Om möjligt...helt klart på!Hoppsan! Vi är visst fler KS:are i KBA (med omnejd) än jag trodde Fler intresserade?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om möjligt...helt klart på!Hoppsan! Vi är visst fler KS:are i KBA (med omnejd) än jag trodde Fler intresserade?
Jo, det är ju lättare när nån annan a) köper utrustning b) filmar c) redigerarJaha...nu kommer det smygande...
Ja det är dubbla känslorHärligt avsnitt som alltid
...men det här att FLYTTA FRÅN KUNGSBACKA!!!???
Vilka pjäser! Du måste vara super-VIP på Tudor hos din handlare?!?Kul avsnitt!
Ska bli intressant att se vad för nytt som kommer in under 2023 för er.
Jag gissar på att det ej kommer finnas någon Rolle kvar hos Ursnyggt gubbarna
Jag tror @Knutte75 att du kommer uppleva Tudor GMTn som stor och klossig men det är klart du ska prova för att stilla nyfikenheten.
Lever på hoppet om att det ska komma en sådan i BB58 format framledes.
Om det sker så
Bra tips till @Watchby10 ang TT Explorern.
Jag är dock själv nyfiken på BB36 i TT och med T-fit samt uppgraderat urverk så känns den som ett riktigt bra alternativ.
Dock lär Explorern hålla andrahandsvärdet bättre om det skulle vara en faktor.
Kan varmt rekommendera någon av dessa Tudors om nyfikenheten smyger sig på
Keep up the good work och God Fortsättning!
Det har varit gott om både Pelagos och Pro på begagnatmarknaden den senaste tiden.Vilka pjäser! Du måste vara super-VIP på Tudor hos din handlare?!?
Dessutom ligger det väl ett par P39 och Pro ute runt eller under list på K&S fortfarande?Det har varit gott om både Pelagos och Pro på begagnatmarknaden den senaste tiden.
Så ingen vip behövs för att köpa en till ett rimligt pris.
Har ej kikat på ett tag men det gjorde tidigare.Dessutom ligger det väl ett par P39 och Pro ute runt eller under list på K&S fortfarande?
JoråHar ej kikat på ett tag men det gjorde tidigare.
Hoppsan! Vi är visst fler KS:are i KBA (med omnejd) än jag trodde Fler intresserade?
Yrkeskriminella är inte välkomna
Tuffa tider kräver tuffa åtgärderYrkeskriminella är inte välkomna
Den duon är ju inte fel vi är väl flera som har samma duo eller hur @CosmoKul avsnitt!
Ska bli intressant att se vad för nytt som kommer in under 2023 för er.
Jag gissar på att det ej kommer finnas någon Rolle kvar hos Ursnyggt gubbarna
Jag tror @Knutte75 att du kommer uppleva Tudor GMTn som stor och klossig men det är klart du ska prova för att stilla nyfikenheten.
Lever på hoppet om att det ska komma en sådan i BB58 format framledes.
Om det sker så
Bra tips till @Watchby10 ang TT Explorern.
Jag är dock själv nyfiken på BB36 i TT och med T-fit samt uppgraderat urverk så känns den som ett riktigt bra alternativ.
Dock lär Explorern hålla andrahandsvärdet bättre om det skulle vara en faktor.
Kan varmt rekommendera någon av dessa Tudors om nyfikenheten smyger sig på
Keep up the good work och God Fortsättning!
Japp det är en trivsam duo som ska användas flitigtDen duon är ju inte fel vi är väl flera som har samma duo eller hur @Cosmo
Du har rätt, som oftast, men det ÄR ändå så att jag (motvilligt) tycker att Sinns enda nackdel just är höjden. Det är inget problem, men klockan hade varit ändå snyggare och välbalanserad om den varit 2 mm lägre Det är dock inget som skulle hindra mig från att testa en BB Pro...Funderade på reflektionen som ni hade angående BB Pro och tjockleken i avsnittet.
Kom att tänka på det @Knutte75 att din Sinn 356 är kortare lug to lug än Pro och snäppet högre tom.
Men den känns väl ej som en cylinder eller tunna på handleden ?
Jag tycker att Pro är en av dom mer bekväma dinkor jag haft och vare sig märker eller känner av tjockleken utan upplever den mer som välbalanserad.
Men smaken är väl delad där och just tjockleken har diskuterats flitigt i olika forum.
Känns som en rimlig ingång tycker jagYrkeskriminella är inte välkomna
Vi gillar det också. Tipsa gärna om ni har förslag på sköna individerSkulle vara trevligt med mer intervjuer, tycker det är det i särklass bästa avsnitten.
Kör ett västkustavsnitt tycker jag, @ArtVandelay och @SalvadorDali som verkade på.Vi gillar det också. Tipsa gärna om ni har förslag på sköna individer
+1 på denKör ett västkustavsnitt tycker jag, @ArtVandelay och @SalvadorDali som verkade på.
Kör ett västkustavsnitt tycker jag, @ArtVandelay och @SalvadorDali som verkade på.
Vet inte hur mycket jag har att komma med men jag dyker gärna upp för lite gött snack!+1 på den
I knowDu har rätt, som oftast, men det ÄR ändå så att jag (motvilligt) tycker att Sinns enda nackdel just är höjden. Det är inget problem, men klockan hade varit ändå snyggare och välbalanserad om den varit 2 mm lägre Det är dock inget som skulle hindra mig från att testa en BB Pro...