• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2019

Här rullar det på och snart rullar jag och bilen iväg för att köpa en ny.. klocka..
Nu jäklar kommer karaktären sättas på prov:)
20190303_111523.jpg

Bara för att dubbelkolla, är det okej att testa sitt nya köp på handleden?
Sitter i samma sits :)
Nästan en månad utan att testa sin nya klocka, kommer bli svårt.

Är sällan skadeglad men nu längtar jag verkligen tills någon får äran att bära DW på handleden. Det bör vara obligatoriskt att varje dag posta bild i dagens-klocka tråden. Kanske skriva en recension?:hilarious: Det ska svida att misslyckas!

Senast ändrad:
@donpasta det går utmärkt att bumpa annonsen nu! bumpelibump;)

Vet inte vad bumpa annonsen menar :angel:

Finns ju risk att han blir 0WG annars... :D

haha skadeglädje är den enda sanna glädjen :)

DW är också en klocka:D

det vet i fan o_O

OK, jag har också lagt upp min owgmarch-klocka på köp&sälj. Allt för att skapa lite spänning. DW och BCF gäller så klart!

Grymt vi vågar :D

Är sällan skadeglad men nu längtar jag verkligen tills någon får äran att bära DW på handleden. Det bör vara obligatoriskt att varje dag posta bild med den i dagens-klocka tråden. Kanske skriva en recension?:hilarious: Det ska svida att misslyckas!

Ja det kan jag lova att jag skall göra posta DW varje dag så ni får dela min smärta om jag får sålt omegan... men recension den kommer vara kort DW=skit :arghh:

Tillbaka
Topp