Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack och håller med!Trevligt avsnitt!! Kul att höra hur Dennis resonerar.
Tack själv för bra input! Då vet du hur vi känner oss VARJE avsnittTack för avsnittet! Kändes lite surrealistiskt att höra sina egna frågor.
Så långt bort! Aja räkna in mig nästa gång det är iaf!Tjena, det ligger nog först på andra sidan nyåret tyvärr...vi har en hel del att göra på våra jobb för tillfället, och just nu är fokus på att åka upp till Stockholm time nästa helg. Kolla med sambon om hon släpper iväg dig så ses vi där ;-)
Det vore något det! Vi lägger det i "hör vad du säger-mappen" Kul att du gillade avsnittet!Lyssnat
Som alltid, roliga diskussioner och bra innehåll. Uppskattat av mig som inte hade tid att gå på eventet. Nästa gång får ni livestreama hela eventet.
Kanske med meta brillorna.
Introducing the New Ray-Ban | Meta Smart Glasses | Meta
In partnership with EssilorLuxottica, we’re launching a new generation of Ray-Ban Meta smart glasses, available for pre-order now.about.fb.com
Tack, ja det var nästan överdos Nu får vi hämta oss lite!Trevligt avsnitt! Verkar som ni fick er en ordentlig dos av klockor.
Kul avsnitt!Då så, en liten rapport från Stockholm Time med mera... Trevlig lyssning!
Kul att höra! Vi är jätteglada, men det där med "äldre dar" gäller väl mest 10by va?Riktigt kul avsnitt! Som klippts ihop över flera dagar. Skönt tugg med go humor och ni är ju grymt samspelta, man blir ju Avis på er som hittat en sån fin vänskap på äldre dar
Haha ja jag glömde ju den detaljenKul att höra! Vi är jätteglada, men det där med "äldre dar" gäller väl mest 10by va?
Haha! Vi har inga som helst ambitioner att vara klockinfluencers, men om någon kan inspireras av oss är det såklart kul Det är det här med att balansera jobb, familj och podd som ställer till det. Vi hade gärna släppt ett varannan vecka, men just nu får vi helt enkelt inte ihop det. Om allt går som det ska så bandar vi på söndag dock, så håll tummarna för ett matigt avsnitt på söndag kväll!Nu väntar vi på nästa avsnitt! Det är ju månadens höjdpunkt att få lyssna på ett nytt avsnitt Jag har börjat lyssna om avsnitten men det är inte riktigt samma grej. Jag vill även ha en uppföljning på Ellas (tror jag hon hette?) klockintresse Senast var hon inte nöjd med bandet på klockan. Har hon fått något nytt band? Kanske en helt ny klocka?
Ni behöver jobba lite på eran image som klockinfluencers och släppa avsnitten lite tätare inpå varandra
Det är ni, Teddy Baldassarre och Adrian BarkerHaha! Vi har inga som helst ambitioner att vara klockinfluencers, men om någon kan inspireras av oss är det såklart kul Det är det här med att balansera jobb, familj och podd som ställer till det. Vi hade gärna släppt ett varannan vecka, men just nu får vi helt enkelt inte ihop det. Om allt går som det ska så bandar vi på söndag dock, så håll tummarna för ett matigt avsnitt på söndag kväll!
Ha! Då är jag lätt Teddy & Anders Adrian, tveklöst Vi avvaktar lite med uppsägningarna och släpper istället nytt avsnitt - bara några tmmar kvar nu…Det är ni, Teddy Baldassarre och Adrian Barker
Jag tycker ni ska säga upp er och gå all in som klockinfluencers, jag kan till och med låna er lite klockor som ni kan göra recensioner på Det är roligt att lyssna på svenskar som pratar om klockor och att det inte bara pratas Patek, AP och RM klockor som för oss dödliga är omöjliga att kunna äga (tänk typ talking watches med Ed Sheeran & John Mayer).
Woho Då är måndagen räddad!
Kul avsnitt. Gillar Baume, är man ute efter en schysst klocka som enda eller som komplement är det helt klart ett intressant märke.
Väl bekomme och trevlig lyssning
Tack Ja det ska blii spännande att se vad de kan göra med märket. En schysst svensk ambassadör för märket vore kanske inte fel Vem har vi som kan matcha Tudor-Beckham?Kul avsnitt. Gillar Baume, är man ute efter en schysst klocka som enda eller som komplement är det helt klart ett intressant märke.
Kan komma på ett gäng som inte skulle platsa. Men Ljungberg kanske?Tack Ja det ska blii spännande att se vad de kan göra med märket. En schysst svensk ambassadör för märket vore kanske inte fel Vem har vi som kan matcha Tudor-Beckham?
Anders & Björn AKA UrSnyggt så klart! Det är ett steg i rätt riktning till att ni ska bli klockinfluencers på heltidTack Ja det ska blii spännande att se vad de kan göra med märket. En schysst svensk ambassadör för märket vore kanske inte fel Vem har vi som kan matcha Tudor-Beckham?
Tack för ett grymt avsnitt! Och som gammalt fan av didgeridoo fick jag verkligen mitt lystmäte denna gång, världsrekord!
Väl bekomme och trevlig lyssning