Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med, känns som en gråzonRegelfråga domare @Berns , är dubbelpipigt alltså ok? Tänker spontant att det definitionsmässigt bygger på innehav av mer än en klocka...
Tack!! Jag är grymt förtjust i den.Den där är så jäkla snygg, saknar min...
Jag kan köpa din royal oak till kompispris
Det var väldigt omtänksam av dig men riktigt så roligt är det inteJag kan köpa din royal oak till kompispris
Tror vi hade diskussionen om dubbelpipigt i samband med test av ny klocka inför ev köp. Utgår från att det var fallet även här, eller hur @BagarebergstromRegelfråga domare @Berns , är dubbelpipigt alltså ok? Tänker spontant att det definitionsmässigt bygger på innehav av mer än en klocka...
Haha precis!Tror vi hade diskussionen om dubbelpipigt i samband med test av ny klocka inför ev köp. Utgår från att det var fallet även här, eller hur @Bagarebergstrom
Haha, det kan du ge dig f*n på!Just nu är jag ute! Hämtade precis en ny klocka.
Men annars hade jag lätt fortsatt med Reverson.
Men jag är ute antar jag
Kram hjärtatHaha, det kan du ge dig f*n på!
Men bra exit ändå
StrukenJust nu är jag ute! Hämtade precis en ny klocka.
Men jag är ute antar jag
Haha, det var värt ett försök!Det var väldigt omtänksam av dig men riktigt så roligt är det inte
Ingen tvekan om att du är ute men grattis till en riktigt fin panna!Just nu är jag ute! Hämtade precis en ny klocka.
Men jag är ute antar jag
Ingen tvekan om att du är ute men grattis till en riktigt fin panna!
Hehe måste medge att din fru har skön stil. Men det här ska vi klara avNytt motstånd har uppkommit iom att sambon hånar mig för "Musse Pigg-klockan som tickar så högt!"
Men jag kämpar på.
Och tackar för Swatchkompisen @Heinrich.a :s stöd.
/B
En slant motsvarande böter för mobilförbud vid körning till BCF?Just nu är jag ute! Hämtade precis en ny klocka.
Men jag är ute antar jag
Haha, Canon... systemkamera kompis... lagen säger inget om det, eller har jag missuppfattat det?En slant motsvarande böter för mobilförbud vid körning till BCF?
Vet inte.Haha, Canon... systemkamera kompis... lagen säger inget om det, eller har jag missuppfattat det?
Bifall, ber om ursäkt kompisVet inte.
Fin klocka men blir alltid lite besviken när jag ser folk fokusera på annat än trafiken i bilen.
Bifall, ber om ursäkt kompis