Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Både ett ”Jag är ledsen...” och ett ”Grattis!” ska du ha!Tyvärr måste jag meddela att jag föll idag, kommer skänka 1000kr till BCF och önskar er övriga ett stort lycka till!
Rätt ok klocka att falla förTyvärr måste jag meddela att jag föll idag, kommer skänka 1000kr till BCF och önskar er övriga ett stort lycka till!
Haha tack ska du ha, försökte verkligen. Suget tog över tyvärr!Både ett ”Jag är ledsen...” och ett ”Grattis!” ska du ha!
Nej det är illa, skönt att få "knarka" igenRätt ok klocka att falla för
Inte ens ett bandbyte höll du ut
Ajaj, men bra kämpat! Förstår att du blev för frestad till byte med den där pjäsen.Tyvärr måste jag meddela att jag föll idag, kommer skänka 1000kr till BCF och önskar er övriga ett stort lycka till!
Aha! Ja, jag har ju en likadan så jag förstår ju frestelsen bra för BCF också.Tyvärr måste jag meddela att jag föll idag, kommer skänka 1000kr till BCF och önskar er övriga ett stort lycka till!
Ajaj . Fint med pengar till de som behöver dock. Fin GS.Tyvärr måste jag meddela att jag föll idag, kommer skänka 1000kr till BCF och önskar er övriga ett stort lycka till!
Citerar mig själv.Jag kämpar på, har en plan för att motivera mig själv att klara detta.
Steg1: sälja av.
Steg2: klara Mars ut.
Steg3: belöna mig själv.
Ska man falla, så ska man falla stort!Tyvärr måste jag meddela att jag föll idag, kommer skänka 1000kr till BCF och önskar er övriga ett stort lycka till!
Fruktansvärt sugen på din blå GMT..Aha! Ja, jag har ju en likadan så jag förstår ju frestelsen bra för BCF också.
Vilken var det som fick lämna?Citerar mig själv.
En klocka såld, känner mig redan lättare.
Med den där klockan så förstår jag dig verkligen! Ett riktigt fint bidrag till BCFTyvärr måste jag meddela att jag föll idag, kommer skänka 1000kr till BCF och önskar er övriga ett stort lycka till!
En riktig ögonsten du föll för, tråkigt att se dig ramla av dock. Fin generös gåva till BCF! Hägrar en Regal nu till helgen då?Tyvärr måste jag meddela att jag föll idag, kommer skänka 1000kr till BCF och önskar er övriga ett stort lycka till!
Slipper man Regal om man skänker 1200 till BCF?En riktig ögonsten du föll för, tråkigt att se dig ramla av dock. Fin generös gåva till BCF! Hägrar en Regal nu till helgen då?
Regal är bara nödlösningen om man fortfarande vill vara kvar i tävlingen när man säljer sin owg-klocka.Slipper man Regal om man skänker 1200 till BCF?
Fruktansvärt sugen på din blå GMT..
Tack, har man råd att toka runt i detta intresse så överlever man 1200kr till dom behövande små ocksåRegal är bara nödlösningen om man fortfarande vill vara kvar i tävlingen när man säljer sin owg-klocka.
@-RI- har skjutit ut sig från utmaningen och behöver inte bära Regal. MEN du gav ett väldigt generöst bidrag till BFC. Imponerande. Sätter press på oss övriga att antingen klara oss månaden ut eller ge en generös gåva. 1200:-
Bästa pris kompis?
Fundera en extra gång innan du säljerSå nöjd med Omegan att jag faktiskt funderar på dra tillbaka annonsen och skita i att byta ut min OWG... det enda som är att jag är inne på köpa en ny klocka som jag sen skall ha med på allt och bygga massa minnen med... det är min ide just nu...
Näe, då kanske den blir såld.Bästa pris kompis?
Jo, det blev så. Det blir säkert en datejust i framtiden, men nu måste jag följa drömmen (och reducera antalet klockor)Vilken var det som fick lämna?
EDIT:
Såg att det var din datejust
Fundera en extra gång innan du säljer
Tur för dig att hustrun föredrar Planet Ocean.Ja just nu så tror jag inte jag säljer den... utan den får vara kvar och jag sparar till en ersättare kanske eller så nöjer jag mig med Omegan