S
Staafen
Guest
Det sjuka var att jag såg dig på sossesläden, för visst är det här du?Malcom X
åter på Corona-inkubatorn A.K.A pendeln till TC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det sjuka var att jag såg dig på sossesläden, för visst är det här du?Malcom X
åter på Corona-inkubatorn A.K.A pendeln till TC
Tyvärr nej, vattenkammad med club bläzer och allt. Har ett reklamationsärende idag, måste se autoritär ut idag...Det sjuka var att jag såg dig på sossesläden, för visst är det här du?
Kör så det ryker!Tyvärr nej, vattenkammad med club bläzer och allt. Har ett reklamationsärende idag, måste se autoritär ut idag...
Den tog värre än en lusing.
@banan klarade sig med kinden i behåll alltså haha!
Såklart, du kan det här, du klarar det. Nya tag broderUjujuju... de faller som flugor. Tittade in i klockskåpet idag, men vafan, har man gett sig in i nått ska man tas sig genom det.
Det kallas pannben.
En kopp kaffe - check!
Snart åker dinkan på igen.
Samma här. Men det är lite självbevarelsedrift att inte lockas till något byte.Det skulle vara roligt att se statistik på vilka trådar man besöker på KS, jag har nästan slutat besöka andra och hänger bara här. Riktigt skön stämning!
Man kan anta att de som anmält sig men aldrig postat i tråden inte är kvarKan inte alla som av olika anledningar inte är kvar träda fram idag så vi får se lite action i tråden? Läderlappen börjar tappa stinget!
Någon borde söka igenom deras inlägg och se om de postat bilder i andra trådarMan kan anta att de som anmält sig men aldrig postat i tråden inte är kvar
Stilrent!Dag 10: Why so serious? Mvh Jokern
Vi vill se en helkroppsbild!Dag 10: Why so serious? Mvh Jokern
Paul Paljett. (Gammal referens)Dag 10: Why so serious? Mvh Jokern
Tycker att det blev ganska diskret.Stilrent!
Hahaha, jag är föräldraledig. Då har man tid att leka!Vi vill se en helkroppsbild!
Vad jobbar du med? Dragshowartist?
Hahaha, jag är föräldraledig. Då har man tid att leka!
Härligt!Jag har 22 arbetsdagar kvar innan jag också går på föräldraledighet
Får dock erkänna att även om det är befriande att ha samma klocka på sig dag ut och dag in så börjar det bli liiite småtråkigt
Ujujuju... de faller som flugor. Tittade in i klockskåpet idag, men vafan, har man gett sig in i nått ska man tas sig genom det.
Det kallas pannben.
En kopp kaffe - check!
Snart åker dinkan på igen.
Corona!Jag tycks kunna hänga i än. Paketet var på Arlanda i Torsdags, och nu är det i Singapore