Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter i samma sitsHär rullar det på och snart rullar jag och bilen iväg för att köpa en ny.. klocka..
Nu jäklar kommer karaktären sättas på prov
Bara för att dubbelkolla, är det okej att testa sitt nya köp på handleden?
Var in oxh fikade på @Nymans Ur 1851 igår så det hoppas jag annars är jag ute också!Här rullar det på och snart rullar jag och bilen iväg för att köpa en ny.. klocka..
Nu jäklar kommer karaktären sättas på prov
Bara för att dubbelkolla, är det okej att testa sitt nya köp på handleden?
Bra kämpat!I'm out det sket sig ganska omgående. Beatern åkte på när jag var flytthjälp
Swatch är ju din träningsklockaGaah! Pallar inte!
Jag kör utan klocka idag.
/B
P.S. Får man använda en träningsklocka? Frågar åt en kompis!
King.Rullar på fint detta...
Dag 3. Kör vanligtvis G-shock vid grovarbete och på gymmet vilket inte är så ofta så jag såg lite fram emot en tid tillsammans. Lite less på plasten nu dock.
Struken ur listan...I'm out det sket sig ganska omgående. Beatern åkte på när jag var flytthjälp
@donpasta det går utmärkt att bumpa annonsen nu! bumpelibump
DW är också en klockaFinns ju risk att han blir 0WG annars...
@donpasta det går utmärkt att bumpa annonsen nu! bumpelibump
Finns ju risk att han blir 0WG annars...
DW är också en klocka
OK, jag har också lagt upp min owgmarch-klocka på köp&sälj. Allt för att skapa lite spänning. DW och BCF gäller så klart!
Är sällan skadeglad men nu längtar jag verkligen tills någon får äran att bära DW på handleden. Det bör vara obligatoriskt att varje dag posta bild med den i dagens-klocka tråden. Kanske skriva en recension? Det ska svida att misslyckas!
Haha ja då är det garanterat att jag inte klarar det...@TobiasD jag skickar ner GS och du får bara låna den mars ut..
Lyckas inte jag ska fasen inte du göra det