• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UrSnyggt - en podd med klockan i fokus och livet i periferin

När ska ni anordna nästa GTG?!?! Jag missade tyvärr förra gången då jag nyligen hade fått barn och sambon konstig nog inte var så pigg på att jag skulle springa iväg på en klockträff! Jag är lätt på att gå på en GTG nu när dottern är lite äldre!😁

Tjena, det ligger nog först på andra sidan nyåret tyvärr...vi har en hel del att göra på våra jobb för tillfället, och just nu är fokus på att åka upp till Stockholm time nästa helg. Kolla med sambon om hon släpper iväg dig så ses vi där ;-)

Tjena, det ligger nog först på andra sidan nyåret tyvärr...vi har en hel del att göra på våra jobb för tillfället, och just nu är fokus på att åka upp till Stockholm time nästa helg. Kolla med sambon om hon släpper iväg dig så ses vi där ;-)
Så långt bort!🙈🙁 Aja räkna in mig nästa gång det är iaf!😁
Tyvärr har jag andra planer den helgen som varit inplanerade sedan länge då sambon även tagit ledigt några dagar den veckan för att vi ska åka bort. Tror det hade varit lagom populärt om jag ställde in det för att åka till Stockholm och kolla på klockor😂 Då hade jag nog inte haft en sambo längre😆

Lyssnat✔️
Som alltid, roliga diskussioner och bra innehåll. Uppskattat av mig som inte hade tid att gå på eventet. Nästa gång får ni livestreama hela eventet.
Kanske med meta brillorna. 😉
Det vore något det! Vi lägger det i "hör vad du säger-mappen" :) Kul att du gillade avsnittet!

Nu väntar vi på nästa avsnitt! Det är ju månadens höjdpunkt att få lyssna på ett nytt avsnitt🙌 Jag har börjat lyssna om avsnitten men det är inte riktigt samma grej. Jag vill även ha en uppföljning på Ellas (tror jag hon hette?) klockintresse😊 Senast var hon inte nöjd med bandet på klockan. Har hon fått något nytt band? Kanske en helt ny klocka?

Ni behöver jobba lite på eran image som klockinfluencers och släppa avsnitten lite tätare inpå varandra😉

Nu väntar vi på nästa avsnitt! Det är ju månadens höjdpunkt att få lyssna på ett nytt avsnitt🙌 Jag har börjat lyssna om avsnitten men det är inte riktigt samma grej. Jag vill även ha en uppföljning på Ellas (tror jag hon hette?) klockintresse😊 Senast var hon inte nöjd med bandet på klockan. Har hon fått något nytt band? Kanske en helt ny klocka?

Ni behöver jobba lite på eran image som klockinfluencers och släppa avsnitten lite tätare inpå varandra😉
Haha! Vi har inga som helst ambitioner att vara klockinfluencers, men om någon kan inspireras av oss är det såklart kul :) Det är det här med att balansera jobb, familj och podd som ställer till det. Vi hade gärna släppt ett varannan vecka, men just nu får vi helt enkelt inte ihop det. Om allt går som det ska så bandar vi på söndag dock, så håll tummarna för ett matigt avsnitt på söndag kväll!

Haha! Vi har inga som helst ambitioner att vara klockinfluencers, men om någon kan inspireras av oss är det såklart kul :) Det är det här med att balansera jobb, familj och podd som ställer till det. Vi hade gärna släppt ett varannan vecka, men just nu får vi helt enkelt inte ihop det. Om allt går som det ska så bandar vi på söndag dock, så håll tummarna för ett matigt avsnitt på söndag kväll!
Det är ni, Teddy Baldassarre och Adrian Barker😉
Jag tycker ni ska säga upp er och gå all in som klockinfluencers, jag kan till och med låna er lite klockor som ni kan göra recensioner på😁 Det är roligt att lyssna på svenskar som pratar om klockor och att det inte bara pratas Patek, AP och RM klockor som för oss dödliga är omöjliga att kunna äga (tänk typ talking watches med Ed Sheeran & John Mayer).

Woho🙌 Då är måndagen räddad!

Det är ni, Teddy Baldassarre och Adrian Barker😉
Jag tycker ni ska säga upp er och gå all in som klockinfluencers, jag kan till och med låna er lite klockor som ni kan göra recensioner på😁 Det är roligt att lyssna på svenskar som pratar om klockor och att det inte bara pratas Patek, AP och RM klockor som för oss dödliga är omöjliga att kunna äga (tänk typ talking watches med Ed Sheeran & John Mayer).

Woho🙌 Då är måndagen räddad!
Ha! Då är jag lätt Teddy & Anders Adrian, tveklöst 😅 Vi avvaktar lite med uppsägningarna och släpper istället nytt avsnitt - bara några tmmar kvar nu…

Tack 🙏 Ja det ska blii spännande att se vad de kan göra med märket. En schysst svensk ambassadör för märket vore kanske inte fel 🤩 Vem har vi som kan matcha Tudor-Beckham?
Anders & Björn AKA UrSnyggt så klart!😁 Det är ett steg i rätt riktning till att ni ska bli klockinfluencers på heltid😉

Jag hade verklig noll koll på Baume & Mercier mer än att jag sett det i något skyltfönster någon gång. Skoj med ett avsnitt som handlar om ett märke man inte hade koll på!

Tack för ett trevligt avsnitt om ett i Sverige tämligen okänt märke! Har haft min Riviera i drygt 10 år och väldigt nöjd. Notera hur följsam den otroligt sköna länken är.
16A1AE57-FAF4-41DB-AB45-57DEC5040559.JPEG
48948C86-CA36-4E65-B7A7-4BBFA7313341.JPEG
E93126B1-9BDF-4070-AD7F-B7110AD3D7AA.JPEG

Tillbaka
Topp