S
Staafen
Guest
Du gillar att leva farligt haha!-Hahahahahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du gillar att leva farligt haha!-Hahahahahaha
Du gillar att leva farligt haha!
Sånt som händer. Kämpa!-Haha! Ibland blir det riktigt dålig timing
Även jag är tillbaka på länk.Dag 10: Tillbaka på länk. Kul med över 100 sidor!
Haha perfekt, tack för tipset!
Du har ju två veckor på dig... sen är mars slut
Hur kommer @FilPro må och se ut då är frågan?Du har ju två veckor på dig... sen är mars slut
Du har ju två veckor på dig... sen är mars slut
Hur kommer @FilPro må och se ut då är frågan?
Ja, så är det ju. Det var därför jag tog Datejusten och inte MIN PAM372.Risken har ju alltid varit överhängande att man efter ett visst antal dagar i rad dödar klockan, att man kommer fram till att den inte är någon man vill ha längre och det hade också varit ok. Ett mål med samlingen är att alla skall fungera att vara owg med så därför är det roligt att jag ser ännu mer positivt på Monacon nu.
Tack men det känns ju knappt som man börjat valla skidorna än.Tänkte bara titta in och säga hej. Ordningen är återställd, ganska skönt faktiskt Kämpa på, ni är snart i mål!
Haha, lider med er. Det är svårare än vad man kan tro. Iaf för oss som är nere i träsket ordentligtTack men det känns ju knappt som man börjat valla skidorna än.
Jag hade hellre jobbat än att vara föräldraledig denna månad, då hade man kunnat tänka bort det. Även om jag jobbar i kostym mot privatkund.Haha, lider med er. Det är svårare än vad man kan tro. Iaf för oss som är nere i träsket ordentligt
HahaSpeciellt när han ser att det är tre veckor kvar
Ja vi har ju sett vad du jobbar i för kostymerJag hade hellre jobbat än att vara föräldraledig denna månad, då hade man kunnat tänka bort det. Även om jag jobbar i kostym mot privatkund.
Hahahaha!Ja vi har ju sett vad du jobbar i för kostymer
Det är ju för att vi valt lite svårare klockor än duDag 10. Förstår inte varför alla tycker det är så svårt
Bandet som sitter på var ju snyggt! Svart mocka annars?Jag vill testa min nya klocka nu!!
Funderar på vad man ska köra för band till den.