Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Neeeej inte två Swatch-bröder på samma dag!Kära Läder appen!
Det är inte mitt fel. Min owg-klocka blev uppäten. Jag lovar!
/B
Skönt när saker och ting går i låsDag 10, gick in i tävlingen med enbart en klocka i min ägo i tanke att OWG är något man kan köra för evigt.... ack så fel man kan ha. Aja semester om 3 dagar så Sinnen funkar fint till det iallafall!
Stort gilla på den. Inget jag söker själv men den är riktigt cool!Dag 10- Förhoppningen jag hade före utmaningen har nu uppnåtts, jag valde en lite bortglömd klocka i lådan och hoppas att jag skulle få en nytändning om jag körde owg-march med den.
Nu när det gått 10 dagar in så vet jag precis varför denna finns i samlingen, älskar den lilla jäkeln.
Så grym och badass i en värld som svämmar över med Submariners. Steve McQueen borde vara stolt.
Man får väl lägga ut bilder på produkter? Eller ges Klocksnack ut av SVT?Jaha, vad ska vi hitta på idag? Sinn 556i på en produkt. Eller egentligen en atrapp av en produkt. Det vore oansvarigt att hänga den på en riktig produkt. Dessutom i strid med en massa regler.
Nej, fan, det kanske strider mot en regel ändå. Ids inte kolla upp just nu. Bild på produkt borttagen.
Jag håller med! Vet flera som inte postar som är ute men de får meddela själva.
Gola! Nu!!Jag håller med! Vet flera som inte postar som är ute men de får meddela själva.
Tur man är lite aktiv då
Mind over matter!Dag 10- Förhoppningen jag hade före utmaningen har nu uppnåtts, jag valde en lite bortglömd klocka i lådan och hoppas att jag skulle få en nytändning om jag körde owg-march med den.
Nu när det gått 10 dagar in så vet jag precis varför denna finns i samlingen, älskar den lilla jäkeln.
Så grym och badass i en värld som svämmar över med Submariners. Steve McQueen borde vara stolt.
Risken har ju alltid varit överhängande att man efter ett visst antal dagar i rad dödar klockan, att man kommer fram till att den inte är någon man vill ha längre och det hade också varit ok. Ett mål med samlingen är att alla skall fungera att vara owg med så därför är det roligt att jag ser ännu mer positivt på Monacon nu.Mind over matter!
Tar man sig förbi de nervösa rycken man får under de första dagarna uppstår sedan ett lugn. En känsla av samhörighet och enighet. Visst kan man snegla på annat, men känslan att gräset är grönare med en annan klocka försvinner lite över tid.
Det är ju bara en klocka ändå.
+1 på det! Dygnets timmar räcker inte till städning av den mängd som behövs dock...Hahaha, jag är föräldraledig. Då har man tid att leka!
Det här är en produkt som är svårare att få köpa än en sportstålrolex. Det är inte av marknadsföringsskäl jag avstod, utan att informationen kan vara rent förbjuden att publicera. Och nej, det är ingen militär produkt. Jag skall kolla upp reglerna och eventuellt posta om bilden i morgon. Fast då givetvis med klockan i bild med rätt datum.Man får väl lägga ut bilder på produkter? Eller ges Klocksnack ut av SVT?
Ok? Vad är det då? I text kan du ju ta det iaf.Det här är en produkt som är svårare att få köpa än en sportstålrolex. Det är inte av marknadsföringsskäl jag avstod, utan att informationen kan vara rent förbjuden att publicera. Och nej, det är ingen militär produkt. Jag skall kolla upp reglerna och eventuellt posta om bilden i morgon. Fast då givetvis med klockan i bild med rätt datum.
Då var det dags igen!
Då var det dags igen!