
Snygg och stilren.
Vad är det för diameter på den ?
Stekheta just nu och ganska svåra att få tag på men den som söker den finner 😁
Fairwind 39 och Universa 38 så kanske lite större än din preferens men hårda mått på pappret stämmer som du vet inte alltid överens med verkligheten.

Edit: Seaforth på bilden är jag osäker på så säger inget 🤐

Senast ändrad:
Stekheta just nu och ganska svåra att få tag på men den som söker den finner 😁
Fairwind 39 och Universa 38 så kanske lite större än din preferens men hårda mått på pappret stämmer som du vet inte alltid överens med verkligheten.
Ja 38-39 kan absolut funka beroende på boettens utformning med luggar osv.
Problemet blir väl i vanlig ordning att man inte har möjlighet att prova innan köp.
Men man lär ju våga och köpa en lott för att kunna vinna :)

• Like
Ja 38-39 kan absolut funka beroende på boettens utformning med luggar osv.
Problemet blir väl i vanlig ordning att man inte har möjlighet att prova innan köp.
Men man lär ju våga och köpa en lott för att kunna vinna :)
Japp, det är dessvärre baksidan med vissa mindre kända tillverkare, ibland blir det bra ibland inte. Lite halva nöjet iofs att testa grejer som inte "alla andra" har
(tycker jag) 🙂

Japp, det är dessvärre baksidan med vissa mindre kända tillverkare, ibland blir det bra ibland inte. Lite halva nöjet iofs att testa grejer som inte "alla andra" har
(tycker jag) 🙂
Håller med.
Det är en desto större tjusning med det här intresset dom gånger man kommer över något som är lite mer ovanligt.
Tack för tipsen :)

• Like
Tillbaka
Topp