• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2019

Regal är bara nödlösningen om man fortfarande vill vara kvar i tävlingen när man säljer sin owg-klocka.
@-RI- har skjutit ut sig från utmaningen och behöver inte bära Regal. MEN du gav ett väldigt generöst bidrag till BFC. Imponerande. Sätter press på oss övriga att antingen klara oss månaden ut eller ge en generös gåva. 1200:- :greedy::heart:
Väldigt generöst av @-RI- hatten av! Jag står fast vid mitt tidigare bud, 100 kr för varje dag jag inte klarar att bära DDn + 500kr till BCF vid avslutad månad.

Tråkigt att se de som droppar av, instämmer i kören att era gåvor är generösa och det hedrar er! Själv seglar jag vidare :woot:
15520709017967831849057869278731.jpg

Stickmaskin stämmer! Skarpa ögon :watching: Inte ska väl sambon behöva pendla till skolan under sitt examensarbete så nu finns en digital stickmaskin i gästrummet :D
Ballt! Jag har gnidit rätt många timmar på såna, men det var innan de fanns digitala. Vi gjorde jacquarder med hålkort :D.

Tillbaka
Topp